41

onsdag, 15. februar 2006, 11:25

god ide men vil ikke selv være med da jeg ikke selv synes jeg er milinær nok til at give 100kr væk hver måned som jeg selv kan bruge..

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

42

onsdag, 15. februar 2006, 11:45

Citeret

Originally posted by Firedog
god ide men vil ikke selv være med da jeg ikke selv synes jeg er milinær nok til at give 100kr væk hver måned som jeg selv kan bruge..

Hvis du har læst tråden vil du se, at de 100 kr. kun var et forslag, og at du egentlig selv vil kunne bestemme hvad du vil bidrage med hvis det er. ;)

43

onsdag, 15. februar 2006, 12:52

Citeret

Originally posted by Martin
Der findes allerede en "tweak" konto der blev brugt til t-shirt betalingerne

Det jo perfekt.

Kan se at der er en del der vil være med, så jeg synes at vi skal videreføre ideen :cheers:

44

fredag, 17. februar 2006, 11:52

Får lige en opser her.

45

fredag, 17. februar 2006, 21:00

Jeg syntes det er et RIGTIG godt initiativ... kan man nå til enighed omkring de forskellige ting, og er man 100 på at der ik er en eller anden der lige pludselig ryger på druk for pengene eller bruger dem til en panik ferie osv så kunne jeg nu godt overtales.. syntes bare jeg er SKIDE træt a at se man donere til red barnet rød kors og sådan noget og så holder de vilde julefester for pengene istedet for at give dem videre, kunne man finde en måde man kunne donere pengene videre på så man er SIKKER på de lander til det rigtige formål, så er jeg klar :)

46

fredag, 17. februar 2006, 23:38

Citeret

Originally posted by -=WOF=-^XavieR^
Jeg syntes det er et RIGTIG godt initiativ... kan man nå til enighed omkring de forskellige ting, og er man 100 på at der ik er en eller anden der lige pludselig ryger på druk for pengene eller bruger dem til en panik ferie osv så kunne jeg nu godt overtales.. syntes bare jeg er SKIDE træt a at se man donere til red barnet rød kors og sådan noget og så holder de vilde julefester for pengene istedet for at give dem videre, kunne man finde en måde man kunne donere pengene videre på så man er SIKKER på de lander til det rigtige formål, så er jeg klar :)

Det tror jeg ikke du kan være sikker på, slet ikke hvis det er nogle amatører uden organisation, der skal ordne det. (Dette ikke ment negativt men et faktum)
Aller først så skal der findes ud af hvordan, og så hvorhen. Derefter hvem sikrer så, at de kommer det rigtige sted hen. Disse og mange fler' ?-tegn er der vist ikke rigtig tænkt over i denne sammenhæng.

Hvem skal have støtten og hvem skal bestemme det, hvis vi ikke kan blive enige ! (som jeg tvivler på vi kan - med den sammensætning af forskelligheder, der er herinde)

At Martin har en konto er godt nok, men skal han alene bruge en hel del tid på, at få bare denne ene ting til at fungere. Hvad så med næste skridt ? og næste skridt osv. Skal Martin også stå for det ? Jeg synes han gør et kæmpe stort arbejde for, at holde Danmarks bedste IT-portal oppe på et meget højt niveau. Ville være synd hvis han, som han lige ved med t-shirtene, mister gnisten.

Hvem kan forsikre dig og mig og alle andre, at pengene kommer derhen, hvor vi har besluttet de skal. Ingen !

Men helt klart "the meening is good enough". :9xo - men bare ikke realistisk her på tweak.dk - IMO.

Så jeg nøjes med, at støtte Rødekors el. lign. store organisationer, som ved hvad det drejer sig om. Og ved hvor der er behov.
Undskyld - men det er der absolut ingen herinde der har styr på - imo.

At de holder en julefest el. lign. får jeg ikke ondt i røven af. De gør et kæmpe kæmpe stort stykke arbejde. Mange gør det endda frivilligt.
Desuden bruger de heller ikke alle de millioner - de samler ind - på fest og ballade. Det er imo en stor gang overdrivelse, malplaceret misundelse og en måde medierne på sædvanligvis bruger i salgsøjemed.

Edit: Poll'n viser PT også kun 8 ud af 80, der synes den skal føres videre. :rolleyes: De få basører som de 8 evt. kunne samle ind, ville være brugt inden de når derhen, hvor de var ment. Trist men sandt.

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Bentzin" (18.02.2006, 02:29)

47

lørdag, 18. februar 2006, 03:51

ikke for at være et ledt svin, men jeg har dcesværre ikke så meget til overs for disse mennesker. Vi har allerede en utrolig høj Ulands støtte, og synes personligt, at man allerede nu gør det nok via skat.

men hver sit synsspunkt. Er sgu for egoistisk til at vælge et uland frem for at vi kan komme på sygehuset i en fart i stedet for at vente flere måneder. men som man tager det.

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.