Blomster og bier

  • Unge Percival var ved at blive halvstor, så hans mor, Lady Hopscotch, bad hans far, Lord Hopscotch, om at snakke med ham under fire øjne og fortælle ham om, hvordan det gik til med bierne og blomsterne.
    Ha-hrumf, øhøe, ja, javel min egen. Straks - straks!
    Lorden vred sig og tænkte meget over det delikate problem, men så kaldte han unge Percival ind på sit studereværelse. "Min store dreng!
    Ja, far!
    Ahem - ahrumf - forstår du, din mor, ikke sandt.. en fortræffelig kvinde - ahernødø - forstår du, hun mener...
    Ja, far?
    Min store dreng. Kan du huske her i august, da vi to kørte op til London?
    Ja, far!
    Kan du så også huske, at vi var på denne her natklub, Pussy Galore i Greek Street?
    Ja, far!
    Ja, jo. Hrumf. Og det var jo på den natklub der, at vi mødte de to yndige veninder. Det kan du godt huske, ikke min dreng?
    Jo, far!
    Ja, jo. Og så husker du også, at de var så elskværdige at gå med os hjem på hotellet mod en ringe erkendtlighed og lidt champagne!
    Ja, far!
    Ja, hrumf, hrumf. Så husker du sikkert også, hvad vi lavede med de to yndige piger?
    Ja, da far!
    Ja, ser du, min store dreng. Nogenlunde sådan er det også med bierne og blomsterne!

    MSI K9N sli platinum
    AMD 3800+ x2
    Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
    WD Caviar SE16 320 gb
    2*1 kingston value pc5300
    Asus EAH 3650 HDMI
    Samsung SH-S203B dvd brænder
    Toshiba HD DVD drev
    Acer 17" AL1714MS,8ms
    Logitech z 3e

  • Var ikke engang tæt på at grine...


    Det en ommer :oops:.....

    Asus P5B Deluxe Wifi-AP
    Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.0 Ghz [333*9]
    Mushkin 2x1 Gb DDR2 @ 667 mhz/ 4-4-4-10
    Asus x1900xt 512mb @ std. Clock
    Wester Digital WD2500KS 250 Gb HDD
    Silverstone st60F 600 Watt
    ViewSonic vx922
    Lian Li Pc-7b SE
    Logitech Z-5500


    Scores:
    3dMark06: 6173; 3dMark05: 12200; SuperPi 1M: 16.906

  • Quote

    Originally posted by |Ghost|
    Var ikke engang tæt på at grine...


    Det en ommer :oops:.....


    Og på italiensk: CAPISH!

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Den var jo ikke engang sjov :rolleyes:

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein