Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 3. februar 2006, 12:20

Hvis man nu sidder og stener, så prøv lige at stene videre på den her.

http://www.killsometime.com/illusions/illusion.asp?ID=18

Kunne du finde dem alle?? hehe :D

“Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
- Albert Einstein

2

fredag, 3. februar 2006, 12:24

jeg kiggede lige i 5 sekunder så lukkede jeg ned igen da jeg forventer at når man sidder med ægget HELT ind til skærmen så skifter den billede:P

3

fredag, 3. februar 2006, 12:28

Citeret

Originally posted by ThoG
jeg kiggede lige i 5 sekunder så lukkede jeg ned igen da jeg forventer at når man sidder med ægget HELT ind til skærmen så skifter den billede:P

Jeg kan så forsikre dig om at det gør den ikke. Prøv at se hvor mange ansigter du kan finde. Jeg kan kun finde 6 ud af 9. :rolleyes:

“Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
- Albert Einstein

4

fredag, 3. februar 2006, 13:28

En lille hurtig kigger, og jeg fandt 7.. Uden hundens.. Da det jo ikke er et ansigt..

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

5

fredag, 3. februar 2006, 13:34

fundet 6.

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

6

fredag, 3. februar 2006, 13:48

Hvis babyens gælder med, så er det til at finde 8.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

7

fredag, 3. februar 2006, 14:18

tæller det dødningehoved som der er på den stolpe fuglen står på?

8

fredag, 3. februar 2006, 14:54

Citeret

... det er et JPEG.

9

fredag, 3. februar 2006, 15:01

Citeret

Originally posted by Zlinky

Citeret

... det er et JPEG.

Siden kan da stadig sagtens loade et andet samt en lydfil - intet problem.

10

fredag, 3. februar 2006, 23:20

okay side... godt at se en der ikke popper op med noget totalt lamt

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.