21

mandag, 13. februar 2006, 19:58

Citeret

Originally posted by Tarantula

Citeret

Originally posted by FlexQ

Citeret

Vil da vædde på at de fleste der bare kender lidt til computere og RMA vil nikke genkendene til at man har sendt noget "man har pillet for meget ved" til RMA, selvom det er ens egen skyld..

FYYYY du må ikke sige sådan noget... *står med knyttet hånd som en anden bedste far der forbander fartbøller* ... "SÅDAN EN BISSE!!! :D :P
Truer du mig? :D

jaha... du kan komme her og få nogen tæsk... puha adder... at skrive sådan noget... du er en bølle er du ! ... kom og få hva du fortjener !

:boxing:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "FlexQ" (13.02.2006, 19:58)

22

mandag, 13. februar 2006, 19:59

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Vil da vædde på at de fleste der bare kender lidt til computere og RMA vil nikke genkendene til at man har sendt noget "man har pillet for meget ved" til RMA, selvom det er ens egen skyld..

FYYYY du må ikke sige sådan noget... *står med knyttet hånd som en anden bedste far der forbander fartbøller* ... "SÅDAN EN BISSE!!! :D :P

jaha... du kan komme her og få nogen tæsk... puha adder... at skrive sådan noget... du er en bølle er du ! ... kom og få hva du fortjener !

Lyder sgu da meget frækt.. :$

Ej, nu må vi hellere holde os til topic inden der kommer nogen og lukker tråden..

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Exxon" (13.02.2006, 19:59)

23

mandag, 13. februar 2006, 20:00

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Lyder sgu da meget frækt.. :$

okay, nu er det sq mig der ik tør haha... :P ... sq ik hvis du syns det er frækt... så må jeg hellere smutte ud af tråden igen :P ... skriv du bare videre om dine ulovligheder jeg er smuttet inden... man ved jo aldrig hva du kan finde på... :P ...

24

mandag, 13. februar 2006, 22:42

tvivler på det er nok bare at tørrer den.. tror du skal ha' skilt den ad og renset den..

25

tirsdag, 14. februar 2006, 12:45

Jeg lavede samme nummer, bare med en bukselomme :D - Lig den ved en radiator, ikke på så den smelter, men en 10-15cm fra, bare lad den ligge i et døgn, er nok... Var dog ikke nok for min sindsro, så lod den ligge i 7 dage, virker upåklageligt :D

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

26

tirsdag, 14. februar 2006, 12:55

Citeret

Originally posted by M.Beier
Jeg lavede samme nummer, bare med en bukselomme :D - Lig den ved en radiator, ikke på så den smelter, men en 10-15cm fra, bare lad den ligge i et døgn, er nok... Var dog ikke nok for min sindsro, så lod den ligge i 7 dage, virker upåklageligt :D

Har ladet den ligge natten over så må vi se når jeg kommer hjem ;)

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16923&sid=[/IMG]

27

tirsdag, 14. februar 2006, 13:06

Citeret

Originally posted by TheNIX

Citeret

Lad den ligge i længere tid end nødvendigt...
Vand i sådan en er jo ikke sundt... - og den er jo trodalt sat til compen, ved ikke hvor omfattene skader det kan medføre hvis den kortslutter, om det kun er den der dør... Om den river USB porten med sig, og muligvis hele mobo :S

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

28

tirsdag, 14. februar 2006, 13:35

Citeret

Citeret

Som jeg skrev tidligere, så lod jeg min ligge i et par dage el. 3 i nærheden af min radiator. Vand fordamper med tiden - så "tålmod" er en dyd. ;)

29

onsdag, 15. februar 2006, 01:39

Hvis den stadig ikk virker efter du har tørret den, kan det meget nemt være sæberester der sidder på printet og laver kortslutninger. I så fald, skil den ad og rens hele skidtet i sprit. Det er ikke elektrisk ledende, så det duer fint. Og spritten fordamper selv efter meget kort tid.

Har jeg selv gjort med diverse elektroniske dimser der har fået sæbevand - har altid virket upåklageligt efter sådan en lille afspritning..

CPU i5-6600
MB Asus H110M-Plus
GFX Asus GTX770
RAM Kingston HyperX Fury 16GB
SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
PSU EVGA GQ 750
Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Grus" (15.02.2006, 01:40)

30

onsdag, 15. februar 2006, 01:43

Citeret

Originally posted by Grus
Hvis den stadig ikk virker efter du har tørret den, kan det meget nemt være sæberester der sidder på printet og laver kortslutninger. I så fald, skil den ad og rens hele skidtet i sprit. Det er ikke elektrisk ledende, så det duer fint. Og spritten fordamper selv efter meget kort tid.

Har jeg selv gjort med diverse elektroniske dimser der har fået sæbevand - har altid virket upåklageligt efter sådan en lille afspritning..

Gælder også levende væsener - sorry - ku' ik' la' vær' ;)
Arj spøg til side - Lyder fornuftigt og logisk. :9xo

31

onsdag, 15. februar 2006, 03:42

asoprophyl alcohol eller deromkring :) kan skut huske det helt, det bruges af tv/radio eksperter til rensing af printplader! Det kunne du bruge...

32

onsdag, 15. februar 2006, 13:21

Du mener vel isopropyl alcohol 99%

33

torsdag, 16. februar 2006, 00:29

Fik endelig prøvet den nu her til aften.. Og den virker sku :D Ingen beskadiget filer eller noget :clap:

Takker for alle de gode råd :rules:

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16923&sid=[/IMG]

34

torsdag, 16. februar 2006, 01:25

Citeret

Fik endelig prøvet den nu her til aften.. Og den virker sku :D Ingen beskadiget filer eller noget :clap:

Takker for alle de gode råd :rules:

Var så lidt - Cool det funker igen.

35

torsdag, 16. februar 2006, 20:15

Citeret

Originally posted by Bentzin

Citeret

Originally posted by Grus

Gælder også levende væsener - sorry - ku' ik' la' vær' ;)
Arj spøg til side - Lyder fornuftigt og logisk. :9xo

Fuldstændig korrekt Bent :))

CPU i5-6600
MB Asus H110M-Plus
GFX Asus GTX770
RAM Kingston HyperX Fury 16GB
SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
PSU EVGA GQ 750
Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.