Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 20. februar 2006, 14:24

Ved ikke om i kender dem, fik lige en smagsprøve af dem idag, det er godt nok utroligt hvad man kan blande sammen ( eller ikke! ) , 3 bønner og du har en æblekage (der skal nok lidt flere til for at det kan kaldes en portion)
men se mere her

http://www.jellybelly.dk/content/view/64/103/

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "John H" (20.02.2006, 14:30)

2

mandag, 20. februar 2006, 14:36

Får det helt dårligt ved tanken. Det er godt nok noget spøjst slik, og det smager jo ikke engang godt. Jeg er vildt imponeret over at børn i det hele taget kan lide det.

3

mandag, 20. februar 2006, 14:40

Citeret

Originally posted by Burger
Får det helt dårligt ved tanken. Det er godt nok noget spøjst slik, og det smager jo ikke engang godt. Jeg er vildt imponeret over at børn i det hele taget kan lide det.

Hehe, det er jo et spørgsmål om smag, jeg har da heller ikke fået prøvet nogle af de mere specielle endnu, men dem jeg smagt synes jeg da er iorden.
Har heller ikke fået undersøgt hvad de indeholder, det er nok ikke meget 'ægte' vare der er puttet i :-) , men har da smagt det der smagte meget mere kunstigt end de her, f.eks. 'gummiburgerne' :boxed:

4

mandag, 20. februar 2006, 14:43

De er mega vamle. Det er det klammeste og mest underlige nogensinde :))

5

mandag, 20. februar 2006, 14:49

De lyder ikke lige som noget, jeg kunne finde på at spise :P

“Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
- Albert Einstein

6

mandag, 20. februar 2006, 14:55

DE ER MEGA SEJE!!! Jeg savner dem... Overvejer at tage til tyskland og besøge nogle venner og få nogle med :P Gude slik (minder)

Your pony died because it wasn't pretty enough

7

mandag, 20. februar 2006, 15:03

De smager herrenice! De fleste af dem ihvertald. :$

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

8

mandag, 20. februar 2006, 15:12

John H: Du kan nok godt regne med det er en himmel for tilsætningsstoffer.

Gummiburgerne er så også direkte klamme, og har intet med hverken slik eller den rigtige vare at gøre. Rigtige burgere går på to ben! eller :crazyeyes:

Citeret

Originally posted by DoDo
DE ER MEGA SEJE!!! Jeg savner dem... Overvejer at tage til tyskland og besøge nogle venner og få nogle med :P Gude slik (minder)

Du kan da købe dem i Danmark også. Jeg solgte en masse så sent som i november sidste år da jeg var kioskbestyrer til en børneteaterfestival.

9

mandag, 20. februar 2006, 15:18

Citeret

Gummiburgerne er så også direkte klamme, og har intet med hverken slik eller den rigtige vare at gøre. Rigtige burgere går på to ben! eller :crazyeyes:

Citeret

Hehe, ja :D

Citeret

Du kan da købe dem i Danmark også. Jeg solgte en masse så sent som i november sidste år da jeg var kioskbestyrer til en børneteaterfestival.

Der er en forhandlerliste på den side jeg linkede til i første indlæg.

10

mandag, 20. februar 2006, 15:37

Citeret

Originally posted by John H

Citeret

Citeret

Citeret

Har i set prisen.. Jeg plejer at betale ca 8kr for 250 g

Your pony died because it wasn't pretty enough

11

mandag, 20. februar 2006, 16:30

Kan nogle forklare hvad det præcist er ? Det lyder som om nogle prøver at lave en slags lomme-slik eller hvad man kan kalde det. Altså istedet for at bage en blåbær muffin så kan man bare spise dem og få den smag?

This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

12

mandag, 20. februar 2006, 16:31

Jelly Beans er da virkelig populære i Canada/USA, og det forstår jeg da udemærket godt grunden til! Synes de fleste af dem smager super godt!

Jeg må dog indrømme at jeg ikke har smagt de mere "eksotiske" varianter... :))

13

mandag, 20. februar 2006, 16:36

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Haha, I snakker som om i er pushers :P Narko-slik 8o

This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

14

mandag, 20. februar 2006, 16:41

Citeret

Originally posted by Malone

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Haha, I snakker som om i er pushers :P Narko-slik 8o

Hehe, ja man kan faktisk have en masse siddende på indersiden af pusherjakken, de er jo ikke så store de 'bønner'

Hehe, fik lige smagt Jalapeno-bønnen, den bider godt nok lidt i munden :evil:

15

mandag, 20. februar 2006, 16:53

Citeret

Originally posted by Malone
Kan nogle forklare hvad det præcist er ? Det lyder som om nogle prøver at lave en slags lomme-slik eller hvad man kan kalde det. Altså istedet for at bage en blåbær muffin så kan man bare spise dem og få den smag?

De minder lidt om skittles men så alligevel ikke helt.

Det er noget kunstigt fremstillet farvestofsfyldt slik der smager af forskellige ting. De ser ud som du kan se på hjemmesiden.

De kan købes i løssalg (har de i hvert fald kunne) i små pakker eller i halvstore bøtter. De koster en mindre formue i DK og er overhovedet ikke prisen værd *G*

16

mandag, 20. februar 2006, 17:01

De smager jo alt for godt, og det er jo fedt man kan blande dem og derved få en ny smag :D

Desværre er de svære at finde her i landet :/

17

mandag, 20. februar 2006, 17:23

Hehe er jeg den eneste der kommer i tanke om de der bønner nogle i Harry Potter?

Gad godt smage de der jelly belly nogle....
Ku jo være man sku opsøge dem når jeg ska til USA i sommeren...så li ta et par kg. med hjem :P

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

18

mandag, 20. februar 2006, 17:44

Citeret

Ved ikke om i kender dem, fik lige en smagsprøve af dem idag, det er godt nok utroligt hvad man kan blande sammen ( eller ikke! ) , 3 bønner og du har en æblekage (der skal nok lidt flere til for at det kan kaldes en portion)
men se mere her

http://www.jellybelly.dk/content/view/64/103/

De er sgu da mega seje!!! :D

19

mandag, 20. februar 2006, 18:09

Heh.. har også før smagt dem, de smager jo ik ligefrem godt, og ja de koster en formue.
Men de ser da fede ud, og som nævnt sikkert proppet med farvestoffer :crazyeyes:

I5 760 @ 3.6 ghz
Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
8gb Crucial SP ram 1600 mhz
Gigabyte GA-P55-USB3

20

mandag, 20. februar 2006, 18:50

De smager simpelthen GUDOMMELIGT!! Men det er efterhånden længe siden jeg har spist dem - har ikke spist slik siden sommerferien.

Burger > Jeg tror en af grundene til du har smagt dem og endda solgt dem når så mange af de andre ikke har hørt om dem er at den danske importør bor lige udenfor Herning. Så de har været i en del butikker i omegnen.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.