Jeg er syg!

  • Hey Alle


    Det er ikke fordi jeg vil have medlidenhed, men er godt nok snot forkølet
    så har meldt mig syg fra arbejde, men så kommer det store spørgsmål ?


    HVAD FANDEN SKAL JEG TAGE MIG TIL ?
    håber i kan hjælpe mig


    Tak på forehånd

  • Når jeg jeg er ude af stand til at tage i skole pga. sygdom, bliver jeg under dynen, med enten juice eller te. Som underholdning ryger der en DVD på PS2'eren.
    Ellers halelulia for bærbaren :D


    Ønsker dig god bedring ;)

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Doh, jeg har da også kingkong liggende et sted på DVD hvis jeg kan finde den... takker for rådene... men selvom man er syg kan man stadig være ganske rastløs :razz:

  • Quote

    Originally posted by jesperlind
    Doh, jeg har da også kingkong liggende et sted på DVD hvis jeg kan finde den... takker for rådene... men selvom man er syg kan man stadig være ganske rastløs :razz:


    Vel ikke den nye ? tsk tsk. :roller:

  • Quote

    Originally posted by jesperlind
    Doh, jeg har da også kingkong liggende et sted på DVD hvis jeg kan finde den... takker for rådene... men selvom man er syg kan man stadig være ganske rastløs :razz:


    Det er jeg altid når jeg er syg. Sidder der hjemme og kan ikke rigtig lave noget :(


    Men god bedring ;)

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

  • Quote

    Originally posted by Schultz


    Vel ikke den nye ? tsk tsk. :roller:


    Haha nej det ku jeg heller ikk forestille mig.... :razz:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Hvis jeg er syg, plejer jeg at ligge i sengen og se film. Eller multispamme folk på sms indtil der er en der forbarmer sig over mig og kommer og besøger mig :)


    Hvis jeg, som idag, har en fridag, plejer jeg at rode lidt med bilen, stene foran computeren, rydde lidt op og så ellers multispamme folk på sms indtil der er en der forbarmer sig over mig og lader mig komme på besøg :)

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra


  • Nej det godt nok et dårligt billede :crazyeyes:

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by urbananen


    Nej det godt nok et dårligt billede :crazyeyes:


    ja total amatør agtigt :D

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by urbananen


    Nej det godt nok et dårligt billede :crazyeyes:


    Ja, jeg har fjernet dem da han ikke kan finde ud af at overholde reglerne.


    Er snart lidt træt af at skulle rette 10 indlæg om dagen med dem - så nu fjerner jeg bare linksne hvis billederne er for store. Håber at det får folk til at tænke to gange inden de poster - især når det ikke engang er nye brugere der er problemet.

  • Quote

    Originally posted by jesperlind


    Æmmm, nej det er ikke den nye... :O
    ang. bilen så se lige vejret 8o


    Købte sku lige King Kong fra 1933 for et par uger siden. Fuck den er grinern når man lige har set den nye i biffen :razz:

  • Seriøst.. det her er godt en af de dummeste tråde jeg har "læst" du Ved jo hvad folk vil skrive ( film, spil osv ) men du kunne jo smide tøjet, se hvor langt du kan løbe uden for inden du bliver mere syg? det plejer jeg dog ikke at gøre, men jeg sprøg nu heller ikke så dumt :s :cheers: :boxing:

  • Quote

    Originally posted by Angelus
    Seriøst.. det her er godt en af de dummeste tråde jeg har "læst" du Ved jo hvad folk vil skrive ( film, spil osv ) men du kunne jo smide tøjet, se hvor langt du kan løbe uden for inden du bliver mere syg? det plejer jeg dog ikke at gøre, men jeg sprøg nu heller ikke så dumt :s :cheers: :boxing:


    Det er ikke noget der hedder dumme spg. kun dumme svar :razz:


  • man er ikke syg nok til at melde siy hvis man kan gå og tænke på hvad man skal lave ;)

  • Quote

    Originally posted by jesperlind


    Det er ikke noget der hedder dumme spg. kun dumme svar :razz:


    NEJ ikke i det her tilfælde... manden/Drengen må da tænke sig om... hvad gør han når han har fri fra arbejde/skole en værdag? måske han skal gøre det samme som når han er syg... bare med mere tøj og evt. en dyne over dig... DoH