USB nølgle røg til vask... UPS

  • Quote

    Originally posted by TheNIX
    Ja min usb nøgle fra kingston på 512mb røg lige til vask engang...havde glemt at få den ud af jakkelommen :))


    Fandt først ud af den var røget med dagen efter he...


    Har prøvet at tøre den, ved at læggen den ovenpå radiatoren men den virker ikke...Er der noget jeg kan gøre for at redde den?


    Hmm hvis du kan skille den ad uden at ødelægge den så tjek om der er skjolder på printene, hvis der ikk er kan du nok godt sende den til rma...!

  • Quote

    Originally posted by ThoG
    skil den ad og lad den tørre en ekstra gang


    Ja har jeg tænkt på at gøre... prøver sku lige en gang i aften..


    Quote

    Originally posted by FlowingLil
    Hmm hvis du kan skille den ad uden at ødelægge den så tjek om der er skjolder på printene, hvis der ikk er kan du nok godt sende den til rma...!


    Ja kan jeg vel blive nød til...



    Men jeg prøver lige at skille den ad først...

  • Quote

    Originally posted by FlowingLil


    Hmm hvis du kan skille den ad uden at ødelægge den så tjek om der er skjolder på printene, hvis der ikk er kan du nok godt sende den til rma...!


    Hvis du skiller den ad er garantien bortfaldet og dermed kan du ikke benytte RMA.


    Det er svindel det andet pjat du siger TheNIX bare skal gøre

  • Quote

    Originally posted by TheNIX
    Ja min usb nøgle fra kingston på 512mb røg lige til vask engang...havde glemt at få den ud af jakkelommen :))


    Fandt først ud af den var røget med dagen efter he...


    Har prøvet at tøre den, ved at læggen den ovenpå radiatoren men den virker ikke...Er der noget jeg kan gøre for at redde den?


    hehe det gjorde min også, men den virkede sku efter en tur i tørretumbleren :D

  • Quote

    Originally posted by zweb.dk


    hehe det gjorde min også, men den virkede sku efter en tur i tørretumbleren :D


    Hehe...ku være man skulle prøve det :))


    Quote

    Originally posted by AlexKrycek
    Hvis du skiller den ad er garantien bortfaldet og dermed kan du ikke benytte RMA.


    De kan vel ikke se det hvis jeg er forsigtig???

  • Quote

    Originally posted by TheNIX


    Hehe...ku være man skulle prøve det :))



    De kan vel ikke se det hvis jeg er forsigtig???


    Sagen underordnet - det er stadig svindel.


    Så må din samvittighed afgøre resten

  • Tja hvis det ikke hjælper at den kan ligge indtil den er KNASTØR, sååå ... Skal du da have dig en Corsair Flash Voyager ;)


    [Blocked Image: http://www.tweakup.dk/images/article/694/3.jpg]


    Ved ikke om den kan tåle en tur i vaskemaskinen (har aldrig prøvet), men den kan godt tåle at ligge i et glas vand ... :))


    [Blocked Image: http://www.tweakup.dk/images/article/694/5.jpg]


    Lækker arbejds-USB-stick ... :9xo


    [Blocked Image: http://www.tweakup.dk/images/article/694/bench.jpg]


    TweakUp er enige med mig kan jeg se :9xo
    [Blocked Image: http://www.tweakup.dk/images/tweakometer/tweakometer-100.jpg]

  • Nu er det noget så simpelt som en usb key... Mit forslag er baseret på at det ville være dumt at sende noget til rma uden at få noget ud af det.... Hvis der er skjolder på printet kan man se den er vandskadet også nytter det ikk at sende den til rma... Mere så han ikk sender noget tilbage og får en regning istedet.

  • Bare lad den ligge til tøre nogle dage, helst hvis du kan skille den ad og så lade den tøre på den måde, så du er 100 på at den er helt tør før du sætter strøm til den.


    Så burde den stadig leve :)



    Quote

    Originally posted by AlexKrycek


    Sagen underordnet - det er stadig svindel.


    Så må din samvittighed afgøre resten


    Stop med dit flæberi, vi bliver alligevel taget i røven de fleste af de steder, så atvi giver lidt tilbage gør ikke noget.


    At brænde en cpu af og så sende den til rma, self da. Den virker ikke, og man ved ikke hvorfor. :) ... smart hva?


  • Flæberi :roller:


    Det er ulovligt - det må man ikke. Hvad er det du ikke forstår ved dansk lovgivning? Du render måske rundt og laver små ulovligheder?


    At div. firma'er til tider opfører sig tosset - det berettigere jo hverken dig eller nogen anden til ligeledes at bryde loven - eller du har måske en helt særskildt lov KUN for dig? Hvis en nakker din bil - gør det så dig berettiget til at nakke en ande? Nej vel.

  • Ulovligt? Det er da ikk ulovligt at sende hw til rma, det er jo op til firma'et at besteme om de vil ombytte den eller hvad de vil med den... Så vidt jeg kan forstå er det ikk ulovligt.

  • Quote

    Originally posted by FlowingLil
    Ulovligt? Det er da ikk ulovligt at sende hw til rma, det er jo op til firma'et at besteme om de vil ombytte den eller hvad de vil med den... Så vidt jeg kan forstå er det ikk ulovligt.


    Så lønge du selv har været ved at rode er RMA gået fløjten.


    Så tilbage har du en almindelig rep. hvor du kommer til at betale timeløn og matrialer.


  • Du bedes tiltale andre ordenligt, især når der faktisk er tale om svindel - om vi bliver røvrendt af butikkerne er i denne sammenhæng fuldstændig ligemeget!



    FlowingLil --> Det er 100% ulovligt. Du har selv påført skade på produktet som har haft den følge at produktet ikke virker mere.

  • Vil da vædde på at de fleste der bare kender lidt til computere og RMA vil nikke genkendene til at man har sendt noget "man har pillet for meget ved" til RMA, selvom det er ens egen skyld..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by Happy^
    FlowingLil --> Det er 100% ulovligt. Du har selv påført skade på produktet som har haft den følge at produktet ikke virker mere.


    Okai men så må i da undskylde jeg har opfordret til ulovligheder!

  • Quote

    Originally posted by Tarantula
    Vil da vædde på at de fleste der bare kender lidt til computere og RMA vil nikke genkendene til at man har sendt noget "man har pillet for meget ved" til RMA, selvom det er ens egen skyld..



    FYYYY du må ikke sige sådan noget... *står med knyttet hånd som en anden bedste far der forbander fartbøller* ... "SÅDAN EN BISSE!!! :D :P

  • Quote

    Originally posted by FlexQ



    FYYYY du må ikke sige sådan noget... *står med knyttet hånd som en anden bedste far der forbander fartbøller* ... "SÅDAN EN BISSE!!! :D :P

    Truer du mig? :D


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo