jeg KAN altså ikke forstå deres tankegang?!

  • Tjaaa, kan nu godt forstå deres frustration en lille smule


    Citat:


    "....at besætningsmedlemmerne tog redningsveste fra passagerer og sejlede af sted i redningsbåde, mens passagererne blev overladt til deres skæbne."


    Citat slut.


    men så længe det ikke har noget med Danmark at gøre må de sq passe sig selv :rolleyes:

  • De er sq da helt vilde med at sætte ild til noget dernede :crazyeyes:

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2


  • klart, jeg havde også blevet monster sur over sådan noget... Men jeg tror næppe man får en løsning på det ved at smadre alt hva man kommer i nærheden af! Det er da egentlig også temli primitivt af besætningsmedlemmerne... stenalder... tsk tsk...

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • Tror at folk dernede efterhånden desværre har fået den vane at bænde ting af de ikke kan lide...


    EDIT: Bliver dog lige nødt til at påpege at det jo ikke alle der er sådan, kun nogle få i forhold til befolkningen.

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk
    Tror at folk dernede efterhånden desværre har fået den vane at bænde ting af de ikke kan lide...


    EDIT: Bliver dog lige nødt til at påpege at det jo ikke alle der er sådan, kun nogle få i forhold til befolkningen.


    NEJ!! Jeg er sikker på at det er alle!!1


    :)


    Ej selvfølgelig er det bare én flok tosser der absolut skal udstille sig selv på en meget uheldig måde. Men det er nu et sjældent synd i dk, selv blandt tosserne :crazyeyes:

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII


  • Ja, her reagerer vi lidt anderledes. For eksempel ved at blive småracistiske, hvilket mange gør ;)


    For at der ikke lige skal være nogen tvivl er det ikke rettet mod nogen specielt - det er bare en observation. Nogle musliemer hader alle danskere for at tegne Muhammed, nogle danskere hader alle muslimer for afbrændinger af flag..
    Det er i bund og grund det samme :cheers:

  • Quote

    Originally posted by SlackeR


    Ja, her reagerer vi lidt anderledes. For eksempel ved at blive småracistiske, hvilket mange gør ;)


    For at der ikke lige skal være nogen tvivl er det ikke rettet mod nogen specielt - det er bare en observation. Nogle musliemer hader alle danskere for at tegne Muhammed, nogle danskere hader alle muslimer for afbrændinger af flag..
    Det er i bund og grund det samme :cheers:


    Nah, men... Synes de er lidt primitive, i det hele taget er religion noget primitivt noget...

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk
    Men på den anden side, det er en katastrofe med den ulykke, vi hører bare ikke så meget om det.


    1000 døde mennesker...


    Tja, men så vidt jeg husker så var der ikke en masse folk der opførte sig som om det var stenalderen da Scandinavian Star futtede af ....


    Det skete vist hellere ikke da Titanic sank dengang i 1912....


    ... Hvad er forskellen ? ... Ud over stenalder-folkene ... :boxed:

  • Jeg forstår heller visse personers tankegang og jeg behøver såmænd ikke kigge i udlandet efter eksempler på det. :roller:
    Jeg begriber ikke, hvordan man kan få sig selv til at tæske løs med et baseballbat på en uskyldig pølsemands fingre, bare fordi han sælger pølser og så her i DK, hvor størstedelen af befolkningen kunne være kunder hos ham. :roller:
    Hvem bliver den næste så, skal slagterbutikker nu også til at passe på, at der ikke kommer psykopater med baseball bats og overfalder dem, fordi de bl.a. sælger flæskesteg ?
    Må jeg ikke spise frikadeller mere, uden af blive overfaldet ? :ohmy:
    Jeg elsker flæskesteg og frikadeller og hvis nogen har noget imod det her i DK, så pak og skrid. Så enkelt er det.

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk
    Endelig sker der noget godt


    http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=333895


    Desværre blev ambassadem i Iran også brændt af.
    Hmm, hvor længe går der før regeringerne i Syrien og Iran kommer til at bøde for det?


    Libanon og Syrien siger undskyld, men forhåbentlig vil der også komme sanktioner imod dem, da de kunne have forhindret meget af balladen. Libanon's indenrigsmister, er gået af, og det er måske ikke utænkeligt andre politikere vil følge efter ham.


    Heldigvis støtter vesten Danmark, og selvom Irak i første omgang ikke ville have vores penge, så handler de åbenbart stadig med os, og har ikke tænkt sig at bryde samarbejdet - vi kan alligevel godt bruges.

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Jeg kan kun sige respekt og :9xo
    Dejligt at se, at ikke alle er mod os. :D


    JEg har ALTID sagt at muslimerne ikke er et organ og bare efter alle andre :razz: :cheers: