Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

søndag, 19. februar 2006, 00:14

Citeret

Originally posted by Don_Jabbe

Citeret

Originally posted by SimonSKAT

Citeret

For satan da! Han burde godt nok få sådan en!

:pokey: du kan forhåbentlig også se den dreng er ikke rask, istedet for "sådan en" skulle han måske have noget hjælp

Selvfølgelig kan jeg det ;)

Men jeg fik godt nok lyst til at give ham et dap i baghovedet da jeg så det :)

Men ja, han trænger helt klart til noget hjælp, ingen tvivl der.

Hehe det er sq i orden

Signatur billedet er slettet da det ikke virker

22

søndag, 19. februar 2006, 00:14

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

For satan da! Han burde godt nok få sådan en!

:pokey: du kan forhåbentlig også se den dreng er ikke rask, istedet for "sådan en" skulle han måske have noget hjælp

Selvfølgelig kan jeg det ;)

Men jeg fik godt nok lyst til at give ham et dap i baghovedet da jeg så det :)

Men ja, han trænger helt klart til noget hjælp, ingen tvivl der.

Hehe det er sq i orden

:))

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
MacBook Pro 13,3" Retina

23

søndag, 19. februar 2006, 04:49

Han skal IKKE låne mit keyboard mus, eller noget af mit! 8o ..Den knægt har jo brug for seriøst hjælp! Syntes det minder mig lidt om min lil' søster, men hun er "bare" i teenager årerne :T ,

24

søndag, 19. februar 2006, 10:47

Han skulle fandme have et par flade 8o Han må da ikke være helt rask. :ph34r:

“Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
- Albert Einstein

25

søndag, 19. februar 2006, 11:14

En jeg kender har også været ved at smadre sin bærbar bare fordi den ikke lige kørte 100% perfekt efter hans mening.

Cisco Certified Network Associate — CCNA

26

søndag, 19. februar 2006, 11:24

Ja det er sjovt, men sådan ser man jo ud, når man flere gange i træk er blevet nakket af Aerial i sin Apache :))

27

søndag, 19. februar 2006, 11:53

Citeret

Originally posted by Aerial
Ja det er sjovt, men sådan ser man jo ud, når man flere gange i træk er blevet nakket af Aerial i sin Apache :))

LOL.... :))

Aerial slog til igen. :9xo
Det er et ret stort udvalg af bandeord knægten bruger.
Jeg håber ikke, at i har teamspeak på. :))

28

søndag, 19. februar 2006, 13:51

Hvad sker der for ham :crazyeyes:

29

søndag, 19. februar 2006, 14:33

DET DER! han er jo mentalt sindsyg oven i krødderen! nej men det er jo vildt! han er jo fucked up! (undskyld sproget)

Han skal ikke i nærheden af min pc!

Det værste jeg har gjort er at tag mit keyborard og kaste det ind i min skærm lol. Men det er pga min pc lider af galloperende pc frysning ligemeget hvad :P. Men nu når jeg bliver sur kaster jeg bare min trådløse mus op i luften og griber den igen.. eller os slår jeg hårdt på mit knæ.

30

søndag, 19. februar 2006, 14:46

hvad er det han sigeR???

En kraftige knytnæve i hovedet, ikke fordi han opfører sig som en spade, men for at få ham til at vågne op.
Og så møgfald til forældrene for deres magel på god opdragelse, og så psykotereapeut til drengen.

Og forresten fratagelse af hans computer i mindst 6 mdr. tid...

Damn og sådan nogle findes...

31

søndag, 19. februar 2006, 14:47

Hvis jeg får en flipper, (sker tit når BF2 er på skærmen) så det værste jeg kan finde på er at banke min hånd så hård jeg kan ned i min steelpad (endnu en grund til at jeg ikk vil ha icemat). Nogle gange er jeg uheldig at ramme kanten af min mus så den flyver af helvede til. Det var et problem da jeg havde en trådløs mus..
:))

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

32

søndag, 19. februar 2006, 15:22

SERIØST?!?!

Det første jeg tænkte "MINI VERSION AF HITLER"

hvor var det til grin, han burde få frataget sin pc. Jeg havde smadret knægten hvis jeg var hans far!

Jeg har seriøst næsten medlidenhed med ham, min mave gør fandedme næsten ondt nu fordi jeg grinte så meget 8o

This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Malone" (19.02.2006, 15:27)

33

søndag, 19. februar 2006, 16:03

Citeret

Originally posted by Aerial

hehe :) det var en af de bedre den der :D

men damn et vildt barn? forstår ikke forældrene lader ham sidder ved computeren.

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

34

søndag, 19. februar 2006, 16:37

Citeret

Originally posted by shahid_2dk
hvad er det han sigeR???

En kraftige knytnæve i hovedet, ikke fordi han opfører sig som en spade, men for at få ham til at vågne op.
Og så møgfald til forældrene for deres magel på god opdragelse, og så psykotereapeut til drengen.

Her er noget af det jeg kunne forstå han sagde. Meget af det er utydeligt på grund af hans skrigeri hele tiden. :roller:

Start så dit fordømte spil
Spil så din søn af en luder.
Jeg siger det ikke en gang til.
Åh min gud, hvad er der sket
Spil så din vikser.
Jah den loader
Jeg vil ikke vente
Tænk positivt.... :))
Nu går det løs
Jah, jeg har slået ham ihjel
Jeg har ikke brug for hjælp... 8o
Jah jeg dræber jer alle
Hvilken søn af en luder skyder på mig

Farvel tastatur. :roller:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "The Hans" (19.02.2006, 16:38)

35

søndag, 19. februar 2006, 16:44

Citeret

Originally posted by The Hans

Citeret

Originally posted by shahid_2dk
hvad er det han sigeR???

Her er noget af det jeg kunne forstå han sagde. Meget af det er utydeligt på grund af hans skrigeri hele tiden. :roller:

Start så dit fordømte spil
Spil så din søn af en luder.
Jeg siger det ikke en gang til.
Åh min gud, hvad er der sket
Spil så din vikser.
Jah den loader
Jeg vil ikke vente
Tænk positivt.... :))
Nu går det løs
Jah, jeg har slået ham ihjel
Jeg har ikke brug for hjælp... 8o
Jah jeg dræber jer alle
Hvilken søn af en luder skyder på mig

Farvel tastatur. :roller:

Haha!

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

36

søndag, 19. februar 2006, 16:50

Når jeg ser sådan et clip, og tænker på de eksperter der mener at det er videospillenes skyld at unge bliver voldige bliver jeg så harm. Det er børn som HAM, der går amok på en skole med et jagtgevær, pga. et pc spil, ikke normale børn som dig og mig. Hvis der var noge der forstod hvad han sagde kan i også høre på ham at han ikke burde være på fri fod. Han sagde "jeg skal nok dræbe dig" over 30 gange i det clip. Det er fanneme uhyggeligt.
HÅber han kommer på en anstalt og får noget seriøs hjælp.

E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

37

søndag, 19. februar 2006, 16:53

Det er jo tydligt han er mentalt syg, damp eller lign, ellers er det fake.

38

søndag, 19. februar 2006, 17:28

Citeret

Originally posted by Shak
Det er jo tydligt han er mentalt syg, damp eller lign, ellers er det fake.

Tror sq ikke lige det er koncentrationen der fejler noget der, champ.

- Mit bud er blot han har en mor som han er tæt knyttet til, som har tendens til at flippe 103%... - For det smitter på barnet i en del tilfælde, ellers går barnet i den stik modsatte bane, og er umuligt at hidse op...

Tror sq ikke det er fake, ville en i den alder sqda aldrig gå med til... - Tror bare det er en dårlig opdragelse der har forvoldt det..

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

39

søndag, 19. februar 2006, 17:55

Citeret

Originally posted by M.Beier

Hva hentyder du til? damp? hvis, så kan damp børn skam sagtens koncentrere sig, hvis det er noget de selv gider. kunne meget vel minde om en med damp der ikke har taget sin medicin. (En af mine veninders lillebror har damp) Men om det lige er det er jo ikke til og sige, men syglig adfær viser han sq.

40

søndag, 19. februar 2006, 17:59

Citeret

Originally posted by Shak

Citeret

Originally posted by M.Beier

Hva hentyder du til? damp? hvis, så kan damp børn skam sagtens koncentrere sig, hvis det er noget de selv gider. kunne meget vel minde om en med damp der ikke har taget sin medicin. (En af mine veninders lillebror har damp)

Kom til at slette lidt af mit post ved en fejl :(

Skulle også stå noget i retning af, der er hverken tegn på sløvhed eller hyperaktivitet ud over det normale for den alder, blot adrinalinrush af ophidselsen...

Ham din venindes lillebror, bliver han ustyrlig når han sidder ved computeren? - Lyder yderst mystisk IMO..

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.