Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 18. februar 2006, 12:34

Jeg smutter snart afsted til Fredericia for og kigge på SHG Open, er der nogen af jer der skla der op i weekenden og kigge på det????

Der vil jo os være en del udstillinger og kigge på fra forskellige hardware producenter????

P.O.L.I.T.I = Prostituerede Overvægtige Lorte Impotente Tudegrimme Idioter

2

lørdag, 18. februar 2006, 12:36

Har tænkt på det, men synes det er for langt at kører alene, fra nordjylland

3

lørdag, 18. februar 2006, 12:50

Kunne egentlig være sjovt. Men desværre arbejde i dag - og i morgen skal vi tæske Silkeborg i football :evil:

4

lørdag, 18. februar 2006, 12:51

Citeret

Originally posted by Carlsen
Kunne egentlig være sjovt. Men desværre arbejde i dag - og i morgen skal vi tæske Silkeborg i football :evil:

Scor nu i den rigtige ende :ph34r:

5

lørdag, 18. februar 2006, 12:54

Citeret

Originally posted by Shooqer

Citeret

Originally posted by Carlsen

Scor nu i den rigtige ende :ph34r:

:finger:

Det tror jeg nok vi gør :))

6

lørdag, 18. februar 2006, 12:57

jeg smutter ihvertfald afsted inden for de næste 30 min

P.O.L.I.T.I = Prostituerede Overvægtige Lorte Impotente Tudegrimme Idioter

7

lørdag, 18. februar 2006, 14:05

Citeret

Originally posted by X-Man
jeg smutter ihvertfald afsted inden for de næste 30 min

Nu er du jo nok taget afsted, men du kunne jo have kigget her for at se hvem der har sagt de er der ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.