juice.hotserv.dk hacket af "terrorister"

  • Ja...her i aftes blev siden sku hacket af nogle skumle personer..



    Min index.php blev skiftet ud med en anden hvor der stod en masse lort om Dk...somom det var en "muhammed-tegnings-sur-på-danmark" person...


    Rimelig skummelt, men har den under kontrol igen



    Syns bare jeg ville informere jer om det...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2


  • Hmm har du politi anmeldt det? Det er dybt ulovligt at gøre sådan noget... Men er da glad for at du har fået det op igen!

  • Nææ og har desværre i min chokerede tilstand slettet den index fil de havde lagt ind :oops:



    Men Karga er vidne på at den blev hacket...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by JuiCe
    Nææ og har desværre i min chokerede tilstand slettet den index fil de havde lagt ind :oops:



    Men Karga er vidne på at den blev hacket...


    Okay men du skal kontakte din udbyder og fortælle dem det.... De vil tage det MEGET seriøst! Tror også de har logs over hvem der har været der

  • Quote

    Originally posted by FlowingLil


    Okay men du skal kontakte din udbyder og fortælle dem det.... De vil tage det MEGET seriøst! Tror også de har logs over hvem der har været der


    Yup er os igang :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Og som jeg også pastede på irc :)


    (20:12:52) (+TGT|GhostCom-) dem der har hacket den der HP er ikke der nede fra men fra en skole i roskilde
    (20:13:04) (+TGT|GhostCom-) stod tiliger i dag på en Webside
    (20:13:22) (+TGT|GhostCom-) de har gjort det med over 25 sider i DK
    (20:16:22) (+TGT|GhostCom-) jamen det var nogen snot unger på 16-18 år
    (20:16:31) (+TGT|GhostCom-) der havde siddet og haxet diverse HP´s
    (20:16:54) (@TheAvatar) TGT|GhostCom-, okay - dvs bare fordi de kunne - og ikke af "religiøse" grunde?
    (20:17:01) (+TGT|GhostCom-) nops
    (20:17:07) (@TheAvatar) okay, møgunger
    (20:17:12) (+Marquis) TGT|GhostCom- - hvilken webside stod det på ? :)
    (20:17:17) (+TGT|GhostCom-) som sagt er der nogen tjaa snotunger i DK der syntes det er så sjovt

  • Quote

    Originally posted by JuiCe
    Nææ og har desværre i min chokerede tilstand slettet den index fil de havde lagt ind :oops:



    Men Karga er vidne på at den blev hacket...


    det kan du jo ikke bruge til en dyt, du skal sådanset sende dem et image af alt hvad du har på den, dvs. alle logs osv. så de kan spore dem til bage til hackeren :)

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Vedi kk lgie hva du mener med image, men jeg har et billedet af hva der blev skrevet



    give it to me :D

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Hvis man googler ham der Dranzelz finder man 2 mail addresser:


    hack_dranzelz@hotmail.com
    bella_safa@hotmail.com


    Det er nok bare nogen falske nogen men hvis ikk så er det da lidt sjovt at tænke på at de hader USA så meget men Hotmail det kan godt bruges... :crazyeyes:

    Asus P5B Deluxe Wifi-AP
    Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.0 Ghz [333*9]
    Mushkin 2x1 Gb DDR2 @ 667 mhz/ 4-4-4-10
    Asus x1900xt 512mb @ std. Clock
    Wester Digital WD2500KS 250 Gb HDD
    Silverstone st60F 600 Watt
    ViewSonic vx922
    Lian Li Pc-7b SE
    Logitech Z-5500


    Scores:
    3dMark06: 6173; 3dMark05: 12200; SuperPi 1M: 16.906