Tweaks "nye" side.

  • Hey tweakere hva synes i om det nye look, jeg synes personligt det er udoverskueligt, og halvt så pænt som det gamle, det minder meget om tweak-up.. :rolleyes:...... ;(

    8600k@5.1
    H150I 360mm

    Asus Z370-I
    16 GB Tridentz 3200 CL14
    MSI 1070 TI 8G@2100/4427
    NZXT G12+TT 280mm AIO

    970 EVO 500 GB nvme m.2
    Crucial 240GB SSD+
    SSHD 1TB
    Lian LI Dynamic 011

    Rettet 2 gange, sidst af hQnS ().

  • Ja, du har vel også haft ldit af en indflydelse;)

    8600k@5.1
    H150I 360mm

    Asus Z370-I
    16 GB Tridentz 3200 CL14
    MSI 1070 TI 8G@2100/4427
    NZXT G12+TT 280mm AIO

    970 EVO 500 GB nvme m.2
    Crucial 240GB SSD+
    SSHD 1TB
    Lian LI Dynamic 011

  • Ser sq flot nok ud, men er en anelse mere uoverskueligt...


    Og så er teksten alt for lille... :) - sådan en nisse som mig der er gået fra CRT 19" til TFT 19" - og derved har hele 150cm mellem øjne og skærm kan da slet ikke læse noget :D
    1280*1024

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    Ser sq flot nok ud, men er en anelse mere uoverskueligt...


    Og så er teksten alt for lille... :) - sådan en nisse som mig der er gået fra CRT 19" til TFT 19" - og derved har hele 150cm mellem øjne og skærm kan da slet ikke læse noget :D
    1280*1024


    Hørt om 640*480?? :finger:


    On Topic -> Sys ikke så meget om layoutet.. Laver selv meget programmering, grafik osv. og ser da mange flotte hjemmesider, men ja.. Synes altså ikke så godt om siden her generelt.. Lidt for uoverskuelig, "kedelig" at se på, og så er jeg personligt imod DHTML/JavaScript menu'er der popper frem når man smider musen over..



    Men i må sige til hvis der skal ændres, og hjælp kan bruges.. ;)

  • tjaaa... man kan jo ikke forhindre fremskridtet.


    men må godt nok indrømme at det ikke falder på nogen måde i min smag. hvorfor ikke bare holde det i det enkle vi havde før, den meget mere overskuelige måde at stille det hele op på er meget mere behageligt i stedet for de der 100 forskellige oplysninger der kommer i hovedet på en når man lige åbner siden.



    Det en ommer ! CAPICE?


  • Det er sådan set samme menu som før, der er bare kommet grafik på, så ikke de store nyheder der.


    Skal ændres? Det er lige sket.

  • Synes også bedre om det gamle layout. Dejlig enkelt og overskueligt. :9xo


    3 kolonner vil altid gøre synsfeltet mere forvirrende :crazyeyes: - 2 er til at overdkue. :9xo


    Desuden virker det som om nyhederne "klasker sammen" i det nye layout. :( Kunne evt. forbedres med mere afstand i mellem hver nyhed.


    Toppen er sådan set meget flot - bare lidt synd at bruge et gammet billede. Der må da kunne findes noget kønnere, end det der triste rumskibslignede fartøj - imo.


    Reklamerne er ikke noget problem her. Alle reklamer kan jo blokeres vha. SW. (Glad for jeg har reklame blokering aktiveret - ellers ville det være totalt "flimmer")


    Synes heller ikke farverne i de små "bjælker" ved de forskellige sektioner i kolonnerne passer særlig godt ift. selve toppen/logo. Ville nok se mere tjekket ud, hvis de hørte til i samme "farvetoneleje", som den i topmenuen.


    Som nogen nævner, så ligner det snart tweakup og andre i samme stil. Lidt trist imo. :rolleyes:


    Så alt i alt et tilbageskridt imo. :rolleyes:

  • Så skete der endelig noget og ja selvfølgelig for vi den vanlige gang whine når der sker noget nyt :)


    Glo nu lige på det og brug det før i siger det er uoverskueligt i har jo brugt det andet så længe i kunne gøre det i søvne.


    Udsenet er meget bedre end det gamle slet ingen tvivl om. Selvfølgelig træls med reklamer men som martin siger ingen reklamer = ingen side, også kan vi vel alle leve med dem... kunne være vi skulle tage os sammen og trykke et par gange på dem bare for at støtte siden......


    Hvis du lige kigger lidt på de farver bentzin så hænger de jo faktisk sammen.... ikke med toppen men med hinanden. Alt der har med forum er gøre er blåt osv en farve for vært område... rigtig godt for overskueligheden...


    Men lad os korte ned... godt med nyt design martin trængte det sgu til meget mere levende nu.


    Til pive dyrene giv det nu lige en change og lad værd med at bitche løs med det samme kunne jo være i blev glade for det i længden er sket før sådan noget ;)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Lige noget helt andet i skal da have lavet et RSS feed på jeres nyheder....

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy