Min nye hjemmeside.

  • Så fik jeg endelig hul på bylden og kom igang - med den "biip" HP.


    -Nu er det så jeg godt kunne bruge lidt feed-back på layout og så'n.


    Der er masser der ikke virker endnu - og farver/baggrunde har jeg heller ikke helt fat på endnu - men lad mig høre hvad i synes... 8)8)


    Btw : Er den suck-led og grim - så fortæl HVORFOR den er det - så jeg kan bruge det til noget...


    Forresten er den lavet i DreamWeaver - og det er fucking svært - så alt det smarte som nogle af jer kan - ja det kan jeg sgutte endnu... :] :]


    I finder den her :


    http://www.wizzard.dk


    Øøøøøøh - går forresten i seng nu - så jeg svarer ikke liiiiiiiige de næste par timer eller 7 - kan sgu dårlige glo ud gennem sprækkerne........

  • Har ikke noget imod siden som sådan, men Frames på en HP virker ikke så prof! Slet ikke sådan nogle synlige Frontpage Frames :)

  • Quote

    Originally posted by Imp4ct
    Har ikke noget imod siden som sådan, men Frames på en HP virker ikke så prof! Slet ikke sådan nogle synlige Frontpage Frames :)


    Tja... Men at han ligger ud med at lave hans første HP med frames er da godt klaret.... Min første HP var sgu uden frames... *GG*....


    Den var sgu nok en af verdens grimmeste hjemmesider, men den havde sgu en hel del indhold.... *GG*.... :]

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Tja... Men at han ligger ud med at lave hans første HP med frames er da godt klaret.... Min første HP var sgu uden frames... *GG*....


    Den var sgu nok en af verdens grimmeste hjemmesider, men den havde sgu en hel del indhold.... *GG*.... :]


    He he man ska jo starte et eller andet sted ;)
    Har iøvrigt lige fikset layouten på min hp: Her

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Yes. Den er blevet bedre hvis det er det du mener. :D


    Syntes bare de frames skal væk og beggrunden ikke skal være standard-hvid..


    Det var det jeg "fiskede" efter :D
    Frames = at knapperne "blinker" når man?
    Tænker også lidt over den baggrund...

  • Quote

    Originally posted by cla
    Det var det jeg "fiskede" efter :D
    Frames = at knapperne "blinker" når man?
    Tænker også lidt over den baggrund...


    Frames = de streger der deler hjemmesiden op i ..... frames.... / rammer.... :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Frames = de streger der deler hjemmesiden op i ..... frames.... / rammer.... :))


    DOOOH! det vidste jeg sku da godt :O
    Det står det jo os i min *host*begynder*host* bog til DW....
    Prøvede også på det men kan ikke finde ud af at bygge siden op uden dem, var endda inde og studere tweaks html opbygning(højreklik --> vis kilde) men lige lidt hjalp det :(
    Du ligger tilfældigvis ikke inde med en guide?

  • Quote

    Originally posted by cla
    DOOOH! det vidste jeg sku da godt :O
    Det står det jo os i min *host*begynder*host* bog til DW....
    Prøvede også på det men kan ikke finde ud af at bygge siden op uden dem, var endda inde og studere tweaks html opbygning(højreklik --> vis kilde) men lige lidt hjalp det :(
    Du ligger tilfældigvis ikke inde med en guide?


    Okey.... næ...... men http://www.HTML.dk kan måske hjælpe lidt ?