21

onsdag, 22. februar 2006, 09:55

Synes også at denne tråd har relevans, og forstår egentlig heller ikk Bentzins kritik, men det kan jo være personligt.

Jeg kan ihvertfald godt lide at læse M.Beiers tråde, fordi han er da en af den på tweak.dk der har mest styr på de mere syge sider af OC, som jeg da egentlig synes giver et + til tweak.dk.

Men hver sin mening, jeg synes bare tweak.dk skulle være mere tweak orierenteret, hvordan har man ellers fundet på navnet?

:finger:

/Grau

67744 - 30150 - 13273 - 7504
[img]http://www.hwbot.org/signature.img?t=1&uid=4841&iehack=.jpg[/img]
Life is like a beer, the longer its open, the worse it gets

22

onsdag, 22. februar 2006, 16:13

Citeret

Originally posted by M.Beier
:D

Fredyama (PRTeamJapan) er en person, men han har bestilt til et par andre, 2-4 stks er de vidst om dem :) Kyosan har ihvertilfælde en på vej... :)

Bentzin, imponerende du vil kanøfle tråden grundet manglende relevans, din Lara Croft image tråd er vidst meget mere relevant, ik'?
BTW: Tweak.dk er vidst ikke Danmarks største HW/SW portal.. :)

Nu var det ellers ikke meningen, at jeg ville kommetere mere i denne totalt malplacerede tråd. Fatter stadig ikke, at snak om ekstremmt HW skal foregå i OffTopic. :roller:

Men ift. relevans, så var min tråd placeret rigtigt, da det jo var et OT-emne.
Desuden var det bare en undren over, at en nyhed om en ny dulle i en film, var den nyhed der PT, er flest der har læst - og så på en HW/SW-portal. :rolleyes:
At jeg har lukket den igen skyldes ren og skær, at der som sædvanligvis gik, lavmålt "pubertssnak" i den. ;)

Om tweak.dk er DK's største tja imo så er den - ihf den bedste. Det eneste der ikke gør den helt sublim er, at der desværre er nogle enkelte brugere, som føler sig højt hævede over andre. :rolleyes:

23

onsdag, 22. februar 2006, 16:21

Citeret

Originally posted by Bentzin

Citeret

Originally posted by M.Beier
:D

Fredyama (PRTeamJapan) er en person, men han har bestilt til et par andre, 2-4 stks er de vidst om dem :) Kyosan har ihvertilfælde en på vej... :)

Bentzin, imponerende du vil kanøfle tråden grundet manglende relevans, din Lara Croft image tråd er vidst meget mere relevant, ik'?
BTW: Tweak.dk er vidst ikke Danmarks største HW/SW portal.. :)

Nu var det ellers ikke meningen, at jeg ville kommetere mere i denne totalt malplacerede tråd. Fatter stadig ikke, at snak om ekstremmt HW skal foregå i OffTopic. :roller:

Men ift. relevans, så var min tråd placeret rigtigt, da det jo var et OT-emne.
Desuden var det bare en undren over, at en nyhed om en ny dulle i en film, var den nyhed der PT, er flest der har læst - og så på en HW/SW-portal. :rolleyes:
At jeg har lukket den igen skyldes ren og skær, at der som sædvanligvis gik, lavmålt "pubertssnak" i den. ;)

Om tweak.dk er DK's største tja imo så er den - ihf den bedste. Det eneste der ikke gør den helt sublim er, at der desværre er nogle enkelte brugere, som føler sig højt hævede over andre. :rolleyes:

Jeg tillader mig kort at være "højt hævet"..

Største og bedste er ikke nødvendigvis det samme Bentzin, det er så vidt mig bekendt ikke den største..

- Hvad ville denne tråd have at gøre i hardware kategorien??

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.