Farvel og tak

  • Da jeg som de fleste ved arbejder i en shop der sælger hardware.
    Må jeg åbenbart ikke have en mening om andre shops eller forsøge hjælpe
    folk på tweak med rma problemer.


    Da jeg ikke gider høre på folks bæ om jeg kun kan sige gode ting om det sted jeg arbejder og skidt om alle andre gider jeg ikke spilde mere af min kostbare fritid her på siden.


    Håber nogle vil huske mig som en flink gut der forsøger hjælpe andre og ikke bare som en der sviner andre brugere til.

  • Brændærgeligt :\
    Jeg kan sq ikke se problemet i hvis du favorisere en butik da du arbejder der, hvilket jeg ikke lige pt. har bemærket, det er jo forpokker ikke dig der er indehaver af butikken... - Folk må sq lige spænde hjelmen :(


    EDIT: Men Henrik, common, fuck et par brugere, størstedelen af de aktive på siden har bøvl med en enkelt bruger eller 2...

  • Quote

    Originally posted by DEVIL_DK
    Da jeg som de fleste ved arbejder i en shop der sælger hardware.
    Må jeg åbenbart ikke have en mening om andre shops eller forsøge hjælpe
    folk på tweak med rma problemer.


    Da jeg ikke gider høre på folks bæ om jeg kun kan sige gode ting om det sted jeg arbejder og skidt om alle andre gider jeg ikke spilde mere af min kostbare fritid her på siden.


    Håber nogle vil huske mig som en flink gut der forsøger hjælpe andre og ikke bare som en der sviner andre brugere til.


    På en måde så forstår jeg dig godt. For der er altså desværre et par eller 4, som er totalt tåbelige at høre på.
    Har selv haft tanken, grundet en lille gruppe, som partout skal komme med personlige ævlerier, hver gang jeg stiller lidt kritiske spørgsmål.
    De glemmer alt om de hundredsvis af gange, man har hjulpet andre igennem årene. :rolleyes:

    Men det kan ikke være rigtigt, at et par tåbelige snothvalpe, skal bestemme hvad jeg må og ikke må. Og ligeså for dig.
    Jeg kunne godt ønske mig, at der blev renset noget ud i den slags brugere, som kun er ude på at "yppe kiv" ! De gavner ihf. ikke tweak.dk
    Dette er en opfordring til "Mods" - da det jo nødigt skal ende med, at der kun sidder en flok højtråbende ævlehoveder tilbage.


    Selv om vi har haft vores uenigheder for lang tid siden, har jeg altid godt kunnet bruge din viden indenfor PC'ens verden. Så vil da håbe, du lige tænker over det en ekstra gang.
    Tweak.dk behøver sådan en kapacitet som dig Devil. :9xo

  • Sådan noget fis X(


    Det burde være de brugere, som åbenbart er misundelige, på dig der burde pakke deres lort og skride. Jeg arbejder selv i Bilka, og skamroser det da også nogen gange (der er ikke så meget at rose), selv om andre siger at det er noget lort, fordi man har kendskab til meget mere end en enkelt kunde har!


    Man skal huske, at når man siger at man har haft en dårlig oplevelse i en butik, er det ikke nødvendigvis butikken der gør noget skidt, men en selv, der enten forventer at man er konge og har ret til alt, eller måske lige gjorde noget forkert. - Jeg hader selv PRC Data, fordi jeg selv har dårlig erfaring der fra - måske var det mig der fuckede up i det, måske var det dem.


    Synes ikke du skal skride over sådan nogle ting. Dem her inde fra der arbejder ved TDC bliver da ikke svinet for at anbefale deres internet hvis de altså gør det. Tvært i mod så burde folk være glad for at der er nogen der arbejder det ene sted og nogen det andet sted, da de oftest har lidt mere indblik i hvordan det står til med tingene i forhold til andre steder!


    Synes du skal blive, og så bare ignorere sådan nogle tumper. :)


    edit: Fuck hvor der var mange stavefejl :crazyeyes: - og der er sikkert stadig en del :))

  • Argg det kan du da ikk, hvem skal så oplære os intel noobs? Ærgeligt at nogle skal ødelægge det på den måde, og håber da mods reagere. Der er vel liberty of speach....


    EDIT: Men igen du er lidt af en vigilante, smileys i din profil og alt muligt... :))

  • Hej Henrik
    Det er sgu kedeligt du lader dig gå på af et par stupide brugere. Man må forvente at ud af alle de brugere som er her, vil der være et par som fatter hat.
    Jeg syntes du bare skulle ignorere dem istedet for at hidse dig op over det.

  • Quote

    Originally posted by DEVIL_DK
    Da jeg som de fleste ved arbejder i en shop der sælger hardware.
    Må jeg åbenbart ikke have en mening om andre shops eller forsøge hjælpe
    folk på tweak med rma problemer.


    Da jeg ikke gider høre på folks bæ om jeg kun kan sige gode ting om det sted jeg arbejder og skidt om alle andre gider jeg ikke spilde mere af min kostbare fritid her på siden.


    Håber nogle vil huske mig som en flink gut der forsøger hjælpe andre og ikke bare som en der sviner andre brugere til.

    Jeg synte at det er helt fint at have en mening om alt og om den så er præget af hvor man arbejder er da ligemeget det er stadig ens egen mening.. Jeg syntes at det er latterligt at du skal rages ned på "Bare" fordi du arbejder der hvor du gør og du så måske har en mening der er præget af det!


    Jeg syntes det ville være søn at miste dig her. Du er en af de folk jeg tænker på når jeg tænker Tweak.. Jeg har ikke været så meget online i det her år pga. skole.. Men stadig er der personer jeg kan huske her fra som gode "venner" (kald det hvad du vil) folk som genneralt gerne vil hjælpe andre..


    Jeg afslutter det her med at sige JEG syntes du skal tænke dig om en ekstra gang før du bare stopper med at være på vores lille forum mere.
    Det var min mening håber det ændre noget :S

  • Hov du er en del af det der gør forumet til det forum det er, så du får sq ikke lov til at gå


    Thomas

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Jeg syntes du skulle tage, at skide på dem som har generet dig. Og så i stedet se på alle dem som du har hjulpet :)


    Tag dog og bliv :9xo


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Op i r0ven med de par fjolser... Synes virkelig det er skam du lader dem gå dig sådan på!


    OT, hvilken shop arb. du i? :)

    * 24/7: NUC6 i5, 950 Pro + 840 Pro, 16 GB PC4-2400 * VM/Test: GB Z68X-UD4-B3, i7-2600K, 16 GB KHX1866C9, Vertex 3 *
    * SRV: HP MS G8, i3-2120, 10 GB PC3-12800, Agility 3 + WD Black 2 TB * HTPC: BRIX i3-4010, Intel SSD 530 120 GB *

  • Quote

    Originally posted by Don_Jabbe
    Jeg syntes du skulle tage, at skide på dem som har generet dig. Og så i stedet se på alle dem som du har hjulpet :)


    Tag dog og bliv :9xo


    ja jeg var næsten selv ved at skrive skråt op med dem som siger noget


  • Bent. Mennesker er forskellige, men der er ingen grund til at bruge de udtryk om folk herinde. Det er derfor folk går til modangreb på dig når du skriver som du gør. SORRY FOR OT!


    Til Henrik!


    Det er dit valg, men det med at gå fordi man møder modstand og får kritik af andre mennesker er nok ikke den rigtige vej.


    Du har alligevel ikke været så aktiv herinde på det sidste, så det er vel ikke meget du mærker til de personer der er "dumme" ?

  • Nu kender jeg dig ikke helt, men jeg ved hvor dejligt det er at få hjælp når puteren er gået ned og sår'n. Syntes helt klart du skulle blive :9xo

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!


  • Kan ikke se hvorfor jeg skal pakke det ind, nå det er det jeg mener. At så nogle enkelte ikke kan tåle, at høre sandheden og så begynder med deres perfide og personlige angreb. Tja - det siger vist en hel del om dem.
    De ku' jo la' vær' med, at føle sig truffet. :9xo