ja jeg bliver nød til at starte min egen tråd om dem og deres service eller mangel på samme..
d.5 januar bestilte jeg en maskine hos dem, til en bekendt.
på daværende tidspunkt ville der være 1-3 dages leveringstid...
tiden går og ingen computer, det viser sig at cpu'en er i restordre og vil komme d. 18, så jeg vil have maskinen d.20...
men stadig ingen maskine d.20 efter at have ventet nogle dage henvender jeg mig til dem / ham (gregers jacobsen) telefonisk, og får at vide harddisken er i restordre...
fredag d.27 ringer jeg igen for at høre om den skulle være på vej, og får at vide maskinen vil være hos mig i starten af næste uge, dvs. 30-31 januar...
men stadig ingenting, ringer ind onsdag d.2 februar, hvor han pludselig ikke kan få fat i værkstedet, så han vil sende en mail..
den kommer også, med den besked at maskinen er klar 1600 og kan afhentes, men nu skulle den jo sendes...
torsdag d.3 stadig ingen pakke. så klokken 2330 tænker jeg så, jeg gider ikke det her og mailer til ham om at annulere ordren..
fredag d.4 får jeg så denne mail tilbage
"Det er desværre ikke muligt at annullere Computere da disse special-fremstilles.
Den afsendt og skulle ankomme hos dig i morgen.
Med Venlig Hilsen
Gregers Jacobsen
Multimedia World
Falkoner Alle 67
2000 Frederiksberg
Email: gj@imw.dk
www: http://www.imw.dk
"
der er det så jeg ringer til ham og fortæller at der ikke kommer pakker på landet om lørdagen, men han vil sende den med lørdagsexpress, hvilket jeg ikke vil betale for, det gør han selv siger han.
det skal siges at han selv betalte for lørdagsudbringningen.
men pga. denne extra omkostning kunne der åbentbart ikke blive råd til skruer til hverken harddisk eller brænder
for på det vedhæftede billede kan i se hvordan maskinen så ud da jeg pakkede den ud, da den langt om længe ankom her til morgen.....
multimediaworld er ikke et sted man bør handle...