Computer/kvinder

  • 10 gode grunde til at en computer MÅ være en kvinde:


    1. Lige så snart du tror du har fundet den rigtige, udkommer der en ny og bedre model.


    2. Kun opfinderen af den forstår dens interne logik.


    3. Den går i baglås og er fuldstændig umulig lige så snart, du laver den mindste fejl.


    4. Beskeden "Bad command or filename" er lige så informativ som: "Hvis du ikke allerede er klar over, hvorfor jeg er sur på dig, så vil jeg heller ikke fortælle dig det."


    5. Lige så snart du har bundet dig til den, bruger du halvdelen af din løn på udstyr til den.


    6. Sproget mellem 2 computere er uforståeligt for alle andre.


    7. De fleste af dem ser ret smarte ud (smarte knapper), men kører oftest af helvede til (falsk markedsføring).


    8. Køber du en ny kører den også ad helevede til, og så begynder man at savne den gamle, som ikke kørte lige så meget af helvede til.


    9. Naboens kører ALTID bedre!


    10. Det tager en frygtelig tid at geninstallere den når den har været gået ned. Sletter du systemdrevet kommer der alligevel fejlmeddelelser efter genstart.


    Er der nogen der tør bekræfte det!? Hehe :P

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

    Rettet en gang, sidst af momonoa ().

  • Quote

    4. Beskeden "Bad command or filename" er lige så informativ som: "Hvis du ikke allerede er klar over, hvorfor jeg er sur på dig, så vil jeg heller ikke fortælle dig det."


    Den der var jeg altså totalt flad over :))

  • Quote

    Originally posted by Kolyzer


    En skidt model :boxed:


    Tror ikke helt at han har fattet den. Men så er der bare mere sjov til os :razz:

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

    Rettet en gang, sidst af momonoa ().

  • Quote

    Originally posted by ||MorpheuS||
    Hehe min onkel sendte den også til min mor :razz:


    han var ikke populær der efter ;)


    Jeg må da sige, at som pige. Finder jeg den da selv sjov. :razz: Ellers ville jeg nok heller ikke lægge den ind ;)

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

    Rettet en gang, sidst af momonoa ().


  • Haha det kan der være noget om :D

  • God griner...


    9'eren er genial.... :9xo

    Asus P5B Deluxe Wifi-AP
    Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.0 Ghz [333*9]
    Mushkin 2x1 Gb DDR2 @ 667 mhz/ 4-4-4-10
    Asus x1900xt 512mb @ std. Clock
    Wester Digital WD2500KS 250 Gb HDD
    Silverstone st60F 600 Watt
    ViewSonic vx922
    Lian Li Pc-7b SE
    Logitech Z-5500


    Scores:
    3dMark06: 6173; 3dMark05: 12200; SuperPi 1M: 16.906

  • jeg har også lige et par stykker, godt nok ikke om kvinder og computer... (ta dem ikk serius!!!!)


    Kvinder er som vinduer,
    Når man har knallet dem,
    skifter man dem ud.


    Kvinder er som græs,
    det skal slås og holdes nede.



    Som sagt skal de IKKE tages serius..:D

    | AMD Phenom II X4 965 | MSI HD5700 Twin Frozen |
    | Asus M4A785TD-M Evo | OCZ 500 W |
    | 2*2 gb Mushkin PC3-10666|
    | WD Green 1TB |
    | Dell 20'' Widescreen |Logitech Z5500
    | MS Seven |