Dansk ambassade brændt ned (2)

  • Jeg kan ikke fatte at det er dem, der vil have en undskyldning af os X(

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

  • Det er latterligt alt det der er sket... og at se hvordan situationen bliver håndteret af folk 8o


    Men et eller andet sted kan jeg ikk andet end håbe på at denne episode får både borgernes men også politikernes øjne op og indser at en indvandrer ikke er en person der flytter til dk og feder den på husets regning!


    Var i Cinemaxx igår og lagde mærke til - uden gas eller nogen form for overdrivelse! - at der var 50-70% perkere :boxed: Godt nok er det hovedstadsområdet, men det er kraftedeme for meget... Og så det at de squ fylder 40% mere, fordi de absolut skal råbe, fægte med armene, løbe rundt og med største succes prøver at skaffe opmærksomhed på sig selv


    Edit: Så Münich igår, hvor man virkelig så hvordan der bliver tænkt i de baner at et mord ikke bare skal dræbe en person, men at det skal sætte en frygt i folk og de formår kraftedeme at følge alle bogens regler på det punkt! Deres kamp er kujonernens kamp, som en anden bruger her på tweak vist også har udtryk før!

  • Må indrømme, at min respekt for muslimer er faldet gevaldigt. Ved godt det ikke er alle der sådan, men der er mange af dem, som jeg toatlt har mistet sympatien for. Hvordan kan sådan noget ske uden, at et regime stopper sådanne uhyrligheder. Virker ikke som om de har haft lyst til det.

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Må indrømme, at min respekt for muslimer er faldet gevaldigt. Ved godt det ikke er alle der sådan, men der er mange af dem, som jeg toatlt har mistet sympatien for. Hvordan kan sådan noget ske uden, at et regime stopper sådanne uhyrligheder. Virker ikke som om de har haft lyst til det.


    Kunne ikk være enig, de blander religion og politik. Og det virker slet ikk i en modernet(stavehat) verden....

  • Hvad sker der for de mennesker? nu er det altså blevet for meget. Har mistet alt respekten for de s**** muslimere, dette var dråben, tror desværre ikke de er klar over hvor meget det komme til at skade deres omdømme.

  • Jeg synes godt nok de er barnlige, der er altså ikke meget hjerne bag folk der går sådan noget. Jeg håber godt nok ikke at det udvikler sig.

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • Quote

    Originally posted by SilverShadow
    Hvad sker der for de mennesker? nu er det altså blevet for meget. Har mistet alt respekten for de s**** muslimere, dette var dråben, tror desværre ikke de er klar over hvor meget det komme til at skade deres omdømme.


    Det omdømme de ny har tilbage. De har mistet deres gode ry for lang tid siden her. :rolleyes:

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

  • Det er simpelthen for latterligt det de har gang i. Jeg har ingen tolerance(stavehat) over for dem mere.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Vi støtter faktisk alle de der lande økonomisk, måske skulle man overveje, ta droppe den støtte?


    Synes det har taget overhånd, hvorfor brænde noget ned, hvor lige så godt kunne have været mennesker i, fordi der er gået et rygte om, at vi skulle have brænd koraen af 8o


    Også skuffer USA mig lidt, når de tager afstand for det danmark har gjordt, de plejer ellers at stå først i køen, når det gælder ydringsfrihed, de burde støtte den danske nation.


    Samtiget synes jeg det er positivt, at man danske muslimer tager afstand for det der er sket...

  • Synes de tegninger, som det hele startede med, er begyndt at passe bedre og bedre på en stadig større del af muslimerne. Fra mit synspunkt gør de overhovedet ikke en flyvende skid for at gøre noget som helst konstruktivt.


    Men hva... Det beviser vel bare at JP måske ikke tog helt fejl i deres billeder? - Altså hvis der skal så lidt til, før så mange begynder at terrorisere...
    Det er jo hele landområder der er gået totalt i baglås, ikke bare enkelte fanatiske muslimer, der opfører sig tåbeligt.



    Dette er min første post som kommenterer emnet, da jeg før havde lidt blandede følelser for situationen. Men, man må sige at min holdning har ændret sig markant i de sidste par dage.

  • Quote

    Originally posted by S.STAACK
    Samtiget synes jeg det er positivt, at man danske muslimer tager afstand for det der er sket...


    Det skal de sgu da sige.. hvis du var fast boende i syrien vilde du jo også tage afstand fra de muhammed tegninger ligegyldigt hvad din holdning var...


    jeg er nu glad for at dette er sket... endelig kan alle "muslimer er da som alle andre" idioterne se hvad vi andre har sagt i 10 år...


    Fed7haS


  • Jep, jeg har godt nok tabt en del for amerikanere i denne sag.
    De plejer jo selv at bruge argumenter som frihed og bla bla bla, som påskud for at invadere et land, men de bliver nærmest nødt til at fordømme det, da deres image i verden ikke er for godt i forvejen.
    Jeg er spændt på om/hvornår de tegninger kommer i amerikanske aviser.
    Jeg læste et sted, at det måske ville blive her i weekenden.
    Angribe dansk ejendom, trænge ind på dansk territorie og brænde en ambassade af, på grund af rygter om Koran afbrænding i DK i dag,
    er godt nok for langt ude. Og så påstår de, at vi mangler respekt. :roller:

  • Det er sq lige før man skulde tro, at INGEN af dem nogensinde har læst deres egen bibel/koran..


    Tror ikke der står at de må gøre sådan noget møg..



    De er bare en flot hjerne vasket idioter, dem som gør sådan noget..


    De er stadig i stenalder stadie, de er overhovedet ikke civiliseret..


    Hvorfor ikke bare snakke om tingene, og komme frem til en aftale om at Jyllandsposten kunde undskylde for hvad de har gjort forkert, der hvor de gør så meget optøjer.


    Det er da lige før de ikke tør at tage der ned, de slår dem sq da bare ihjel..


    Og hvorfor skal de også blande sig i ting som sker her hjemme i Danmark, de danske muslimer kunde bare have fundet ud af det sammen med Jyllandsposten alene..


    Så var det ALDRIG gået ud over mejeriet eller andre firmaer i deres land..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

  • Kan godt være at det ikke er alle muslimer der ter sig sådan. Men deres " manual" har vist stor indflydelse på situationen:
    (Alle billeder er fra Ramallah og vises på dr.dk)


    Har også lige set på TV2 video/film-klip, hvor små børn brænder det danske flag af. X(

  • Vil lige tilføje noget:


    Min far er lige kommet hjem igen efter en 30 dages ferie i Pakistan.
    Pakistan hvor der også - desværre - blev brændt flag af.
    Da han sad i bilen på vej hjem spurgte jeg ham om hvad han vidste om tegningerne. Der var ingen eller meget få der kendte til tegningerne.
    Jo der er de religiøse grupper som flippede helt ud, men den almene befolkning enten vidste ikke noget, eller var ligeglade.
    Folk har simpelthen andre ting at tænke på, folk er ikke alle rige, langtfra og de tænker mere på at få gang i arbejdet end at brænde flag af.


    Det var bare simpelthen bare fordi jeg ville fortælle at bare fordi de religiøse grupper eller lign. flipper ud, så har mange folk andre ting at tænke på, de har simpelthen hverken overskud eller lyst til sådan nogle ting.
    De ting der sker nede i Gaza, de er jo arrangeret organisationer som Hamas og co. børnene bliver jo hjernevasket af disse organisationer, og ikke af deres forældre.


    Jeg kan lige tilføje at jeg synes det er VIRKELIGT slemt at ambassaderne bliver angrebet, uanset om de har hørt rygter om koran-afbrændninger eller ej. Regeringen skulle tage en SERIØS snak med den syriske regering.