1

lørdag, 18. februar 2006, 13:25

Jeg har lige modtaget min Motorola MPx220 fra First Class Communication, men da jeg pakkede den op lækker jeg mærke til at både manual og medfølgende (Ikke freeware) software kun er på fransk og hollandsk...

Det er da ikke tilladt vel? Som i kan se på linket står der intet om at der kun medfølger udenlandske manualer og softwarepakker med...
Så vidt jeg ved så skal der medfølge dansk manual til hardware købt i DK

Og hvordan står jeg så nu som forbruger? Skal jeg levere hele skidtet tilbage og afvente svar fra dem om at de enten sender en dansk pakke eller at de slet ikk har nogen...?

2

lørdag, 18. februar 2006, 14:47

Der SKAL medfølge dansk brugsvejledning - det siger købeloven.

3

lørdag, 18. februar 2006, 14:52

Okay tak

Kan de forlange at få hele pakken tilbage for at sende en dansk eller kan jeg godt beholde telefonen?

Pænt irriterende hvis jeg skal af med den ENDNU en gang :rolleyes:

4

lørdag, 18. februar 2006, 18:33

Lidt off-topic men kan ikke anbefale den telefon.
Jeg ejer selv en MPx220 og er du gal den har mange små software fejl. små, men irreterende. For lige at nævne et par som virkelig irreterede mig; den havde problemer med at besvare telefon opkald når den havde været tændt i længere end 1-2 døgn.
Når jeg sendte mms'er, sendte den tit den samme mms igen og igen, nogen gange med flere dages mellemrum.
Nogle gange gik alarmen heller ikke igang og når du så rebootede den gik den igang med det samme og skrev tiden hvor den skulle være gået igang.
Uret på det ydre display vist nogen gange det forkerte tidspunkt også selv om det interne display viste korrekt klokkeslet.
Hvis numrene i min telefonbog ikke havde +45 foran kunne den ikke vise navnet i ubesvarede opkald. Den kunne godt vise det når opkaldet var igang, men så snart det var ubesvaret stod nummeret der bare.

Der var masser af andre fejl også men det er ved at være længe siden jeg har kunne få mig selv til at bruge den.
Det værste ved det hele var at jeg sendte en mail til motorola's support, for at høre om den software opdatering der var frigivet til de nordamerikanske telefoner kunne løse nogle af problemerne, og om den overhovedet kunne bruges på min, og fik aldrig svar tilbage.

Endnu engang har jeg svoret ALDRIG at købe motorola igen.

6

torsdag, 23. februar 2006, 09:31

du har krav på dansk vejledning men selve manualen må de godt "bare" lave nordisk.

Og de skal bare fremsende det til dig - du skal ikke til at sende din telefon ind

7

torsdag, 23. februar 2006, 10:28

det er nu også tilladt at de bare lægger en dansk bruger vejledning på CDen der følger med.

sådan har vi det med nogle af vores printere nemlig, der ligger engelsk manual med. og de danske osv ligger på software CDen i PDF format.

bare lige hvis du ik har checket den endnu :D

btw den tlf passer ik til dig... tag hellere denne her http://1cc.dk/shop/productinfo.asp?id=1710&caller=1 hehe :D

TBA!

8

torsdag, 23. februar 2006, 10:48

Havde aftalt at komme ind i butikken, da de forlangte at jeg sendte hele telefonen, men jeg forklarede dem at jeg ikke kan undvære at have en telefon - specielt nu hvor jeg har gang i teknologi projekt...

Men har jeg virkelig krav på at de blot fremsender de rette manualer og software, uden at jeg sender andet end de manualer jeg har liggende?

Denully - jeg regnede også med at der lå andre manualer på cden, men de var squ også fransk og hollandsk sprogede :P

9

torsdag, 23. februar 2006, 13:18

Citeret

Originally posted by KarGa
fhqwhgad
http://direct.motorola.com/ens/mpx220_softwareupdate.asp

Ja som sagt:

Citeret

Originally posted by fhqwhgad
Det værste ved det hele var at jeg sendte en mail til motorola's support, for at høre om den software opdatering der var frigivet til de nordamerikanske telefoner kunne løse nogle af problemerne, og om den overhovedet kunne bruges på min, og fik aldrig svar tilbage.

10

torsdag, 23. februar 2006, 13:26

Citeret

Citeret

Originally posted by KarGa
fhqwhgad
http://direct.motorola.com/ens/mpx220_softwareupdate.asp

Ja som sagt:

Citeret

Ah, troede bare at du havde læst en nyhed om at der var kommet en opdatering..

Men lige meget hvad, så vil en opdatering løse nogle problemer... Har til dato ikke hørt om en opdatering, der faktisk gik teknologisk bagud :))

Mht. at de ikk svarede, så kan det jo bare være en menneskelig fejl.. Eller at der simpelthen ikk var nogen supporter, der modtog mailen...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.