computerne.com

  • hej vil bare lige høre om der er nogen der har erfaring med dette firma, har nemli li bestilt lidt varer hos dem, og ku ikk finde dem under forhandlersektionen??

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • ok tak for svaret, det var osse mere mhs til leveringtiden først og fremmest :) det er jo ikk alle firmaer der er lige flinke til og sende hurtigt afsted...

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • købte engang nogle RAM, GFX og en CPU (min Sempron) der, pakken var i huset efter 2 dage og alt virkede, hvilket var vigtigt da jeg fiksede en computer for en af min fars kollegaer...


    computerne.com har jeg som nævnt aldrig haft RMA sag med.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • de har nogle meget mærkelige regler hvis man skal i kontakt med dem mener jeg...og stoler ikke på folk der vil have penge for at modtage en mail fra en kunde......

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Kunne nu ikke finde på at handle et sted der tager 15,- pr henvendelse omkring ens ordre eller lignende via mail.


    Og hvor salgsafdelingen kun kan kontaktes via et 90xxxxxx nummer til 4,- i minuttet.

  • noget er vi da enige om :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Jeg havde en headset RMA kørende i et par uger.
    Det var lidt irreterende med den der 4 kr. tlf service men brugte den bare ikke. Så ringede kun til deres gratis nr.
    Fik foresten et helt nyt headset gratis porto osv. fin RMA service, det tog bare lang tid, men uden problemer.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Originally posted by RAC
    Jeg havde en headset RMA kørende i et par uger.
    Det var lidt irreterende med den der 4 kr. tlf service men brugte den bare ikke. Så ringede kun til deres gratis nr.
    Fik foresten et helt nyt headset gratis porto osv. fin RMA service, det tog bare lang tid, men uden problemer.


    Man skal heller ikke betale fragten for at få tilsendt et nyt eller ombyttet produkt i en RMA sag.

  • Jeg har en meget dårlig erfaring med det firma. Jeg bestilte et tastatur+mus hos dem, det kom og jeg kunne overhovedet ikke få det til at virke. Jeg ringede til dem for at få hjælp, fik svaret "nå, så må du jo sende den tilbage". Det gjorde jeg efter at jeg havde udfyldt en masse skemaer på deres side. Ventede en uge og fik så en mail, med bekræftelse at de nu sendte varen til mig samt opkrævede et håndteringsgebyr på 200 kr. Det har jeg aldrig været udsat for før. Hvad skal man gøre hvis man ikke kan få varen til at virke, selvom man slavisk har gået efter brugsvejledningen. Det skulle da ikke være så svært at få et tastatur til at virke. Det er i hvertfald et sted jeg IKKE vil anbefale. Har ikke haft andet end dårlige oplevelser med dem.

  • Quote

    Originally posted by vupti
    Jeg har en meget dårlig erfaring med det firma. Jeg bestilte et tastatur+mus hos dem, det kom og jeg kunne overhovedet ikke få det til at virke. Jeg ringede til dem for at få hjælp, fik svaret "nå, så må du jo sende den tilbage". Det gjorde jeg efter at jeg havde udfyldt en masse skemaer på deres side. Ventede en uge og fik så en mail, med bekræftelse at de nu sendte varen til mig samt opkrævede et håndteringsgebyr på 200 kr. Det har jeg aldrig været udsat for før. Hvad skal man gøre hvis man ikke kan få varen til at virke, selvom man slavisk har gået efter brugsvejledningen. Det skulle da ikke være så svært at få et tastatur til at virke. Det er i hvertfald et sted jeg IKKE vil anbefale. Har ikke haft andet end dårlige oplevelser med dem.


    :) mærkelig måde at bedømme :) kan det skyldes brugerens håndtering?


    surt at få den regning for at teste varen, men på den anden side, det er da ikke deres skyld. Kontaktede du Producenten for at høre hvordan du skulle håndtere problemet med du ikke kunne få det til at fungere?

  • Quote

    Originally posted by mrflashbag


    :) mærkelig måde at bedømme :) kan det skyldes brugerens håndtering?


    surt at få den regning for at teste varen, men på den anden side, det er da ikke deres skyld. Kontaktede du Producenten for at høre hvordan du skulle håndtere problemet med du ikke kunne få det til at fungere?


    Nu er et mus og tastatur jo også svært at sætte til ;)

  • Quote

    Originally posted by Asus3
    hej er der nogen der kan lave en over firmaer som man ikke skal handle hos..
    skriv lige jeres egne erfaringer da jeg skal bestille inden længe


    Jeg har følgende på min liste. De står der ikke uden grund. ;)


    Multimediaworld
    PC focus
    Chippen.dk
    Coolshop.dk
    Bob.dk
    Topdata.dk
    Pc-huset.dk
    Shg.dk
    Getmore.dk
    PCNetto
    Midtdata


  • Jeg ville lige nævne at Pcfocus og Shg er der efter hvad jeg har hørt ingen probs med!!
    fik det desktop jeg havde bestilt ved PCfocus en dag før tid..


    Men for at nævne en anden internet shop til dvder.
    Dvdoo.dk jeg bestilte rammstein live aus berlin der stod en til to dage der gik 2 måneder inden jeg havde den!

  • Quote

    Originally posted by Asus3
    Jeg ville lige nævne at Pcfocus og Shg er der efter hvad jeg har hørt ingen probs med!!
    fik det desktop jeg havde bestilt ved PCfocus en dag før tid..


    Men for at nævne en anden internet shop til dvder.
    Dvdoo.dk jeg bestilte rammstein live aus berlin der stod en til to dage der gik 2 måneder inden jeg havde den!


    Som jeg skrev. Der er en grund til at de står på min liste og det gælder også de 2 du nævner der. ;)
    Jeg gider ikke at lave mudderkast, men vil bare understrege, at jeg har mine grunde til at de står der.

  • Tror det er umuligt at lave en liste over firmaer på nettet man ikke skal handle hos.. Alle har forskellige erfaringer med de forskellige virksomheder..


    Handler altid hos SHG, Proshop, Midtdata, IT Butikken, HK Automation og Getmore.. Har aldrig haft sønderlige problemer med nogle af dem.. Udover lidt ventetid engang imellem..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo