Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

mandag, 6. februar 2006, 14:27

Jeg faldt sq desværre i søvn kvart over 3, så nåede da næsten igennem 3. quarter. Men af det jeg så så var det da en fed kamp, altid godt med en Superbowl :D

Det syge er at jeg har været totalt frisk i dag efter de knap 4 timers sov, plejer altid at kæmpe mig igennem skoledagen som en anden zombie, men i dag har jeg bare været frisk og veloplagt :crazyeyes:

42

mandag, 6. februar 2006, 16:38

Jeg faldt i søvn kl 00:15 :oops: og kunne ikke holde mig vågen når jeg vågnede op. Men fedt at bussen fik ringen :)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "sam" (06.02.2006, 16:38)

43

mandag, 6. februar 2006, 17:07

Så var der billeder af festmiddagen :9xo

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

44

mandag, 6. februar 2006, 17:23

Fed kamp, ja. Jeg sad da selvfølgelig oppe :)
At den endte 21-10 mener jeg nu ikke afspejler spillet. Steelers var bedre til at udnytte chancer, men Seahawks var da tæt nok på til at challenge to gange - med uheldigt udfald. Meget tæt på 3 point til dem også i andet lange fieldgoal-forsøg. Plus at jeg synes de viste mere "stabilt" spil end Steelers, som svingede lidt mellem sublimt og ringe, hvilket jeg personlig aldrig mener Seahawks rigtig blev (måske lige den der interception). Men det var jo godt nok til at vinde ;)
Så alt i alt vil jeg sige tæt kamp, på trods af scoren :)

45

mandag, 6. februar 2006, 18:27

Citeret

Originally posted by Butcher

Sorry for OT, men hvordan dælen laver du de bøffer SÅ flade..?

46

mandag, 6. februar 2006, 19:24

Citeret

Originally posted by KarGa

Citeret

Det er 3-6% fedt. Tror nu ikke det er det.
Men de er blevet varmet i hænder åg æltet lidt, trykket flade og så hakket lidt på. Men æren for bøfferne har han nu ingen del af, han stak af da han så vi lavede mad :))
men jeg tror nu heller ikke de er så flade som du tror.. De er jo temmelig store som du måske kan se i sammenligning med fjernbetjeneren ;)

47

mandag, 6. februar 2006, 19:27

Citeret

Originally posted by SlackeR

Citeret

Citeret

Det er 3-6% fedt. Tror nu ikke det er det.
Men de er blevet varmet i hænder åg æltet lidt, trykket flade og så hakket lidt på. Men æren for bøfferne har han nu ingen del af, han stak af da han så vi lavede mad :))
men jeg tror nu heller ikke de er så flade som du tror.. De er jo temmelig store som du måske kan se i sammenligning med fjernbetjeneren ;)

Såsåså. Jeg bar affald ud :)
Du havde vel heller ikke andel i bøffernes fladhed?

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

48

mandag, 6. februar 2006, 19:27

Ja okay, jeg ka godt se det er nogle ordentlige motherfucker bøffer nu jeg kigger efter :))

Bruger selv altid magert kød når jeg laver burgers, men har svært ved at få dem helt flade som de jo skal være :) Ku godt være i havde et eller andet superhemmeligt trick i ærmet:P

49

mandag, 6. februar 2006, 19:29

Citeret

Ja okay, jeg ka godt se det er nogle ordentlige motherfucker bøffer nu jeg kigger efter :))

Bruger selv altid magert kød når jeg laver burgers, men har svært ved at få dem helt flade som de jo skal være :) Ku godt være i havde et eller andet superhemmeligt trick i ærmet:P

Det hemmeligste er vist det med at lune dem lidt og måske hakkeriet. Men lav dem fladere end nødvendigt, de bliver noget tykkere af at blive stegt. Og mindre. De trækker sig ligesom ind :)

50

mandag, 6. februar 2006, 23:21

hehe, kogekunst i 1. klasse!! Premium!! ;)

//Out - EcoPa

La Stationære
ASUS P8H67-V - Intel i3 2100T - 8 GB Ram - CLUB3D HD5770 - 6,5 tb HD's & Corsair HX-650 PSU
La Notebook
IBM-Lenovo X41

51

mandag, 6. februar 2006, 23:25

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=333754 <--det her bør tv2s rookies måske se om de kan få sendt også :D

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.