Har i handlet hos mobilunlock.dk ?

  • Hmmmm... En nederen følelse af at blive røvrendt breder sig. :boxed:


    Jeg bestilte et batteri og et USB kabel til en 6230i d. 13.02, som jeg modtog
    d.15.02. Desværre viste det sig, at de havde sendt et BL 5B i stedet for det bestilte BL 5C og det passer ikke i min tfl. :roller:
    Jeg sendte omgående en mail, som jeg fik svar på dagen efter. Der stod:


    Hej…
    Send det retur til os så bytter vi det til det rigtige.


    Det gjorde jeg så d. 16.02.


    I forgårs sendte jeg en mail og rykkede for det og jeg har stadig ikke modtaget det og har heller ikke fået noget svar på min rykker.


    Det er ekstremt irriterende sådan noget.
    Endnu en til min sorte liste. Der handler jeg ikke igen. X(


    Jeg begriber ikke, at de absolut skal lave ged i den, hver gang jeg bestiller noget. Det slår næsten aldrig fejl. 8o

  • Jeg tror at blackliste det firma er en dårlig ide... Jeg har altid fået god behandling der inde... Vi kan jo allesammen lave fejl.. Men jeg kan godt se det fra din side... Syntes bare stadig du bør vente med at blackliste dem..



  • ej slap nu af.. de kan jo have travlt.. altså hos mindstormsystems..
    sendte jeg en RMA ind for 2 uger siden.. de tager næsten aldrig telefon eller skriver tilbage på mail. men jeg fik dog hul i gennem i dag og det var sku lækkert at høre at han ikke viste hva der ville ske :D bedre svar finder man aldrig.. men igen. det er ikke noget jeg blacklister butikken for :D

  • Quote

    Originally posted by Firedog
    ej slap nu af.. de kan jo have travlt.. altså hos mindstormsystems..
    sendte jeg en RMA ind for 2 uger siden.. de tager næsten aldrig telefon eller skriver tilbage på mail. men jeg fik dog hul i gennem i dag og det var sku lækkert at høre at han ikke viste hva der ville ske :D bedre svar finder man aldrig.. men igen. det er ikke noget jeg blacklister butikken for :D


    Jeg forstår det ikke.
    Hvor svært kan det være at kigge på en bestilling og se at der står BL 5C og så pakke sådan en ned og sende den og hvorfor skal det tage en uge at rette en fejl ? Hvis man har nosset i den, burde man da gøre noget ekstra ud af at få udbedret den fejl man har lavet IMO.
    Det gør de åbenbart ikke og det er for dårligt. X(