Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

fredag, 17. februar 2006, 13:44

Citeret

Originally posted by Aerial
ha ha nej - har selv fået smidt

1 stk Alpine 5 kanals
2 stk 10" Rockford Fosgate
2 sæt JBL af powerserien til hattehylde og døre - og lidt diskanter oppe ved sidespejlene (virkelig en vigtig detalje for ren lyd)

Så indtil videre er jeg ganske tilfreds med mit setup :clap:

Lyder bestemt også som om at man kan høre musik med glæde.
Har også en lidt mere højkvalitets-forstærker sat til min hattehyulde-højttalere.

Ang. diskanterne, har jeg ikke fået taget mig sammen til at flytte mine op, selvom der er en væsentlig forskel. Er ikke meget for at bore huller i mit fyne Toyota-plastik :D . (Diskanterne på mine Boxter er aftagelige)

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

22

fredag, 17. februar 2006, 14:06

Citeret

Originally posted by urbananen

Lyder bestemt også som om at man kan høre musik med glæde.
Har også en lidt mere højkvalitets-forstærker sat til min hattehyulde-højttalere.

Ang. diskanterne, har jeg ikke fået taget mig sammen til at flytte mine op, selvom der er en væsentlig forskel. Er ikke meget for at bore huller i mit fyne Toyota-plastik :D . (Diskanterne på mine Boxter er aftagelige)

ja bestemt - men det at få diskanterne i hovedhøjde og så de peger mod én gør altså meget.

Og specielt hvis diskanterne kan følge med og spille totalt ren selvom der bliver skruet lidt op for volumen ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.