Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

3

torsdag, 2. februar 2006, 21:21

Citeret

Originally posted by Pejsen
ESTJ

??? :boxed:

4

torsdag, 2. februar 2006, 21:44

Vurderende..

5

torsdag, 2. februar 2006, 21:46

lol..... jeg vandt! :clap:

ved sq ikke engang hvad det betyder :P

6

torsdag, 2. februar 2006, 21:48

Citeret

Originally posted by Slain
lol..... jeg vandt! :clap:

ved sq ikke engang hvad det betyder :P

Indtil jeg kom..

7

torsdag, 2. februar 2006, 22:02

Citeret

ESTJ

Samme her.

8

torsdag, 2. februar 2006, 22:06

Din typekode: ISTP

ISTP-typer er ofte saglige, logiske og eftertænksomme personer, som holder af at gennemskue, hvordan tingene fungere. Deres talent ligger i at kunne løse problematikker, der opstår pludseligt, og de går ikke af vejen for at arbejde længe på at få problemet løst. De er selvstændige, nysgerrige og praktisk orienterede, ofte begavet med teknisk snilde.

For ISTPer er det vigtigt, at organisationen eller virksomheden har en løsere struktur med få regler. Hvis en ISTPer skal bevæge sig i stive strukturer, kan det give stress og frustration og dermed nedsat arbejdsglæde. Man ser derfor ofte denne type være velfungerende i projektorienterede organisationer. Deres evne til at analysere fakta og hurtigt finde på fungerende løsninger ud fra de eksisterende vilkår, bevirker, at de ofte er at finde inden for:

IT-branchen (med opgaver af analytisk art)
ingeniørfaget
landmænd
jura
økonomi
forsvar
faglærte

Intel I7 3930K Cooled by Phanteks PH-TC14PE
MSI X79 Big Bang Xpower II
16GB Samsung Green DDR3 PC3-12800 1600MHz
1x120GB Corsair Force Series 3 +1x250GB Samsung EVO 840 + 1x640GB Samsung SpinPoint F1
MSI GTX980ti 6G - Asus ROG SWIFT PG278Q
Asus Xonar Phoebus - Logitech Z4 - Sennheiser PC 360
NZXT Switch 810 - Corsair HX 1050W
L-S-P on Deviantart

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "recruit" (02.02.2006, 22:08)

9

torsdag, 2. februar 2006, 23:00

jeg fik ENTP

ikke dårligt:
* fotografering
* salg
* marketing
* konsulentbranchen
* skribentvirksomhed
* journalistik
* ingeniørfaget
* kunstnere
* skuespil
* jura

mine forældre siger at jeg kan finde på nogen super marketing ting, og så har jeg tænkt på at lave en egen butik af en art (kommer nok til at sælge computerdele)

stik den:
Følgende kendte personer har typen ENTP: Walt Disney, Thomas Edison, Benjamin Franklin

opfinderen af mickey mouse, elpæren og briller til langsynede... LOL

og til sidst:

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Tigerplayer" (02.02.2006, 23:02)

10

torsdag, 2. februar 2006, 23:07

Typeindikator test
Din typekode: ESFP
"Fokus på at skabe en optimistisk stemning for andre mennesker"

ESFP-typer er ofte charmerende, indfølende og livlige personer, som holder af at leve i nuet og skabe liv og begejstring omkring sig. Deres talent ligger i at kunne motivere, engagere og underholde andre. De forsøger ikke at tage sig selv alt for alvorligt og skaber derfor en livlig og optimistisk stemning omkring sig. De har det bedst med mennesker omkring sig og vil gøre meget for at undgå at blive isolerede og ensomme.

For ESFPer er det derfor vigtigt, at organisationen eller virksomheden er ubureaukratisk, så der er mulighed for hurtig handling. Ofte vil man finde ESFPer i job, hvor de kan bruge deres evne til at motivere, engagere og underholde andre. Derfor finder man dem gerne i stillinger, hvor de er i kontakt med mange mennesker, fx inden for sundhedsvæsenet, men også undervisning og børneområdet tiltrækker mange ESFPer. Ofte vil de være at finde inden for:

* undervisning
* coaching
* børne- og ungdomsområdet
* sygepleje
* salgsvirksomhed
* personlig service

Følgende kendte personer har typen ESFP: Pablo Picasso, Elvis Presley, Bill Clinton

Vi vil gerne lave indsamle nogle statistikker om resultatet af indikatoren, og om hvordan typerne fordeler sig på forskellige kategorier og jobtitler. Derfor opfordrer vi dig til at indsende dit test-resultat og registrere det, så vi kan sammenholde det med feks. dit eventuelle CV hos os.

TJah vil gerne arbejde i Reklambranchen, som Art Director, måske man skulle oveveje det igen? arbejder pt på en statoil tank some salgsassistent, og har da fået at vide at jeg er serviceminded og har stået i bar nogle gange også, hvor de syntes jeg var sympatisk... så ved ikke lige om det er den rette vej jeg er på...

11

torsdag, 2. februar 2006, 23:27

Hehe jeg er en INTJ

"Fokus på at udvikle metoder og ændre status quo"

INTJ-typer er ofte uafhængige, innovative og indsigtsfulde personer, der med stor vedholdenhed drives af deres indre univers af idéer og muligheder. Deres talent ligger i at definere mål, udtænke detaljerede planer og strukturer for det uforudsete. De er overbeviste om, at det nuværende kan ændres, og de derved kan være med til at skabe fremtiden. De er gode til at tænke tingene igennem, og når de har fået en idé, vil de med stor vedholdenhed forsøge at gennemføre denne via komplekse planer, der kan føre til målet.

For INTJer er det derfor vigtigt, at organisationen eller virksomheden er struktureret og velorganiseret, så de inden for disse rammer kan arbejde selvstændigt med at omsætte idéer til konkrete handlingsplaner. Denne type har brug for at kunne sidde isoleret i ro og fred, så der er mulighed for refleksion. Ofte vil man finde INTJer i job, hvor de kan bruge deres evne til at udvikle metoder og finde på forbedringer, så målene bliver nået på en smartere måde. Ofte vil de være at finde inden for:

* lovgivning
* ingeniørfaget
* arkitektur
* psykologi
* IT
* skribentvirksomhed
* kunst
* rådgivning

Følgende kendte personer har typen INTJ: Niels Bohr, Isaac Newton, Dwight D. Eisenhower.

Det er faktisk overraskende hvor tæt på det er på det der :boxed: det beskriver faktisk mig:D

Macbook 15"4
2,3 ghz i7 Quadcore
500gb hdd
4gb ram

12

torsdag, 2. februar 2006, 23:58

Din typekode: ESTJ

De vil være at finde inden for:

salgsvirksomhed
ledelse
undervisning i tekniske emner
direktører i mindre virksomheder
personlig service

Der kan man bare se. ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (02.02.2006, 23:59)

13

fredag, 3. februar 2006, 02:48

Din typekode: INTP

"Fokus på logisk intellektuel indsigt i problematikker"

- videnskab
- udvikling
- sociologi
- arkitektur
- lovgivning
- IT-branchen
- programmering
- skribentvirksomhed
- journalistik
- ingeniørvidenskab
- medicin

IME 1337 24/7 TBH!

14

fredag, 3. februar 2006, 07:32

Citeret

Originally posted by Shooqer

Citeret

ESTJ

??? :boxed:

Hehe ser ud til at vi er nogle der kender den test du beder os tage bedre end dig selv? :P

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Pejsen" (03.02.2006, 07:32)

15

fredag, 3. februar 2006, 10:05

Jeg er ISFP

"Fokus på at drage omsorg for andre mennesker"

ISFP-typer er ofte stille, praktiske og følsomme personer, som tiltales af harmoni og æstetik. Deres talent ligger i at kunne kombinere, variere og improvisere. Da de som personer har et meget rigt og værdiladet indre følelsesliv, betyder det meget for dem, at de beskæftiger sig med noget, som er meningsfyldt og betydningsfuldt for dem. De har som personer ofte brug for løse strukturer, så de kan bruge deres evner til at vælge den rigtige handlemåde, som passer til den givne situation.

For en ISFPer er det derfor vigtigt, at organisationen eller virksomheden har en løsere struktur med få regler. Samtidig er det vigtigt, at der er fokus på medarbejderudvikling, og at arbejdspladsen er æstetisk tiltalende. Ofte vil man finde ISFPere i job, hvor de kan bruge deres evne til at variere, kombinere og improvisere i deres bestræbelser på at drage omsorg for andre. Derfor finder man dem ofte i stillinger, hvor de personligt kan gøre noget for andre mennesker, eller inden for kunsthåndværk fx, hvor de kan sidde i ensomhed og arbejde koncentreret. Ofte vil de være at finde inden for:

sygepleje
personlig service
kontorarbejde
håndværk
undervisning

Følgende kendte personer har typen ISFP: Steven Spielberg, Barbra Streisand, Mozart

Det er da ikke dårligt :)

“Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
- Albert Einstein

16

fredag, 3. februar 2006, 16:36

Hmm er ikke helt enig i resultatet :rolleyes:

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16923&sid=[/IMG]

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.