Virker hypnose??

  • Quote

    Originally posted by DXC
    ahaha :D .. Nørj hvor må de føle sig dumme når de ser den video, jeg tror på hypnose, har selv været til et show hvor de tog tilfældige person op og gjorde alle mulige ting ved dem.


    Lå smadret af grin da jeg så den!

  • Virker lamt....ikk specielt overbevisende..



    Egentlig utroligt hva folk vil gøre for "10 minuttes of fame" på tv...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Tror squ ikk på hypnose, men lidt på "The power of deception" altså kraften til at fuppe folk til at tro noget så stærkt at de får sig selv til at opføre sig, som var det sandt det de troede på...


    Præcis det samme med religion IMO.. (Dog er en religion som kristendommen godt til folk der har brug for at tro på noget, istedet for at føle sig magtløse..)


    Det klip er dog en smule kedeligt... Tror sleeet ikk på at man ka få folk til det, på den ene eller den anden måde, hvis vi ikk inddrager penge self...


    Det er 100% skuespillere eller folk der bare vil i rampelyset og så ydmyger sig selv for at folk ska kigge på dem...

  • Jeg skal snart hen til en hypnotisør der skal få mig til at stoppe med at ryge...
    Jeg håber ikke han udnytter situationen til noget andet :))


    Men kæft et griner klip :D

  • Tvivler stærkt på at det er ægte, nok lidt ligesom TV trylle show, hey vi tager lige lidt pis på seerne :P


    En af de mest kendte ting omkring hypnose er at man IKKE kan kan få en person til at gøre noget der ligger ham/hende meget imod, såsom at myrde andre, eller som her have sex i fuld offentlighed og tilmed på TV :$


    En anden ting er at hypnose måske nok kan virke, men der er altid nogen som det ikke virker på, her virker det på samtlige, pudsigt ik? :pokey:

  • hvis ikke det var skuespil ville man højst sansyneligt tage damen ved siden af :P

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Jeg tror på visse former men slet ikke noget som det klip der! Det kan sq ikke passe...


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • ha.. selvom det er et gammelt klip er det nu fedt nok


    Jeg har selv været inde og se et hypnose show dengang da jeg gik på sindal skole. Der var deltagerne nogle af eleverne og de kunne slet ingen ting huske af hva der havde forgået i den halve time det havde været... og der havde de både spist kartofler og troet at aviser var penge..

    Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

  • Quote

    Originally posted by ostermark
    ha.. selvom det er et gammelt klip er det nu fedt nok


    Jeg har selv været inde og se et hypnose show dengang da jeg gik på sindal skole. Der var deltagerne nogle af eleverne og de kunne slet ingen ting huske af hva der havde forgået i den halve time det havde været... og der havde de både spist kartofler og troet at aviser var penge..




    Så er der sikkert noget om snakken.


    Forresten jeg har en bro billigt til salg, kun 500 af de store, var det ik noget?

  • Tror stadig ikke helt på det, men alligevel. Jeg tror ikke på at de gør det der med vilje, eller. Det kan da godt ske at nogen vil gøre det for berømmelse. Hvem ved. :crazyeyes:

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

  • åh lol...


    tror sq ik det er hypnose han udsætter dem for... det tager længere tid at få folk til at falde i trance end det der.


    kan kun sige at klippet og opvisningen er noget fake

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Nu kan jeg så få alle dem der ikke aner hvad de snakker om til at holde mund.


    Jeg var selv inde i Rundfunk og blive hypnotiseret. Og ja. DET VIRKER!

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850