Arghhh.. Farvel toppakning

  • Jeg undlader 10 linier med bandeord og kommer lige til sagen.


    Efter en masse bøvl med at få konens Toyota Starlet gennem syn, lykkedes det at få den godkendt.
    Kort tid efter (2 dage siden) gik toppakningen og jeg måtte slæbe svinet hjem med Mitsubishien. ;(


    Jeg regner med at flå topstykket af her i weekenden og håber, at det ikke er revnet, så en planslibning og et slibesæt kan løse problemet.


    Det er en Toyota Starlet 1,0 fra 1987. Kaldes såvidt jeg ved EP70.


    Jeg mangler at finde tilspændingsmonenter på topstykket osv. til den operation.
    Er der nogle her, som vil dele lidt af deres evt. viden og et par gode tips ? ;)

  • Quote

    Originally posted by Shooqer
    jeg finder dem lige imorn til dig på work:)


    Arbejder som auto-mekker


    Er det iorden?


    Det lyder super. Jeg mente nok at der var en auto-mekker her. Kunne ikke lige huske, at det var dig. ;)

  • En stor træ bjælke er en god ting til at få topstykket af ;) Slog hårdt på det med den for at få det af pga. undertryk.. Regner med du har styr på at man ikke skal bruge metal og brækjern, men ville lige sige det ;) Til en fiat Uno tror jeg det kostede mig ca. 500 ialt uden værktøj, men med bolte, pakning osv. hos Thansen :)

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Quote

    Originally posted by teko
    En stor træ bjælke er en god ting til at få topstykket af ;) Slog hårdt på det med den for at få det af pga. undertryk.. Regner med du har styr på at man ikke skal bruge metal og brækjern, men ville lige sige det ;) Til en fiat Uno tror jeg det kostede mig ca. 500 ialt uden værktøj, men med bolte, pakning osv. hos Thansen :)


    Jeg ved ikke lige, om jeg har styr på det. Det vil vise sig. :evil: