SØGES: Alu kasse med låg

  • Hey..


    Jeg står og skal igang med at vandkøle min comp, har valgt og gøre det ved at smide Radiator pumpe og resorvoir over i kasse for sig selv, lydisolere det, og koble det hele sammen med kobberrør i kassen og lave et lille uv reaktiv vindue samt noget lys..


    Eneste problem er at jeg mangler en ALU kasse med låg til projektet, Det behøver ikke lige være alu kassen er lavet af, men det skal helst være metal..Jeg har prøvet og googlet lidt rundt, men syntes ikke jeg kan finde det store, og syntes det jeg har fundet indtil videre er extremt dyrt..
    Håbede lidt der måske var nogen af jer der havde et godt bud på en kasse til at bygge kølingen over i .. uden at det skal koste en jetjager..
    Der skal være plads til følgende.. Den nye Asetek Extreme 12 volt pumpe, Tripple Radiator + 3 x 120 mm blæsere. et hjemmelavet resorvoir i rustfri stål H 10, B 10, L 30. CM


    tingene skal selvf ikke klemmes totalt sammen i kassen, det gør ikke noget der er lidt plads imellem tingene så jeg også kan finde plads til lys kabler kobberrør mm :) håber i kan hjælpe


    NB: min comp bliver så koblet på kassen med ½" OD slange med lynkoblinger der selv lukker når slangen tages a, lynkoblingerne bliver monteret i både kassen og i selve computer kabinettet så der skal altså ikke være plads til bundkort osv osv i den kasse vandet skal smides over i :)

  • hvad med en alu kuffert fra harald nyborg eller ligende de koster da ikke så meget :clap:


    men tråden bør da have været i oc og køling


    eller hvad siger bentzin til det ???

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home