Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Terminsprøver, gid det var folkeskole tid med de slatne prøver
"The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr." - Prophet Muhammed SAW
"A man's true wealth is the good he does in the world." Prophet Muhammed SAW Pixel IT Wild life of Pakistan!
Nothing is impossible!
Originally posted by Lecter
Skal til skriftlig samf i slutningen af marts. Og så Mediejura lidt senere.. og vi kan fandme komme op i stof vi lærte for et år siden
Sådan er det jo for mange studerende - mig selv inkl.
Jeg har heldigvis ikke selv eksamner før til maj/juni, men arbejdet med hovedopgaven begynder nok snart. Når det så er overstået skal den forsvares med en ca. 1½ times eksame på engelsk, så er der en 24 timers skriftlig engelsk eksame, og en mundtlig dansk eksame som jeg ikke helt er klar over om er med eller uden forberedelse.
Originally posted by KarGa
Ja man får et chok når man kommer fra folkeskolen til gymnasiet
Så stort er chokket nu heller ikke
"The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr." - Prophet Muhammed SAW
"A man's true wealth is the good he does in the world." Prophet Muhammed SAW Pixel IT Wild life of Pakistan!
Nothing is impossible!
Jo når folk kan få 13 taller, så jo
Dem der har rendt rundt i folkeskolen og samlet det ene to cifrede tal ind efter det andet, får så stor en overraskelse at de går lektie kolde
Har set det flere gange på min skole
At jeg så også syns at 13-tals skalaen er skod er en anden sag... Jeg mener man burde gå i skole for at lære noget og ikk for at få nogle tal på et papir
Juice Termins prøve er hvor man kommer op til prøve for at prøve det!!
held og lykke til jer.
Skal op i mattematik i morgen og nej hvor jeg ikke gider!
men det skal jeg jo!!!! hyg jer..
Jo når folk kan få 13 taller, så jo
Dem der har rendt rundt i folkeskolen og samlet det ene to cifrede tal ind efter det andet, får så stor en overraskelse at de går lektie kolde
Har set det flere gange på min skole
At jeg så også syns at 13-tals skalaen er skod er en anden sag... Jeg mener man burde gå i skole for at lære noget og ikk for at få nogle tal på et papir
Det er altså ikke let at få 13 i folkeskolen (ihvertfald ikke på Sct. Mariæ Skole!)! SÅ meget sværere er det ikke på gym! Min kæreste går der, og hende hjælper jeg ofte med lektierne - og sidste prøve fik hun 11, så det er altså ikke umuligt på gym!