Fejl på tweak

  • Efter at have en browser åben med tweak.dk får jeg denne fejlmeddelse, både på min egen computer og på kærestens bærbar, den kommer efter 2-5 minutter..


    EDIT: det skal lige siges at det alle gange har været med forsiden åben, ligenu prøver jeg lige om den også kommer med kun forummet åbent ;)

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    Efter at have en browser åben med tweak.dk får jeg denne fejlmeddelse, både på min egen computer og på kærestens bærbar, den kommer efter 2-5 minutter..


    Sjovt... Har helt samme problem med tweak og IE!
    Bruger FF nu, og der er ingen problemer!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by Tarantula


    Sjovt... Har helt samme problem med tweak og IE!
    Bruger FF nu, og der er ingen problemer!


    Nå jamen så er der jo et reelt problem, som vel forhåbentlig kan rettets...


    Gad vide om det er de der reklamer i højre og venstre side der laver det der blur nummer, de har så vidt jeg ved ikke været der hele tiden...

  • Quote

    Originally posted by Try-this


    Nå jamen så er der jo et reelt problem, som vel forhåbentlig kan rettets...


    Gad vide om det er de der reklamer i højre og venstre side der laver det der blur nummer, de har så vidt jeg ved ikke været der hele tiden...


    Eller jeg har faktisk ikke samme problem, men min explorer siger bare at den har "fundet en fejl og bla bla bla..".. Og det er kun når den er på tweak..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by Expendable
    Nu har jeg ikke haft fejlen i et stykke tid i IE, mon den er blevet rettet? :D



    Nope, den er der stadig, prøvede lige at åbne forsiden og fejlen kom så efter 1-2 minutter.. I forummet er der ingen problemer..

  • Ingen fejl her - kører fint. Dog en lille petitesse - dropdowm-menuen på forsiden er lidt langsom til at loade. Ellers synes jeg efterhånden det kører helt okay.
    Jeg har haft nogle andre problemer - for et stykke tid siden - hvor siden ikke ku' findes. Har en aftale om, at gi' Martine besked hver gang, med tidsaangivelse, så han kan indkredse problemet.

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Ingen fejl her - kører fint. Dog en lille petitesse - dropdowm-menuen på forsiden er lidt langsom til at loade. Ellers synes jeg efterhånden det kører helt okay.
    Jeg har haft nogle andre problemer - for et stykke tid siden - hvor siden ikke ku' findes. Har en aftale om, at gi' Martine besked hver gang, med tidsaangivelse, så han kan indkredse problemet.


    Varer også lige et sekund før menuen kommer her, men ikke noget der er til irritation for mig. Det er fordi at kildekoden for menuen er nød til at være placeret i bunden af hele koden, hvis den ikke er det ville nogle af punkterne i undermenuen kommer under eksempelvis annoncerne i siderne. Så det er for at sikre at den vil overlappe alt når den folder ud :)

  • Quote

    Originally posted by Tismund


    Varer også lige et sekund før menuen kommer her, men ikke noget der er til irritation for mig. Det er fordi at kildekoden for menuen er nød til at være placeret i bunden af hele koden, hvis den ikke er det ville nogle af punkterne i undermenuen kommer under eksempelvis annoncerne i siderne. Så det er for at sikre at den vil overlappe alt når den folder ud :)


    Ja - helt fint - det er også bare småtings afdelingen, men ærgeligt da alt andet er lige som, at knipse med fingrene. Men overlever nok. :))

  • Så skulle problemet med at Internet explorer fejler gerne være løst efter et refresh af siden med F5 eller blot ved at lukke IE/FF ned og starte op igen.


    Hvis der fortsat kommer fejl så sig til

  • Quote

    Originally posted by Martin
    har lige klaget over det, og fejlen skulle gerne være rettet inden for 30 min


    vender tilbage når det er rettet


    forumet er ikke på forumet, men kun på selve siden


    Fed. Hvordan skal den lige forstås? :))
    :cheers:

  • Quote

    Originally posted by Martin
    Så skulle problemet med at Internet explorer fejler gerne være løst efter et refresh af siden med F5 eller blot ved at lukke IE/FF ned og starte op igen.


    Hvis der fortsat kommer fejl så sig til


    Herligt. Har ingen problmer haft i dag, så tak for det :cheers:


    Lukker tråden ;)