Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 16. februar 2006, 23:48

Var lige en genudsendelse jeg så, har ikke set den oprindelige, men så der ikke var en tråd om det, grinern :D - Han troede han skulle snakke om Hallalslagtning, og så går han ellers igang med grisetrynesnakken, akkari var lige ved at tude i starten af interviewet :D

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

2

fredag, 17. februar 2006, 07:38

Ja, han var helt rundt på gulvet. :))

link

3

fredag, 17. februar 2006, 08:37

He he... Der blev han godt nok lang i masken. :))
Darth Vader eller rettere Dark Vader, som han kalder sig selv.
Sjovt nok ligner han en uskyldig lille dreng i forhold til Laban, som så må være The Imperator. :roller:

4

fredag, 17. februar 2006, 11:14

Synes det var så fedt der i starten "Hvilken krise?" "Jeg troede vi skulle snakke om hallal slagtning"

take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

5

fredag, 17. februar 2006, 11:22

tror i ikk det var skuespil?....

6

fredag, 17. februar 2006, 12:19

Citeret

Originally posted by Raller

Ved at vide hva han ellers har lavet journalisten (bryder mig ikke om ham though)... Så kunne man tro det...

Men Akkari er en type som NÆGTER interview med danske medier medmindre han har snakket med sine rådgivere / spindoktore..

Og så er Akkari et pjok IMO, prøv at tjek interviewet, han mere eller mindre truer på et tidspunkt over han er blevet taget på sengekanten..

Tror ikke Akkari kan tage fis på sådan noget, og ville heller ikke være super hensigtsmæssigt, IMO..

take your next paycheck.

7

fredag, 17. februar 2006, 15:16

WOOOOT?!

Er det der film manipulation, jeg tror simpelthen ikke på det der? Selveste Akkari siger at det der grisetryne foto var hvor han tog pis på mellemøsten 8o

Der er et eller andet galt her..

This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Malone" (17.02.2006, 15:21)

8

fredag, 17. februar 2006, 15:37

Citeret

Originally posted by |KLS|

link

kan ikke afspille filmen :boxed:

9

fredag, 17. februar 2006, 16:00

Citeret

Originally posted by Shooqer

Citeret

link

Åbn URL i WMP :razz:

take your next paycheck.

flying-trickster

Gæst

10

fredag, 17. februar 2006, 16:14

Citeret

Originally posted by Shooqer

Citeret

link

Bare åben det med Media Player, evt. gem det først.
Forresten, kom til at læse din avatar ;(

11

fredag, 17. februar 2006, 17:06

Citeret

Originally posted by Raller

Jo selvfølgelig var det skuespil. Han tog pis på os alle sammen. Det foregik Lørdag aften (samme aften som 400 danskere i Indonesien var blevet erklæret som værende i overhængende livsfare).

Jeg var ved at gå fuldstændig amok over Akkaris arrogance. At han vil være bekendt at sidde at lave grin med den største danske udenrigspolitiske krise siden 2. verdenskrig er utilstedeligt. Jeg fatter simpelthen ikke hvorfor Clement ikke vendte det hele om og spurgte Akkari direkte om han synes det hele er så morsomt at der nu skal laves grin med det hele. Men jeg går ud fra at Clement var ligeså forbløffet over denne mands arrogance som jeg var.

Jeg er normalt ikke nogen tilhænger af Ekstrabladet (specielt ikke efter dets behandling af Jørgen Leth), men jeg har da med en vis fornøjelse kunne læse om Akkaris udskejelser i en muslimsk friskole.

Han er og bliver en dobbelt moralsk hykler.

PCmark04: 8276 PCmark05: 7236 Cinebench: 870 / 405 / 30.3s

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Kristian_Wraae" (17.02.2006, 17:47)

12

fredag, 17. februar 2006, 18:44

fedt klip... Imo er clement noget af det bedre tv der er lavet.... Men ham der AKKARI???? Mage til arrogance og en hel masse man kan blive banned for at skrive her... Så det

MSI K9N sli platinum
AMD 3800+ x2
Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
WD Caviar SE16 320 gb
2*1 kingston value pc5300
Asus EAH 3650 HDMI
Samsung SH-S203B dvd brænder
Toshiba HD DVD drev
Acer 17" AL1714MS,8ms
Logitech z 3e

13

fredag, 17. februar 2006, 19:41

:$

14

fredag, 17. februar 2006, 20:09

LOL en film.

Jeg troede vi skulle snakke om halalslagtning :razz:

Citeret

Originally posted by The Hans

LOL den er nice :finger:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Shooqer" (17.02.2006, 20:13)

15

lørdag, 18. februar 2006, 13:26

Citeret

Originally posted by The Hans

Hehe :razz: :9xo

“Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
- Albert Einstein

16

lørdag, 18. februar 2006, 16:16

looool dark vader

tror der kommer nogle sandheder ud her, selvom de er forklædt lidt som satire

det jeg bedst kunne li var da clemens forklarer hvordan de har rejst til mellemøsten og skabt et problem som de så kan løse..

det er jo hele pointen.. at skabe et problem som de så kan løse ved at give pressen mundkurv på mht. islam og at introducere selvcensur til det danske samfund..

17

søndag, 19. februar 2006, 17:50

Hmm, så lige Team america igår, det citat med "there's 3 types of people in this world, dicks, asswholes, and pussies", hmm, kunne ikke undgå at drage parallel :D

take your next paycheck.

18

søndag, 19. februar 2006, 18:04

Kan man på lovlig vis downloade klippet? :D

19

søndag, 19. februar 2006, 19:06

Citeret

Originally posted by HuleFanden

100% lovligt, bare open URL i WMP

take your next paycheck.

20

søndag, 19. februar 2006, 19:15

Citeret

Originally posted by M.Beier

Citeret

Originally posted by HuleFanden

100% lovligt, bare open URL i WMP

Ahhh, men m8s på efterskolen skal se det (Offline :crazyeyes:)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "HuleFanden" (19.02.2006, 19:16)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.