Ahmed Akkari klædt af

  • Til jer, der ikke så TV-Avisen kl. 18.30, så vil jeg lige dele dette klip med jer. Det er Reimer Bo der interviewer formanden for Islamisk Trossamfund Ahmed Akkari om hvorfor de havde et billede af en fransk klovn med grisetryne med nede i de arabiske lande, og sagde at det var en karikatur af profeten.


    Det er virkeligt længe siden jeg har set en IP blive klædt så godt og grundigt af, og sidde og fyre SÅ meget pis af i en live. Der er vist ingen tvivl om, at han er en kæmpe idiot og islamisk trossamfund er en flok hyklere efter det her.


    Klippet kan findes her:


    http://www.dr.dk/DR1/TVAVISEN/…progday=ons&progtime=1830


    Klip: Grisetryne-foto


    Selve liven starter 01:43


  • Ham Reimer Bo slagtede ham, kan kun komme på en journalist som havde kunne gøre det ligeså godt, Jes Dorph :)

  • Quote

    Originally posted by Lecter
    bah Jes er alt for folkekær ;)


    Det fede ved Reimer Bo er at der er så mange der hader ham hehe. Og så er han pisse dygtig IMO


    Hehe. Vi havde en sport da jeg gik på efterskole hvor der var to hold og to slags point:
    Reimer Bo-point og Birthe Rønn Hornbech-point.
    Man scorede dem i henholdsvis "angreb" og "forsvar" selvom det ikke rigtig giver mening at kalde det sådan når der er mulighed for at score i begge situationer. Plus at det kan være meget svært at afgøre en vinder med to slags point, som ikke er ens :))

  • Hvor er det komisk!! Lige før man kan se vandet drive af ham.. Det kan simpelthen pisse mig af at en dansk statsborger gør så noget der, for han er vel dansker, i den forstand at han har statsborgerskab, er det ikke derfor han er her i landet ? :D KUDOS til Reimer Bo for det interview 8)
    I mine øjne, så har vi 2 grupper, på den arabiske / mellemøstlige side i denne konflikt. Vi har de ekstreme/fanatisk troende, Imamer ( siger ikke alle imamer er det ), som er dem der bla. har siddet stille og roligt her i danmark og PISKET en stemning op nede i de muslimske lande, blandt især de dårligt stillede af befolkningen, som ikke har ret meget andet end deres tro, eller som ham der pauseklovnen i interviewet med Reimer Bo, har rejst rundt med de latterlige billeder, og nu viser det sig så også at "det værste af billederne her fra Danmark", er et falsum med en gris der skulle forestille mohammed. Jeg har kun en mening om disse folk, ud med dem! Jeg kan oprigtig talt ikke se hvad de havde forestillet sig at Danmark var ? Et lunt opholdssted, hvor man får hjælp til at komme igang osv, men så regner med at man kan tillade sig så noget svineri der.. Kan kun grine over hvad der må ske oppe i deres hoveder :D
    Den anden gruppe, er som jeg tidligere nævnte, den almindelige borger, de dårligt stillede, ja den normalt troende muslim i et arabisk land. Umiddelbart tror jeg de fleste af dem er ret uskyldige, udover dem der åbenbart godt kan lide at lege med ild og kaste sten på betonhuse.. Men har de overhovedet set tegningerne, ved de hvor Danmark ligger? Igen tror jeg vi kan takke en stor del af det øverste lag i samfundet dernede, nogen der sagde de Saudiske Olie-prinser/sheiker og diverse religiøse overhoveder(?) , for at vi i vesten har fået den muslimske verden på nakken pga. de tegningner. Og igen ser vi så også den første gruppe være indblandet her, ved bla. de interviews der er givet på Al Jazeera ( stavet ? ) osv.
    Jeg kan personligt ikke lide Pia Kjærsgård, men lige for tiden er jeg faktisk glad for at hun har lidt at sige, for hvis det står til hende, er jeg sikker på at sån en som Laban, og hvad de andre forrædere hedder her i landet, bliver smidt på porten. Andet ville ikke være passende synes jeg :ph34r:
    Og lige en sidste ting. Synes det er tydeligt efter alt det her er kommet frem med de imamer og løgne og jeg ved ikke hvad, at de egentlig bare bruger de her tegninger som et redskab til at prøve og styre os tilbage til deres tidsalder, levemåde og holdninger ?
    Håber I kan klare mit surtopstød! Har ikke deltaget i nogle af de andre debatter herinde, men det her har var bare på kogepunktet de sidste mange dage, så skulle ud med det. :rolleyes:


    Ps. Håber ikke jeg støder nogle muslimer ved mit indlæg, ved hvertfald at Shahid er muslim, så prik lige til mig hvis jeg går over stregen! Er ikke det er jeg er ude på :)

  • hahahahaa.. han har da vidst røget for meget fjolletobak!

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-


  • Er helt enig i dine betagtninger - især det med at udvise dem for landsforræderi. Skrev jeg allerede i sidste uge - da det gik op for mig, at de 5-7 stk's imamer drog ned og ødelagde vores image og en del af vores handel med udlandet - heldigvis kun lidt over 1% af vores eksport går til den arabiske verden.
    For min skyld, så kan/burde danske firmaer bare lukke af for den del af verden. Så må de klare sig selv.
    Desuden så burde de lægge sag an mod Akiri, Laban og de andre landsforrædere ! For at have forvoldt de milliardtab, som de har forårsaget med deres løgnehistorier og falske billeder.


    :9xo for Reimer Bo (DR1) og Hans fra Go' aften Danmark(TV2) :cheers:
    De fik virkelig vist, hvad han og dem som han repræsenterer (Islamisk Trossamfund), står for.
    At de ikke selv kan se, at de er totalt til grin, er lidt af en gåde.
    Eller det er det måske ikke alligevel. :rolleyes:


  • Ja, lad os opgive et markede vi tager røven på? - Tjek import kontra export de de lande, Danmark scorer kassen på dem, at de ikke er så pålidlige i sådanne sammenhænge grundet deres religion er sq ikke nok for at opgive et helt markede...
    Tror du resten er rosenrødt? Har du hørt om hvor meget bestikkelse der foregår i forbindelse med handel med Rusland f.eks...


    Apropos go' aften Danmark, var fandeme fedt med ham klovnen der har sagsøgt der var inde som har sagsøgt JP for 2. gang... "Jeg vil gerne anke dommen hvis jeg ikke vinder", hende journalisten "ja, det er jeg da sikker på du vil", man kunne læse så tydeligt at hun synes han var forræder.. :)

  • Quote

    Originally posted by M.Beier


    Ham Reimer Bo slagtede ham, kan kun komme på en journalist som havde kunne gøre det ligeså godt, Jes Dorph :)


    Jeg synes sgu næsten Reimer Bo var for flink. Jeg gad godt have set Jersild slagte Ahmed Akkari, det kunne have været ganske morsomt. Men vi kan jo håbe på en reprise i et andet debatprogram senere...


    Jeg har faktisk set frem til dette lige siden det først blev kendt at de havde taget falske billeder med til mellemøsten.


    Mht udvisning af disse mennesker så kan vi jo nok ikke gøre noget ved det, men der er nok ikke nogen af disse Imamer som skal gøre sig noget håb om at spille nogen somhelst rolle som talsmænd for muslimer når denne sag har lagt sig.


    Jeg har altid været meget moderat i mine synspunkter når det kom til "de fremmede" og jeg har ikke noget som helst tilovers for Pia Kærsgaard, Søren Krarup og Jesper Langballe men denne sag med disse utaknemlige skarn af nogle Imamer kan godt få de radikale følelser op i mig.


    Min trøst er at de nu endelig har bekendt kulør så alle kan se hvilken bunke løgnere og bedragere de er.


    Mit håb er at muslimerne i Danmark vil tage afstand fra disse sørgelige individder og slutte op om en mere moderat gruppe så vi kan få vendt situationen til noget bedre.

  • Quote

    Originally posted by Butcher
    Forresten. Kan ham Akkari ikke retsforfølges for landsforrædderi? hvis ja, hvorfor bliver han det så ikke? :roller:


    Jeg tror egentlig bare Ahmed Akkari er en "stikirend-dreng" for de store drenge som Abu Laban osv. Det er nok dem vi skal kigge efter når vi snakker landsforræderi!
    - Hvis han havde været min stikirend-dreng var han da godt nok blevet fyret på stedet :boxing:

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • ahmed akkari kan sku da være glad for den dybe tallerken er opfundet.... Ellers fik han sku da aldrig jordbær med fløde... LOL en klaphat

    MSI K9N sli platinum
    AMD 3800+ x2
    Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
    WD Caviar SE16 320 gb
    2*1 kingston value pc5300
    Asus EAH 3650 HDMI
    Samsung SH-S203B dvd brænder
    Toshiba HD DVD drev
    Acer 17" AL1714MS,8ms
    Logitech z 3e