multimediaworld.dk

  • ja jeg bliver nød til at starte min egen tråd om dem og deres service eller mangel på samme..


    d.5 januar bestilte jeg en maskine hos dem, til en bekendt.
    på daværende tidspunkt ville der være 1-3 dages leveringstid...


    tiden går og ingen computer, det viser sig at cpu'en er i restordre og vil komme d. 18, så jeg vil have maskinen d.20...


    men stadig ingen maskine d.20 efter at have ventet nogle dage henvender jeg mig til dem / ham (gregers jacobsen) telefonisk, og får at vide harddisken er i restordre...


    fredag d.27 ringer jeg igen for at høre om den skulle være på vej, og får at vide maskinen vil være hos mig i starten af næste uge, dvs. 30-31 januar...


    men stadig ingenting, ringer ind onsdag d.2 februar, hvor han pludselig ikke kan få fat i værkstedet, så han vil sende en mail..
    den kommer også, med den besked at maskinen er klar 1600 og kan afhentes, men nu skulle den jo sendes...


    torsdag d.3 stadig ingen pakke. så klokken 2330 tænker jeg så, jeg gider ikke det her og mailer til ham om at annulere ordren..


    fredag d.4 får jeg så denne mail tilbage
    "Det er desværre ikke muligt at annullere Computere da disse special-fremstilles.

    Den afsendt og skulle ankomme hos dig i morgen.

    Med Venlig Hilsen


    Gregers Jacobsen


    Multimedia World
    Falkoner Alle 67
    2000 Frederiksberg


    Email: gj@imw.dk
    www: http://www.imw.dk
    "


    der er det så jeg ringer til ham og fortæller at der ikke kommer pakker på landet om lørdagen, men han vil sende den med lørdagsexpress, hvilket jeg ikke vil betale for, det gør han selv siger han.


    det skal siges at han selv betalte for lørdagsudbringningen.
    men pga. denne extra omkostning kunne der åbentbart ikke blive råd til skruer til hverken harddisk eller brænder :(


    for på det vedhæftede billede kan i se hvordan maskinen så ud da jeg pakkede den ud, da den langt om længe ankom her til morgen.....


    multimediaworld er ikke et sted man bør handle...

  • Jeg har også haft tæt på de samme erfaringer med MMW som dig..
    De er virkelig uduelige og vil stærkt fraråde folk at købe hardware derinde!


    Jeg synes at det er direkte pinligt at den computer ser sådan ud..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by Tarantula
    Jeg har også haft tæt på de samme erfaringer med MMW som dig..
    De er virkelig uduelige og vil stærkt fraråde folk at købe hardware derinde!


    Jeg synes at det er direkte pinligt at den computer ser sådan ud..


    ja ikke
    de skulle da have haft tiden til at gøre det ordentligt..



    har lige kikket lidt mere på sagerne.
    sata kablet var koblet på port 3 ? hvorfor ikke nr.1 ??


    desuden var kablet i stykker


  • Hvis jeg var dig, ville jeg sende lortet tilbage og få dine penge retur og købe en computer et andet sted.. Det der er under al kritik!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by Tarantula
    Hvis jeg var dig, ville jeg sende lortet tilbage og få dine penge retur og købe en computer et andet sted.. Det der er under al kritik!


    ja det kunne jeg godt være fristet til at gøre.
    men efter den her kamp bare for at få lov til at modtage maskinen, tør jeg slet ikke tænke på en evt retur / rma sag....

  • Quote

    Originally posted by ROMkuglen


    ja det kunne jeg godt være fristet til at gøre.
    men efter den her kamp bare for at få lov til at modtage maskinen, tør jeg slet ikke tænke på en evt retur / rma sag....


    Jeg ville sende lortet retur, gemme alle mails og indblande forburger programmer fra TV :))

  • Det godt nok langt ude der.. Ville jeg aldrig ha fundet mig i.


    Ikke engang jeg kunne finde på at samle en computer sådan.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by ROMkuglen


    ja det kunne jeg godt være fristet til at gøre.
    men efter den her kamp bare for at få lov til at modtage maskinen, tør jeg slet ikke tænke på en evt retur / rma sag....


    Bor du i København? Tror nemlig det ville være lidt letter at tage ind på Falkoner Alle med maskinen og smide den op på bordet..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Husk at skriv det ude på hovedsiden, så alle kan se det! For de er vist alt andet end kundemindede derinde..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Quote

    Originally posted by Tarantula
    Bor du i København? Tror nemlig det ville være lidt letter at tage ind på Falkoner Alle med maskinen og smide den op på bordet..


    bor desværre helt nede på stevns, så det er på det nærmeste en dagsrejse til kbh.
    jeg har ikke bil, så det er med offentlig transport, hvilket til tider ikke er optimalt. :roller:

  • Quote

    Originally posted by Lecter
    Blev den sendt sådan der? :ohmy:


    Så harddisken har ligget og raslet rundt? Kan sgu ikke have været sundt for den. Især ikke når man ved, hvor meget Post Danmark smider rundt med pakkerne.


    jeps, det var sådan jeg modtog den 8o

  • Vil råde folk til at lade være med at bestille computere hos forhandlere på Falkoner Alle.. Der er generelt meget meget dårlig service derinde!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

    Rettet en gang, sidst af Exxon ().

  • Quote

    Originally posted by Tarantula
    Vil stærkt fraråde at lade være med at bestille computere hos forhandlere på Falkoner Alle.. Der er generelt meget meget dårlig service derinde!


    ligger studiedata ikke på falkoner allé? de er da fine at handle med

  • Quote

    Originally posted by Tarantula
    Vil stærkt fraråde at lade være med at bestille computere hos forhandlere på Falkoner Alle.. Der er generelt meget meget dårlig service derinde!


    Fraråde at lade være? Så vi råder os altså faktisk til at gøre det? :))

  • Quote

    Originally posted by Happy^
    Send lortet retur!! Det er ALT for ringe det der.


    De er hermed blacklistet .. Endnu en gang...!


    Enig. Varen lever ikke op til det, som er aftalt.
    Den havde jeg i hvert fald taget en sag på , om nødvendigt. :evil:


    Multimediaworld, var den første, som kom på min sorte liste.
    Det er blevet nævnt mange gange her på Tweak, at man ikke skal handle hos dem.
    Det blev også nævnt dengang jeg startede på Tweak i forrige århundrede, men nu har vi atter set et bevis på det.... :roller:
    At de selv vil være sådan noget bekendt, forstår jeg ikke. :boxed: