Til kamp mod Allahs politibetjente . .

  • Sad lige og kiggede i Søndagsavisen - en områdeavis her på Vestegen (Kbh).
    Faldt så over denne artikel "Imamer skaber spliden mellem danskere og muslimer", som jeg synes er ret så interessant: http://www.sondagsavisen.dk/Si…ler/Dagsorden/9725845.htm


    Og rimelig meget lig med, mit syn på problematikken vedr. muslimer i Danmark.


    Og vær nu venlig, at holde "kammertonen", så debatten bliver fornuftig og brugbar. Pft.

  • Hmm, synes de fleste ting passer i overenstemmelse med hvad jeg selv har prøvet at få frembringet, uden at nogen har villet tro på mig.
    Men er da glad for at Naser Khader starter med denne organisation, det lige før man får lyst til selv at melde sig ind :D :cheers:

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk
    Hmm, synes de fleste ting passer i overenstemmelse med hvad jeg selv har prøvet at få frembringet, uden at nogen har villet tro på mig.
    Men er da glad for at Naser Khader starter med denne organisation, det lige før man får lyst til selv at melde sig ind :D :cheers:


    Synes også det er et godt initiativ, som forhåbentlig kan få gjort noget ved problematikken, så det kan blive mere rart, at være dansker i dagens Danmark.
    Gad vide om man kan deltage som ikke-troende-på-nogen-religion, men bare som et menneske, der vil leve i fred og fordragelighed ?
    For vil da godt bakke op om sådan en positiv tanke.

  • Jeg kan kun være enig, lad os starte en gruppe for folk som nyder livet, og som der tror på ta og diagrammer, og ikke nogen gud, eller geder eller hvad folk tror på nu om dage.


    bare plain -



    vi tror på vi er mennesker, og vi er her pga. et tilfælde ikke af nogen bestemt årsag!


    Vi er blevet til for at vi kan observere vores eksistens, og vores eksistens er ikke blevet skabt for at den kan observeres!

  • Quote

    Originally posted by Butcher
    Rigtig interessant læsning, jeg håber virkelig der er mange der melder sig ind.
    Jeg tror dog ikke du kan, Bentzin ;). du falder ligesom lidt udenfor målgruppen.


    Yes - I know. ;)
    Syn's det er godt, at der kommer et modspil til den lille flok, manipulerende og selvbestaltede løgnhalse, som betragter sig selv, som overhoveder.


    Et par journalister har kulegravet lidt ift. "alle" de foreninger som skulle bakke op om de "sandheder" vedr. JP-sagen: http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=332460


    Det Islamiske Trossamfunds har vist et rimelig stort troværdighedsproblem.
    IMO en stor gang plattenslageri, som overhovedet ikke kan og skal tages alvorligt.
    Forhåbentlig kan denne afsløring om opdigtede foreninger og andre falskeheder, sætte en stopper for al den misinformation om det danske samfund, som denne lille gruppe er talsmænd for.


    De burde straffes for landsskadelig virksomhed og ja for min skyld kyles derned, hvor de lige har været med alle deres misinformationer. Så er chancen for, at vi andre kan få lov til, at køre vores samfund på et mere sagligt grundlag og leve side om side, uanset religion og hudfarve - uden al det pis, som de med deres løgne og forvandskninger er med til at ødelægge.

  • Jeg synes helt klart det er fedt at der er nogle som går i mod strømmen og kæmper for et bedre Danmark. Denne artikel beskriver også en solstråle historien; Men altid godt med den slags. Respekt til Naser Khader og hans projekt!

  • Jeg tager afstand for det imslamisk trosamfund har gjordt, det er totalt uacceptabelt og IMO burde de udvises men det en anden sag.... Men thumps up for naser khader jeg syntes det flot det han har gjordt.... Og jeg håber da at der er en masse der vil bakke op om det.... Jeg selv synes religion er noget pjat, men det giver vel folk en form for håb. Men jeg må da indrømme at jeg ber mod amd og intel fabrikerne:))

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Et par journalister har kulegravet lidt ift. "alle" de foreninger som skulle bakke op om de "sandheder" vedr. JP-sagen: http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=332460


    Det Islamiske Trossamfunds har vist et rimelig stort troværdighedsproblem.
    IMO en stor gang plattenslageri, som overhovedet ikke kan og skal tages alvorligt.
    Forhåbentlig kan denne afsløring om opdigtede foreninger og andre falskeheder, sætte en stopper for al den misinformation om det danske samfund, som denne lille gruppe er talsmænd for.


    De burde straffes for landsskadelig virksomhed og ja for min skyld kyles derned, hvor de lige har været med alle deres misinformationer. Så er chancen for, at vi andre kan få lov til, at køre vores samfund på et mere sagligt grundlag og leve side om side, uanset religion og hudfarve - uden al det pis, som de med deres løgne og forvandskninger er med til at ødelægge.


    Nu har det desværre bredt sig til, at flere danske virksomheder har problemer i f.eks. Saudi Arabien.
    De folk, som står bag det og bor her i DK, burde få en sag på nakken for landsforræderi. Det er IMO lige hvad det er. :roller:

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Nu har det desværre bredt sig til, at flere danske virksomheder har problemer i f.eks. Saudi Arabien.
    De folk, som står bag det og bor her i DK, burde få en sag på nakken for landsforræderi. Det er IMO lige hvad det er. :roller:


    Helt enig - det er forræderi mod det land de bor i og skal straffes. Håber der er nogen, der vil anmelde dem for det. Så der kan blive renset ud i de samfundsfjendske elementer, som er med til at undergrave det danske samfund.

  • Nu går de fandme for vidt!! X(


    http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=332539



    Hvad helvede skal det nu til for? Er de så fatsvage at de ikke forstår at de tegninger ikke er andet dansk satire?!
    ... som ikke engang er rettet mod dem!


    De er fandme ligesom lemminger - der ikke har andet at lave end at demonstrere over dit og dat...


    Er ikke rasist. Er selv pæredansk, men min stedfar er fra indien, og har selv boet dernede i en lang årrække. Men er efterhånden ved at blive lidt "rasistisk" imod de spader der skal lave rav i den konstant, og i øvrigt ødelægge deres egne muligheder og endnu værre - ødelægge mulighederne for de indvandrer/flygtninge som gerne vil etablere sig i danmark og leve godt... :rolleyes:


    Religion er åbenbart roden til alt ondt - det giver mennesker skyklapper på.

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk
    Hmm, synes de fleste ting passer i overenstemmelse med hvad jeg selv har prøvet at få frembringet, uden at nogen har villet tro på mig.
    Men er da glad for at Naser Khader starter med denne organisation, det lige før man får lyst til selv at melde sig ind :D :cheers:


    Gør det! :)

    This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.


  • Det er åbenbart lige præcis det de er, eller en dansk avis er så fatsvag, at den ikke kunne se konsekvenserne af de tegninger de bragte. :roller:
    At et latterligt avisindslag, kan lave så mange ringe i vandet, er utroligt. 8o
    Hvad bliver det næste så? Skal vi være ligeså dumme og til at boykotte pizzarier, grønthandlere, udenlandsk udseende taxichauffører osv ?
    Det synes jeg ikke. De kan jo ikke gøre for det, ligesom de danske virksomheder ikke kan. :boxed:


  • Det er jo tydeligt, at de har en brist oppe i øverste etagé. [Blocked Image: http://lachebekjes.tripod.com/scratch-head.gif]
    Og ja religion er fandens værk !


    [Blocked Image: http://lachebekjes.tripod.com/ROP1.gif]

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    De folk, som står bag det og bor her i DK, burde få en sag på nakken for landsforræderi. Det er IMO lige hvad det er. :roller:


    Kunne ikke være mere enig.
    Lige på undtagelse af at dette ikke er hans land og ALDRIG bliver det.

  • Hvis nogle satiriske tegninger er slemme . . . . og skal fordømmes.


    Hvad er så dette ?->


    [Blocked Image: http://images.bt2.metropol.dk/320/320752/320752_large.jpg]


    Jeg spø'r bare. Er der nogen af de muslimske lande der fordømmer dette ? :roller:
    Er simpelthen så harm og gal over, at en lille gruppe løgnhalse kan sætte så meget brand i den. De bør dømmes den strengeste straf for landsskadelig virksomhed, som findes !
    Allerhelst losses et hvis sted og aldrig ha' lov til at komme tilbage. X(

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk
    kom så keep on topic ;)


    Det her er absolut topic !!! Da det handler om dobbeltmoral og muslimer ! Og landsskadelig virksomhed fra nogen, som påberåber sig, at de repræsenterer muslimerne her i Danmark. Billedet af Dannebrog i flammer er resultatet af de løgne, som selvsamme tåber har frembragt om os danskere !
    Hvad med at svare på spørgsmålet i stedet for selv at post Offtopic ? Eller forbyder din religion dig i, at svare på et simpelt spørgsmål ? :roller:

  • Quote

    Originally posted by Bentzin


    Det her er absolut topic !!! Da det handler om dobbeltmoral og muslimer ! Og landsskadelig virksomhed fra nogen, som påberåber sig, at de repræsenterer muslimerne her i Danmark. Billedet af Dannebrog i flammer er resultatet af de løgne, som selvsamme tåber har frembragt om os danskere !
    Hvad med at svare på spørgsmålet i stedet for selv at post Offtopic ? Eller forbyder din religion dig i, at svare på et simpelt spørgsmål ? :roller:


    Så nu starter du igen... det var dog utroligt... alle dine indlæg i OT består kun af "HETZ" mod muslimer... og nej se hvad topic er... det der er ikke topic... man kan tydelig se at du kun er ude på problemer... gamle bente...