Tysk Opgave

  • Ja nu skal jeg lave en tysk opgave, for at komme videre i tysk :/ Jeg har aldrig lavet lektier i tysk, og jeg er så elendig til det man. Men jeg bliver nød til at gå op i det, så er der nogle flinke mennesker som er ret gode som kan oversætte noget for mig, fra dansk til tysk? Jeg skriver det tyske pis her, så i kan hjælpe mig.




    Hamide Trosede sin far, hun blev for tysk i sin fars mening. Faren havde allerede bestilt billetter til Hamide, hun måtte tilbage til hjemlandet. Hun låste hele tiden værelset til sin dør så faren ikke kunne slå hende eller få fat i hende. Men en dag kom faren ind om natten og rev hende op og satte hende op på flyet til sit hjemland.


    50 ord - SÅDAN!


    Det var en historie vi læste, men jeg sov vist og jeg er så dårlig til tysk. Jeg mener det helt seriøst, jeg troede i starten at jeg var god, enten har vi elendige lærer ellers har min hjerne lukket helt af for tysk. Men vær så sød at hjælpe mig.


    På forhånd - Tak

    This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

  • hvis du er god til engelsk, er den klassiske løsning; google translater.. :P


    Bare søg på det.. skriv på engelsk, få det ud på tysk.. dog med diverse grammatikfejl.. men kan bruges


    Dette er dog en nødløsning, hermed, LAV DINE LEKTIER!!!


    //Out - EcoPa

  • Som ALLE tysklærere ville sige:


    Oversæt det ord for ord med en ordbog, så godt som du kan.


    :roller:


    Følgende hænger heller ikke sammen:


    Men jeg bliver nødt til at gå op i det = så er der nogle flinke mennesker som er ret gode som kan oversætte noget for mig, fra dansk til tysk


    Det hænger sgu ikke ret godt sammen, for det er vel dig, der skal gå op i det og ikke os.

  • Ja men nu brugte jeg den google translator, tak for hjælpen.


    Jeg ved sgu godt jeg burde tage mig sammen i tysk, men skal ikke bruge det til noget, jeg skal bare have gået op i det ikke andet. Kald mig idiot hvis det er, men jeg har det sådan at de fag jeg ikke skal bruge til noget laver jeg ikke en skid i og det har jeg et fint med :)

    This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

  • Quote

    Originally posted by Malone
    Ja men nu brugte jeg den google translator, tak for hjælpen.


    Jeg ved sgu godt jeg burde tage mig sammen i tysk, men skal ikke bruge det til noget, jeg skal bare have gået op i det ikke andet. Kald mig idiot hvis det er, men jeg har det sådan at de fag jeg ikke skal bruge til noget laver jeg ikke en skid i og det har jeg et fint med :)


    Nej, men der er en del af pakken i folkeskolen, så ja det er ret idiotisk ikke at gå bare lidt op i det. Desuden får man et rigtig flot gennemsnit ud af det :crazyeyes:, hvilket betyder noget, når man skal videre og senere i livet.


    Dog nok ikke for alle..

  • Quote

    Originally posted by Malone
    Ja men nu brugte jeg den google translator, tak for hjælpen.


    Jeg ved sgu godt jeg burde tage mig sammen i tysk, men skal ikke bruge det til noget, jeg skal bare have gået op i det ikke andet. Kald mig idiot hvis det er, men jeg har det sådan at de fag jeg ikke skal bruge til noget laver jeg ikke en skid i og det har jeg et fint med :)


    Vi snakkes om 5. år..