Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 6. februar 2006, 11:09

Hey Alle

Det er ikke fordi jeg vil have medlidenhed, men er godt nok snot forkølet
så har meldt mig syg fra arbejde, men så kommer det store spørgsmål ?

HVAD FANDEN SKAL JEG TAGE MIG TIL ?
håber i kan hjælpe mig

Tak på forehånd

signatur billede slettet da det ikke virker

2

mandag, 6. februar 2006, 11:16

Når jeg jeg er ude af stand til at tage i skole pga. sygdom, bliver jeg under dynen, med enten juice eller te. Som underholdning ryger der en DVD på PS2'eren.
Ellers halelulia for bærbaren :D

Ønsker dig god bedring ;)

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
Dell 2007FP || Vandkølet
DD || HW Labs || Laing

3

Du kan sidde på tweak.dk og skrive om din sygdom :boxing:

Har du ikke en film eller et spil du kan stene i et par timer. Jeg plejer altid at stene film, når jeg er syg.

4

Mmmh.. Brænde flag kan man vel altid få tiden til at gå med. LOL.
Nej .. smæk da en go film på eller fut ned og lej en... brug en masse penge på nettet, det er altså en go kur imod det

5

mandag, 6. februar 2006, 11:21

Doh, jeg har da også kingkong liggende et sted på DVD hvis jeg kan finde den... takker for rådene... men selvom man er syg kan man stadig være ganske rastløs :razz:

6

mandag, 6. februar 2006, 13:16

Citeret

Originally posted by jesperlind
Doh, jeg har da også kingkong liggende et sted på DVD hvis jeg kan finde den... takker for rådene... men selvom man er syg kan man stadig være ganske rastløs :razz:

Vel ikke den nye ? tsk tsk. :roller:

7

mandag, 6. februar 2006, 13:28

Citeret

Det er jeg altid når jeg er syg. Sidder der hjemme og kan ikke rigtig lave noget :(

Men god bedring ;)

“Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
- Albert Einstein

8

mandag, 6. februar 2006, 13:36

Citeret

Originally posted by Schultz

Citeret

Haha nej det ku jeg heller ikk forestille mig.... :razz:

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

9

mandag, 6. februar 2006, 13:54

Hvis jeg er syg, plejer jeg at ligge i sengen og se film. Eller multispamme folk på sms indtil der er en der forbarmer sig over mig og kommer og besøger mig :)

Hvis jeg, som idag, har en fridag, plejer jeg at rode lidt med bilen, stene foran computeren, rydde lidt op og så ellers multispamme folk på sms indtil der er en der forbarmer sig over mig og lader mig komme på besøg :)

CPU i7-4790k
MB ASRock Z97 Pro4
GFX Asus GTX770
RAM Kingston HyperX Fury 16GB
SSD Samsung 840 Evo 250GB
PSU Corsair RM550
Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

10

mandag, 6. februar 2006, 14:05

Citeret

Originally posted by JuiCe

Citeret

Citeret

Æmmm, nej det er ikke den nye... :O
ang. bilen så se lige vejret 8o

12

mandag, 6. februar 2006, 14:19

Men altså fik da lavet der her igår på bilen.

Første stadie.

og med lidt fingersnilde ser det sådan her ud (billedet er ikke lige det bedste)

13

mandag, 6. februar 2006, 16:13

Citeret

Første stadie.

og med lidt fingersnilde ser det sådan her ud (billedet er ikke lige det bedste)

Nej det godt nok et dårligt billede :crazyeyes:

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

14

mandag, 6. februar 2006, 16:19

Citeret

Originally posted by urbananen

Citeret

Første stadie.

ja total amatør agtigt :D

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

15

mandag, 6. februar 2006, 16:20

Citeret

Originally posted by urbananen

Citeret

Første stadie.

Ja, jeg har fjernet dem da han ikke kan finde ud af at overholde reglerne.

Er snart lidt træt af at skulle rette 10 indlæg om dagen med dem - så nu fjerner jeg bare linksne hvis billederne er for store. Håber at det får folk til at tænke to gange inden de poster - især når det ikke engang er nye brugere der er problemet.

16

Citeret

Citeret

Originally posted by JuiCe

Citeret

Citeret

Æmmm, nej det er ikke den nye... :O
ang. bilen så se lige vejret 8o

Købte sku lige King Kong fra 1933 for et par uger siden. Fuck den er grinern når man lige har set den nye i biffen :razz:

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

17

Seriøst.. det her er godt en af de dummeste tråde jeg har "læst" du Ved jo hvad folk vil skrive ( film, spil osv ) men du kunne jo smide tøjet, se hvor langt du kan løbe uden for inden du bliver mere syg? det plejer jeg dog ikke at gøre, men jeg sprøg nu heller ikke så dumt :s :cheers: :boxing:

:thumbsup:

18

mandag, 6. februar 2006, 16:31

Citeret

Originally posted by Angelus
Seriøst.. det her er godt en af de dummeste tråde jeg har "læst" du Ved jo hvad folk vil skrive ( film, spil osv ) men du kunne jo smide tøjet, se hvor langt du kan løbe uden for inden du bliver mere syg? det plejer jeg dog ikke at gøre, men jeg sprøg nu heller ikke så dumt :s :cheers: :boxing:

Det er ikke noget der hedder dumme spg. kun dumme svar :razz:

19

mandag, 6. februar 2006, 17:36

Citeret

Hey Alle

Det er ikke fordi jeg vil have medlidenhed, men er godt nok snot forkølet
så har meldt mig syg fra arbejde, men så kommer det store spørgsmål ?

HVAD FANDEN SKAL JEG TAGE MIG TIL ?
håber i kan hjælpe mig

Tak på forehånd

man er ikke syg nok til at melde siy hvis man kan gå og tænke på hvad man skal lave ;)

20

mandag, 6. februar 2006, 22:32

Citeret

Citeret

Originally posted by Angelus

Det er ikke noget der hedder dumme spg. kun dumme svar :razz:

NEJ ikke i det her tilfælde... manden/Drengen må da tænke sig om... hvad gør han når han har fri fra arbejde/skole en værdag? måske han skal gøre det samme som når han er syg... bare med mere tøj og evt. en dyne over dig... DoH

:thumbsup:

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.