Muhammed relateret på den gode måde

  • Ja relateret.


    http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=334039


    Synes lige det var meget vigtig at få denne med.
    Hvorfor?


    Jo såmend fordi mange der er imod muslimerne/ deres holdning / andet shit bruger argumenter lignende, måvi ikke engang spise flæskesteg mere? så kan de fanme komme ud af landet...


    Vi skal ikke diskutere flagafbrændinger, ambassade-angreb, indvandrere eller andet der kunne bringe sindende i kog.
    Hold en sober tone, ellers sørger admins for det.


    Admins/ moderators, I lukker bare tråden når det passer jer, da jeg synes I er rimelige retfærdig ;) (nogen der sagde dengsedreng? :)))

  • Sorry for Off Topic, men hvad syntes i om Anders Fogh's tale fra tidligere i dag?


    Hvis i altså så den.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)


  • Er det en provokation mod mig, eller spiller du bare smart ?
    Jeg går som udgangspunkt ud fra, at det som står i aviserne er forholdsvis sandt og ikke at pølsemænd her i DK er fulde af løgn. X(
    Jeg står stadig ved, at hvis nogen har noget imod, at jeg spiser flæskesteg i DK, kan de pakke og skride og så er jeg ligeglad med om, de er , hvide, røde, grønne gule, sorte eller blå. Mine forfædre boede her, inden Jesus eksisterede, hvis han i det hele taget gjorde det. ;)


  • Helt præcis HVAD er meningen med denne tråd?

  • Quote

    Originally posted by Happy^


    Helt præcis HVAD er meningen med denne tråd?


    Tror der er én der prøver at pege fingre. (men det kan selvfølgelig være mig, der i denne tid tager tingene for "nært")

  • jeg syntes sku den er meget relevant her for tiden. og kan ikke lige se det forkerte i at denne post er oprettet.


    btw så syntes jeg at pøllemand er et dumt svin hvis det er en fake historie han lige har fundet på. og han fortjener al den straf han kan få. for det han så har lavet der er da med til at opidlne stemningen endnu mere

  • Quote

    Originally posted by Bit Phreak
    jeg syntes sku den er meget relevant her for tiden. og kan ikke lige se det forkerte i at denne post er oprettet.


    btw så syntes jeg at pøllemand er et dumt svin hvis det er en fake historie han lige har fundet på. og han fortjener al den straf han kan få. for det han så har lavet der er da med til at opidlne stemningen endnu mere


    Kan jeg kun give dig ret i. Han skulle have nogle over fingrene med et baseball bat, hvis det virkelig er løgn det han kommer med. ;)

  • -Tråden.. Ja, den peger lidt fingrer, men synes den er fair nok at oprette.


    -Hvis det virkelig er sandt at det er noget han fandt på, så er det både svinsk at gøre, og et extremt dårligt tidspunkt. Ikke fordi noget tidspunkt ville være godt, men får jo kun folk til at blive vredere.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Fedt med demonstrationerne i Danmark, de fredelige hersker billedet, er nemlig næsten udelukkende sådanne, i KBH med bl.a. Omar, nu ved Århus!


    http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=333951
    Rigtig tragisk, han har handlet fornuftigt hele vejen igennem...


    ---
    Nogle kommer fra den yderste danske højrefløj, men flest fra ekstreme muslimer.
    --


    Demokratisk tatovering
    I rabiate muslimske kredse er den 42-årige radikale folketingspolitiker lige så forhadt som Jyllands-Postens verdensberømte Muhamed-tegninger. Dømt ud af det islamiske samfund på grund af sin aktive modstand mod islamisk ekstremisme og på grund af sin tro på demokratiet.


    Sidstnævnte ord, demokrati, står tatoveret - på arabisk - på hans overarm som et klart statement om hans stærkeste tro. Den, som han ikke vil gå på kompromis med, uanset hvad det måtte koste af trusler fra fanatikere, for hvem demokrati og tolerance er rene skældsord.


    - De, der hader Naser Khader, kommer i paradis, lød imamens afsluttende ord i fredagsbønnen for et par år siden i moskeen i Kolding.


    Jeg synes det er helt rigtigt at de imamer er nogle skidte banditer, men er sq også nogle af dem som er kvikke nok, en skam der ikke lige bliver sorteret hvilke imamer vi har i Danmark, virkelig en skam...


    Nasar Khader, Fogh, og ISÆR udenrigsministeren, har taklet situationen rigtigt flot..

  • Jeg undres igen ! I en tråd for ikke særlig lang tid siden, skrev nogle af tweak.dk's moderatorer:


    "Jeg forstår ikke hvorfor vi bliver ved med at se disse tråde herinde."


    og den næste:


    "Helt enig, ingen grund til at kaste "salt i såret", og slet ingen grund til at gøre det på tweak.dk!"


    Hvor er linien hende ?


    Hvorfor får denne her - som jo ikke er meget anderledes end alle de andre - ikke samme tur ?


  • Fordi visse uheldige elementer i andre tråde formår at prøve at fremkalde fremmedhad hvilket tweak.dk næppe har nogen gavn af...


  • For at følge den omtalte linie bliver den her nu lukket da det allerede er ved at blive en gang ævl om alt andet end det det drejer sig om.


    Det er den samme håndfuld der sørger for at det sker hver eneste gang.