Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

onsdag, 22. februar 2006, 19:10

Øhh... Hvis det er på grund af denne tråd, er du da ekstremt nærtagende Devil. 8o

http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=60658&sid=

22

onsdag, 22. februar 2006, 19:10

Tak til for alle de opløftende ord :))

Man bliver bare så træt af at man ikke kan skrive noget af alt det man plejer forde , man har fået job et sted som tilfeldigvis sælger hardware.

Jeg har da flere gange langet ud efter SHG.

Jeg har flere gange rost en shop som Multimedia-Experten forde jeg syntes de har en kanon fed service og altid er flinke at snakke med.

Handler der skam også stadig selv om jeg jobber et andet sted.

Har også for ikke så længe siden rost midt-data ang rma på 2 psuér.

jeg bliver bare så pisse sur når folk ikke kan fatte at når jeg skriver her
er jeg ikke shgén men privat person som bare skal bruge et sted at skrive om det der nu lige går mig på eller det jeg syntes er træls.

hvis man ikke syntes det er lidt lamt at tage 4-6 uger om rma på en sølle dvd brænder ja så må jeg undres , det er ikke længe siden der kørte en tråd om at en uge for at bytte en mus var lang tid og det syntes alle sjov nok det var.

mit bruger nummer på tweak er 126 hvilket vist må siges at være temmelig gammelt og bevise lidt at jeg altså har været her længre end jeg har arbejdet hvor jeg gør.

Bentzin
Ja vi har da haft visse udfald men jeg må sige at jeg er begyndt at se tingene lidt fra din side da du har så evig ret i at der er brugere og mods for den sags skyld der tit går for langt.

vil da lige se om jeg kan blive rolig igen og tage en slapper.
nu vil jeg lave min reinstall færdig og se om det her opteron noget funker ordntlig i spil :evil:

23

onsdag, 22. februar 2006, 19:14

Citeret

Originally posted by The Hans
Øhh... Hvis det er på grund af denne tråd, er du da ekstremt nærtagende Devil. 8o

http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=60658&sid=

nu er det ikke kun en tråd men flere
gider bare ikke finde mig i at jeg ikke kan sige min mening uden folk straks skal svine mig og det sted jeg nu tilfældigvis arbejder ved til.

hvis du ikke kan forstå det så er det jo bare trist.

24

onsdag, 22. februar 2006, 19:17

Det er jeg da ked af at høre, selvom jeg ikke kender dig personligt. Men jeg håber at du vil overveje at blive lidt længere, og så prøve at ignorere brøleaberne. Jeg ved godt at det kan være svært, men jeg håber at du alligevel vil vælge at blive. Den sidste noob der skal hjælpes er ikke født endnu. :D

25

onsdag, 22. februar 2006, 19:18

kan kun sige at jeg på nogen måder godt kan følge dig, og kan som så mange andre sige at jeg personligt ville syntes det var noget sur snot hvis du forsvinder herfra... så jeg har også kun og sige. BLIV.

26

onsdag, 22. februar 2006, 19:46

DU MÅ IKKE GÅ

Det ville næsten få mig til at græde ;(

Kunne ikke lade være :crazyeyes:

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "celfa" (22.02.2006, 20:05)

27

onsdag, 22. februar 2006, 19:48

Devil.. du er en af de gode gamle tweakere, så du bliver bare på din plads :)

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

28

onsdag, 22. februar 2006, 19:52

Det er sq synd at du sådan forlader os Devil.

MEN!

Syns det er ret ynkeligt at du sådan bugser det ud, det er som om du søger medynk og vil have at vi alle skal klappe dig på skulderen at sige du er god nok.

Det er du bestemt, du har hjulpet mig. Og jeg har sq nok os hjulpet dig. Du gør en masse gode ting for foraet her, da du hjælper en masse og holder dig objektiv.

Det er dit valg, selvfølgelig er det det. Men tænk dig om en ekstra gang. (og hvis du vælger at forlade tweak så lad være med at patriosere dig selv, det er lidt... ja ynkeligt.)

29

onsdag, 22. februar 2006, 20:02

Citeret

Originally posted by DEVIL_DK
nu er det ikke kun en tråd men flere
gider bare ikke finde mig i at jeg ikke kan sige min mening uden folk straks skal svine mig og det sted jeg nu tilfældigvis arbejder ved til.

hvis du ikke kan forstå det så er det jo bare trist.

Det kan jeg sagtens forstå.
Hvad jeg ikke kan forstå er: Hvorfor forlade Tweak på det grundlag, i stedet for at bruge grovfilen på de par stykker, som ikke kan fatte det ?
Når de har fået af filen et par gange, går det vel op for dem, at du ikke repræsenterer omtalte firma men dig selv. ;)
Bare sig til, hvis jeg skal komme og hjælpe. Jeg er ret god med en fil. :))

30

onsdag, 22. februar 2006, 20:08

Dem der er ynkelige, er de der absolut, skal gribe den mindste chance, for at lave "rav i den". F.eks. ved at drage en anden brugers arbejdsforhold en i en debat. Eller ved at blive personlige !
At en bruger ytrer sig kritisk over, den måde nogle gebærder sig på, er imo kun godt for et sted, som dette.
Ellers vil det jo ende med, at det er det er "tumberne" - der kommer til at sætte dagsorden. Og det ville da være ret sørgeligt for tweak.dk !

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (22.02.2006, 20:10)

31

onsdag, 22. februar 2006, 20:11

Der vil nok altid være brugere man ikke spiller så godt sammen med, og det har der også været før, så håber da du finder en indre fred og bliver. Synes det er lige voldsomt nok at tage sådan på vej over de brugere, som har modsat tankegang af dig ;)

Du skulle gerne beslutte dig for at blive hvis det stod til mig, for der er rigtig mange her på siden som har fået hjælp af dig til et eller andet, inklusiv undertegnede :cheers:

32

onsdag, 22. februar 2006, 20:50

Citeret

Originally posted by Try-this
Der vil nok altid være brugere man ikke spiller så godt sammen med, og det har der også været før, så håber da du finder en indre fred og bliver. Synes det er lige voldsomt nok at tage sådan på vej over de brugere, som har modsat tankegang af dig ;)

Du skulle gerne beslutte dig for at blive hvis det stod til mig, for der er rigtig mange her på siden som har fået hjælp af dig til et eller andet, inklusiv undertegnede :cheers:

Ja du må ikk gå, du skal lige fortælle mit lidt om 830d clockning her en af dagene:))

Macbook 15"4
2,3 ghz i7 Quadcore
500gb hdd
4gb ram

33

onsdag, 22. februar 2006, 21:09

Tja, du er jo en af de gamle drenge, og har været her længe. Ville være tåbeligt at smutte pga. nogle åf brugeres meninger. Men det er naturligvis op til dig.

34

onsdag, 22. februar 2006, 21:40

Din beslutning. Men anyway, HYG DIG! :cheers:

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

35

onsdag, 22. februar 2006, 23:44

Hvis du overhovedet interesserer dig for vores andres mening længere vil jeg lige tilføje at jeg også mener du bør blive ;)

36

onsdag, 22. februar 2006, 23:55

Jeg synes også det ville være synd hvis du skulle forlade tweak.dk pga. nogle enkelte personer... Stay fordi :rules: Devil_DK :)

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16923&sid=[/IMG]

37

torsdag, 23. februar 2006, 00:08

Nå.. så vil jeg skille mig ud fra mængden og sige at jeg syntes at du skal smutte.
1. Fede mennesker har vi nok af her.
2. Vi har også alt for mange der er til Intel.
3. Vandkøling.. også ALT for mange
4. Forstand på HW.. også for mange
5. Klar til at hjælpe.. også der
6. nVidia.. suk

Da du falder ind i alle de kategorier, så syntes jeg at du skulle pakke sydfrugterne og gå over til dit elskede HOL.. jaja, du er afslørret, din lille HOL'o'man. Jeg har tidligere hørt at du er blevet tilbudt fast job aflønnet i ribs og kokosmælk.

38

torsdag, 23. februar 2006, 00:18

Devil, valget er op til dig, men har postet min mening tidligere... Anyhow, Falsk, hva pokker har det med noget a' gøre at manden bruger hol.dk, er det en synd?

Jeg synes det er meget uheldigt at nogle går helt, nå hvor er det synd, squ fanden er det ej, du ved jo godt selv at man ikke kan undgå at få et par nedern kommentarer ind imellem når man er aktiv på et forum...

Synes det er meget lidt heldigt at nogle i denne tråd går hen og melder ud "nogle snothvalpe" og den slags kommentarer, men igen, det afspejler hvor forskellige sociale normer tweak.dk brugere har, på godt og ondt.

EDIT: Læste lige tråden, og tjah, det er lidt lame, men de(t) individ(er) som går i OT og drejer den over på noget andet, er jo kendt for at gøre det fra tid til anden, ryst på hovedet og træk på smilebåndet, Henrik.

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "M.Beier" (23.02.2006, 00:39)

39

torsdag, 23. februar 2006, 00:31

dum undskyldning.

du må finde på noget bedre før du kan smutte ;)

---

jeg kan nu ikke lige se hvorfor du som sagt ikke bare kan vende rygge til dem der "brokker" sig ? :)
Og det er da klart at nogen fortrækker det firma de selv arbejder ved :) det viser bare man gerne vil arbejde for at gøre det firma bedre :)
og ja alle har fejl og syntes da også selv SHG er de bedste jeg har handlet med. handler også altid kun der om tingene så er dyrere eller billigere rør mig ikke.

Jeg vil da også til hver en tid fra råde folk at købe lexmark og købe HP i stedet for :) Det hedder Foretning :boxing:

så skid de whinere et stykke og bare scroll længere ned når de dukker op :D

Btw M.Beier tror du missede hans Joke ang. Hol osv ;) :$

TBA!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "denully" (23.02.2006, 00:33)

40

torsdag, 23. februar 2006, 00:40

Angående dem der kritiserer dig Devil. Hvad er det man siger, tyv tror hver man stjæler ;)

Folk kaster hænder op som kannibaler med bulimi !

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.