Til alle med trøjer

  • Jeg så lige at det havde givet underskud på bugettet :(


    Hvor mange er villige til at give den lille slat penge ekstra for at på det til at gå op?


    Jeg er ihvertfald villig, da jeg på ingen mulige måde vil snyde for betaling



    Quote

    Originally posted by Martin
    Alene sorteringen og pakningen har taget 6 timer. Og det har endda givet underskud da forsendelserne kom til at koste mere i snit end beregnet.

  • Jeg synes, da godt vi kan smide lidt ekstra ;)


    Det er jo flot, at det i det hele taget kunne lykkes.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by Jonathan
    Hvor meget drejer det sig om?


    Det vides endnu ikke


    Edit: er det ikke også ligemeget hvormeget det er? Hvis bare vi får skidtet til at gå op?

  • Quote

    Originally posted by Shooqer


    Det vides endnu ikke


    Edit: er det ikke også ligemeget hvormeget det er? Hvis bare vi får skidtet til at gå op?


    Hov hov...hvis vi f.eks kun er 10 der vil betale, og resten holder sig væk, ska vi så betale for de 30 andre personers også?


    Der vil jeg så sige at jeg ikk er med...men at betale et beløb der dækker min egen osv er fint :9xo

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by JuiCe


    Hov hov...hvis vi f.eks kun er 10 der vil betale, og resten holder sig væk, ska vi så betale for de 30 andre personers også?


    Der vil jeg så sige at jeg ikk er med...men at betale et beløb der dækker min egen osv er fint :9xo


    ja jeg mener self sin egen andel, af beløbet.


    Men regner da med at alle er med på at betale rest beløbet, ellers skulle de ikke have haft trøjerne

  • Quote

    Originally posted by Shooqer


    ja jeg mener self sin egen andel, af beløbet.


    Men regner da med at alle er med på at betale rest beløbet, ellers skulle de ikke have haft trøjerne


    Rooolig Batman. Lad nu ham der har "lagt ud" udtale sig om det.
    Og sådan som det så ud, var det ikke ligefrem pengene der var irritationsmomentet.


    Men ret skal være ret, og vil selvfølgelig gerne betale den resterende porto. Mangler også bare.

  • Eftersom Martin nu har skrevet i den anden tråd at den difference ikke gjorde ham noget, skulle vi så ikke lige ta det med ro?


    Jeg betaler da gerne hvis han gerne vil have de manglende penge. Men som jeg tolker det, så vil han hellere have at os brugere har fået en herlig t-shirt ;)

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    Eftersom Martin nu har skrevet i den anden tråd at den difference ikke gjorde ham noget, skulle vi så ikke lige ta det med ro?


    Jeg betaler da gerne hvis han gerne vil have de manglende penge. Men som jeg tolker det, så vil han hellere have at os brugere har fået en herlig t-shirt ;)


    Sådan har jeg også tolket det. Men hvis han et eller andet sted gerne vil have en lille smule sådan det kommer til at gå op og at man kan gøre sådan en ting igen. Så synes jeg bare han skal sige til :)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by Don_Jabbe


    Sådan har jeg også tolket det. Men hvis han et eller andet sted gerne vil have en lille smule sådan det kommer til at gå op og at man kan gøre sådan en ting igen. Så synes jeg bare han skal sige til :)


    Jep som jeg skriver så betaler jeg gerne hvis han vil have de manglende penge (ville da også IMO kun være fair) ;)

  • Jaja self ska der retfærdighed til og tak for den indsats happy og martin har gjort, men tror næsten det er mere til besvær for martin at sidde og finde ud af det med hvem der mangler hva og sådan...


    Siden han siger det har taget 6 timer, så tror jeg bare han er glad for det er overstået ska du se ;) Gider nok ikk at rode rundt med det mere


    Quote

    Originally posted by HuleFanden


    Som kommer ind med al' den reklame.


    Jeg kender slet ikk Martins bevæggrunde til at gøre denne indsats, så det ska jeg slet ikk ku udtale mig om...

  • Det er virkelig sødt af jer at i gerne vil smide lidt i for at dække underskudet for forsendelsen af de mange t-shirts.


    Men det er slet ikke nødvendigt. Og jeg synes bestemt ikke at i skal tænke mere på det.


    Til hellere have nogle glade tweak'ere. :clap:



    Det jeg klagede over i den anden tråd var brok og sure miner.


  • Kan vi få at vide hvor stort underskudet var?