21

søndag, 19. februar 2006, 15:43

Telmore - og der bliver jeg sgu så længe de vil have mig :))
Jeg er rigtig godt tilfreds med dem, og de er altid på forkant med mange forskellige ting og ideer. F.eks. tilskudsmobiler som jeg flere mange har benyttet mig af...

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

22

søndag, 19. februar 2006, 15:45

Nej nej.. hun beholdte det gamle, porterede det bare over i mit navn ( Det hedder nr portering, men de kæreste skal jo selvf skrive under på papir.

23

søndag, 19. februar 2006, 16:25

Okay. Og det studsede de slet ikke over? For de skriver på hjemmesiden at de kan kræve at se legitimation for ens bopæl i forbindelse med familieaftaler.

For ellers ville det jo klart være det fedeste. Hun har også telmore nu, og umiddelbart er det jo dumt ikke at skifte til UNOTEL. De er billigere hele vejen rundt, kører på samme net og så kan vi snakke gratis sammen.

24

søndag, 19. februar 2006, 17:35

Nej det studsede de overhovedet ikke over, de kan jo være ligeglade med om jeg ejer 1 eller 2 eller flere telefoner, og ville de brokke sig over det kunne jeg da rimelig hurtig finde en anden udbyder, har både internet fastnet og 2 mobiler hos dem. :) men jeg kunne ikke forstille mig du løb ind i problemer, de er skide søde. det er virkelig et godt sted og ha sin tlf, jeg har prøvet både telia og telmore TDC og sonofon, men unotel er klart det bedste, havde Telia før jeg fik unotel, sjovt nok gav telia mig altid en regning på over 1000 kr hver månede. (havde endda telia express) nå men skiftede til unotel og den højeste regning jeg har fået til dato var på 286,83 .. lidt a en forskel, ringede til telia og præsenterede det for dem og fortalte at jeg kunne bevise at jeg brugte min tlf 30% mere efter jeg havde skiftet selvskab og at min regning var faldet med mindst 700 kr pr månede, sjovt nok lovede de at undersøge sagen men der er aldrig sket noget, og til dato kan de stadig ikke komme med en fornuftig forklaring,

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "-=WOF=-^XavieR^" (19.02.2006, 17:36)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.