Endelig var der os lidt held til mig :D

  • Hey


    Af glæde ville jeg lige vise hvilken mail jeg lige har modtaget fra zulu..




    "Kære Emil,


    Hjertelig Tillykke!


    Du er blevet udtrukket som vinder i vores poker konkurrence på TV2 Zulu.


    Præmien vil blive sendt til dig i løbet af de næste 14 dage.


    Med Venlig Hilsen


    Pokerfolket på TV2 Zulu"



    Så nu bliver en af disse præmier sendt til mig:


    http://zulu.tv2.dk/programmer/article.php?id=3396240



    Det er simpelthen for vildt! :D VInder aldrig noget som helst! Er spændt på hvilken præmie af dem jeg vinder... ;) Ville bare lige ud med glæden.. Det er et virkelig lækkert chipset jeg har sikret mig :
    http://zulu.tv2.dk/event/article.php?id=2783706


    Jubii :D

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    tillykke ;)


    Har ikke prøvet de chips , men de ser bestemt ok ud ;)


    Benytter selv det her, hvilket jeg er ganske tilfreds med :


    Tak tak tak :clap:


    De er os super lækre dem du har dig der.. Men overskrider mit budget en smule ;).. Så det meget godt det kan gøres på andre måder.. :razz:

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Hva i dælen er det i ser i poker? :boxed:
    Ud over det er dødstenern, så er det også en kilde til en meget dårlig økonomi... IMO


    Men tillykke da - Fatter bare ikk hva folk ser i det spil


    Enig. Jeg fatter ikke spillet, men et tillykke skal han have :)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • tak for tillykkerne :)...


    Er nu ikke bange for det går ned af bakken me økonomien.. tværtimod ;)!
    Men vi spiller ikke om mere at man kan tåle at tabe det.. 50 kr. en gang imellem..


    Det er et pisse sjovt spil! Kan ikke forklarer hvor dejlig det er at have bluffet sig til en stor pulje :D men prøv det selv..

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Quote

    Originally posted by Krillen
    tak for tillykkerne :)...


    Er nu ikke bange for det går ned af bakken me økonomien.. tværtimod ;)!
    Men vi spiller ikke om mere at man kan tåle at tabe det.. 50 kr. en gang imellem..


    Det er et pisse sjovt spil! Kan ikke forklarer hvor dejlig det er at have bluffet sig til en stor pulje :D men prøv det selv..


    Lige den indstilling der for dig pladseret i en økonomisk krise...


    "Jeg kan sagtens vinde! Jeg taber aldrig..."

  • Quote

    Originally posted by Krillen
    tak for tillykkerne :)...


    Er nu ikke bange for det går ned af bakken me økonomien.. tværtimod ;)!
    Men vi spiller ikke om mere at man kan tåle at tabe det.. 50 kr. en gang imellem..


    Det er et pisse sjovt spil! Kan ikke forklarer hvor dejlig det er at have bluffet sig til en stor pulje :D men prøv det selv..


    nappede min ledergruppe fra jobbet for nogle uger siden for 750,- så der var lige lidt til byturen senere ;)

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    nappede min ledergruppe fra jobbet for nogle uger siden for 750,- så der var lige lidt til byturen senere ;)


    hehe nice.. Gratis øl er nu bedst ;)!


    Til karga:


    Så det vidst heller ikke være... Tror skam jeg har fint styr på hvad jeg foretager mig, spiller jo ikke for pengene, men mere for at hygge sig med vennerne.. går self. efter sejren, men det er bare skide sjovt..

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1