PRC-Data - Nogen erfaringer?

  • De er ikke lige frem nye på markedet men har et godt ry og en god service. Dig er dog langt fra altid de billigste.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    De er ikke lige frem nye på markedet men har et godt ry og en god service. Dig er dog langt fra altid de billigste.


    er enig med _WHAT_ at de er måske ik er de billigest men så hellere betale lidt ekstra og så få god service :D


    har selv haft et Asus Radeon X800Pro/TVD som jeg moddede til XTPE som var købt hos dem.

  • Købt min skærm derinde. Det eneste minus er at det godt kan tage lidt tid for dem at finde varene ude i lageret :) Det er en rigtig fin butik. Ingen problemer der.

  • Jeg har handlet der mange gange, og engang for laaang tid siden købte jeg min første stang 512 mb sdram, men de passede ikke i mit mobo, jeg ringede ind og klagede min nød, og dagen efter fik jeg sq 2 stænger 256 med posten og en seddel så jeg bare kunne sende de andre ram ind til dem for free. Det er fandme god service.


    De er en smule dyrere end alle de andre, men det sikrer dig også en behandling i topklasse :)

  • Quote

    Originally posted by Happy^


    De er for dyre.


    service koster. Hvis man bare har en smule penge til overs, så vil jeg anbefale at købe der i stedet for steder der er billigere. Det er meget flinke og rare mennesker, og de har en kanon service.


    Så skid da langt at de er en smule dyrere end de andre steder.


    Du er sikker på at når du rma'r noget der inde, så gør de alt hvad der står i deres magt for at hjælpe kunden. Og de er ikke skide ligeglade med deres kunder som f.eks. shg eller midtdata

  • Et rigtig godt sted at handle er det lidt ukendte "Proshop".. De har ganske fornuftige priser og hurtig levering samt RMA!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by Shooqer
    Det lyder til at være en super butik.


    Grund til jeg spørger er at jeg skal finde en hel computer til min nabo.


    Så kan jeg kun anbefale dig at handle der inde.
    Du kan evt. se på nogle af deres samlede computer tilbud, de er slet ikke så dårlige. :)

  • De er nogle forpulede røvhuller!


    Var ude og købe en cpu for ca et år siden, og skulle sætte den i her hjemme. Den virkede så ikke, og jeg ved godt hvordan man skal sætte en cpu i og behandle dem. Da jeg så skulle have den byttet en time senere på dagen, står jeg i kø i 30 min i deres butik fordi ekspedienten hele tiden tager de andre, på trods af at jeg de er kommet ind efter mig, og jeg siger det.


    Han nægter at ombytte den, og nægter bare at sende den ind til AMD så de kan teste den.. der var nemlig ingen garanti når man selv installerede den sagde han.


    Jeg har aldrig siden det sat i mine ben og den butik, og de 3 gange om ugen jeg kører forbi får jeg virkelig lyst til at finde nogle rådne æg og så bare gå amok !


    I følge Midt Data er de dog blevet bedre på det område, men det er ikke nok til at jeg nogensinde vil handle der igen - gider ikke finde mig i det pis... jeg kom endda for sent på arbejde pga det!


  • Hvad har Midt Data med PRC-Data at gøre? Så kan du lære at købe CPU'en over nettet næste gang!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by Tarantula


    Hvad har Midt Data med PRC-Data at gøre? Så kan du lære at købe CPU'en over nettet næste gang!


    Jeg fatter godt nok heller ikke at Midt Data vil fortælle gode ting om PRC data.

  • Quote

    Originally posted by AnDeN_DK


    Jeg fatter godt nok heller ikke at Midt Data vil fortælle gode ting om PRC data.


    De havde ikke den cpu på lager som de lovede, og min bror skulle bruge den med det samme.


    Tarantula: Tja... jeg ville have den med det samme, og gider ikke betale 50-60,- i porto og vente en dag når jeg kører lige forbi.


    I øvrigt gør det i princippet ingen forskel når du har åbnet for varen...

  • Jeg har handlet der før. Jeg var selv nede og hente det ved dem og de var rigtig flinke og har aldrig haft nogle probs. med dem ;)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina


  • Det eneste de har med hinanden at gøre er, at de begge ligger i Viborg... Og de var da i sin fulde ret til at gøre som de gjorde med den CPU.
    Jeg har handlet meget hos PRC-Data og har altid fået god service ved køb og RMA.


    I får dem til at lyde meget dyre. Ang CPU,RAM & GFx er de da altid i top 10 på edbpriser... Stort set..


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|