Skiferie

  • Hej med jer.. Og farvel..


    Ville såmen bare lige sige "Vi ses d. 26."


    Hopper afsted på skiferie nu..


    5 dages snowboarding er lige hvad jeg trænger til..


    Kan i have det så voldsomt godt til jeg er tilbage..


    Og hold nu tweak munter.. ;)


    Er der forresten andre der også skal afsted?


    Er jo da så vidt jeg ved vinterferie for mange nu..

  • God tur så, dit heldige asen :9xo

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

  • Jamen du må da have en god tur Bubbi ;)


    Ps. pas på arme, ben osv. :))


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by Kolyzer


    Ja tænk hvis han aldrig kunne bruge mus og tastatur igen :boxed:


    Katastrofe :boxed:

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

  • Quote

    Originally posted by momonoa


    Katastrofe :boxed:


    Jeg brækkede højre hånd en gang. Skulle ha gips på i 3 uger. Det var ikke sjovt. 8o

  • Quote

    Originally posted by AnDeN_DK


    Jeg brækkede højre hånd en gang. Skulle ha gips på i 3 uger. Det var ikke sjovt. 8o


    3 uger? Kom igen når du bliver en mand ;) Jeg brækkede armen her for vel snart 3 år siden.. Jeg havde gips på i 12 uger.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Hav en god tur :)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Jeg er lige kommet hjem fra 3 uger på snowboard i Alpe d'Huez.


    Vejret var helt kanont, solskin fra en skyfri himmel, stort set hver dag. Desværre kom, der ikke noget nyt sne mens vi var der, så til sidst trængte pisterne virkeligt til noget mere sne. Sneen kom så et par dage efter at jeg var taget hjem, men så er det jo godt at jeg skal derned 3 uger til om 3 uger.
    Nåår ja, så tager jeg lige 2 uger mere samme sted i uge 16 og 17...


    God tur til alle dem, der skal afsted!

  • Så er man hjemme igen!! Og intet brækkede..


    Var en rigtigt god tur..


    Lidt koldt her til morgen... -19 grader..


    Men ellers de andre dage har det ligget lidt under frysepunktet og let overskyet..
    Perfekt skivejr..


  • Det lyder sgu hyggeligt :D


    Og velkommen hjem.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Kom selv hjem fra Idre Fjäll i Sverige igår ved middagstid. Vejret var også helt perfekt de første par dage, med sol og for det meste skyfri himmel, samt en god gang sne på pisterne. Desværre blev der her de sidste dage tøvejr, der var +4 celsius den ene af dagene, der gad jeg godtnok ikke ud og stå. Udover det var det en kanontur jeg havde med mine buddies. :D Hvor var du henne Bubbi ? Damn Zulu, det lyder satme til at du ikke kan få nok af sne :)) Jeg er personligt godtnok ved at være træt af sne nu, vi har haft uendelig meget sne her i DK denne vinter synes jeg, så nu må foråret godt begynde at banke på :)