Hvad man skriver på nettet...

  • Vi har ofte diskuteret hvad man skriver i forums, tone osv. Nogen gange bliver man forundret over hvad folk kan finde på at skrive, vel vidende at alle kan læse det.


    http://www.duckass.dk/forum.php?mode=show&kid=23&mid=400


    Ovennævnte var et eksempel på hvad jeg fandt, da jeg googlede på et navn på en som havde sendt mig en mail. Nogen gange bliver man altså overrasket. Nu er jeg måske gammeldags, men synes at det er ekstrem dårlig stil at sige den slags og endnu mere at skrive det på nettet. :ohmy:

    Chieftec DragonMidi 750W Silverstone Gold PSU E6400@3,3GHz 32GB GSKILL 3200MHz (capped 2933), 1TB Evo 960, 2x500GB EVO 850, NEC4551A, Sapphire RVII, Asus Pro Gaming Z170

  • Ja, men det er nu ikke alle, der er lige kloge :rolleyes:


    Det er egentlig i sig selv frastødende. Tænk at man skriver sådan noget. Og bagefter vil lægge det på nettet. :ohmy:

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    ROFL!


    Jeg er for gammel kan jeg godt se, jeg må indrømme jeg bliver ikke andet end forarget over at man kan tænke/skrive den slags. Men jeg er jo også fra den gang der var lille per i fjernsynet og fodbold var i sort/hvid. ;(

    Chieftec DragonMidi 750W Silverstone Gold PSU E6400@3,3GHz 32GB GSKILL 3200MHz (capped 2933), 1TB Evo 960, 2x500GB EVO 850, NEC4551A, Sapphire RVII, Asus Pro Gaming Z170

  • Quote

    Originally posted by jesdals


    Jeg er for gammel kan jeg godt se, jeg må indrømme jeg bliver ikke andet end forarget over at man kan tænke/skrive den slags. Men jeg er jo også fra den gang der var lille per i fjernsynet og fodbold var i sort/hvid. ;(


    hvor præcis er det der forarger dig i det der bliver sagt?

  • Min første tanke... jaja whatever bette kængt der er fuld af lort. Kunne være sandt men så tror jeg ikke han ville skrive om det kan lige så godt være lort i lommen og pis han selv finder på.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Så har man da mistet den sidste del af hjernen som kunne tænke.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Jeg synes det er for let at tage på det, jeg bestemt ikke modstander af abort og går også ind for at man ikke får børn medmindre man er klar til det. Men synes linjen er for drengerøvsagtig, det sidst med at ville uploade en sexvideo - er jo også med til at tegne et indtryk af en en tarvelig karakter.


    Men det rejser et godt spm. - nemlig om nettet bare er ens egen private baghave og om det man skriver i et forum ikke har konsekvenser, i disse tegningstider er det jo meget apropos.


    Jeg skal ikke ligge skjul på, at man sagtens kan sammenligen dialogen med hvad man kan høre i et omklædningsrum eller på druktur med drengene, men jeg føler bare det skifter karakter når man skriver det i et offenligt fora som nettet jo er.


    Den sidste henvisning til at ville release en video, er iøvrigt en ulovlighed og det viser jo igen, at de to som taler sammen ikke har en fornemmelse af, at det der bliver sagt jo er offenligt.

    Chieftec DragonMidi 750W Silverstone Gold PSU E6400@3,3GHz 32GB GSKILL 3200MHz (capped 2933), 1TB Evo 960, 2x500GB EVO 850, NEC4551A, Sapphire RVII, Asus Pro Gaming Z170

  • Quote

    Originally posted by FlexQ
    hvor præcis er det der forarger dig i det der bliver sagt?


    Hvis det rent faktisk er sandt, så viser det en ligegyldighed og en totalt mangel på respekt og omtanke overfor andre mennesker end en selv. Han praler nærmest af det, og synes selv det er ret fedt.


    Derudover så er beskyttelse ikke kun pigens ansvar.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Kan være det var ordet "Svensker" ... Jeg rynker også på næsen hver gang jeg hører det ord ... :T


    HAha "dont we all"...ej :crazyeyes:



    Nå, men jeg syns nu os det dybt latterligt at skrive i et forum...knægten kunne jo li så godt være en 13årig dreng med skinger stemme der syns han er sjov?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2