Moar Vs Mor

  • Jeg ved ikke om du har lagt mærke til hvor meget åndssvagere denne her tråd er end den du protesterer imod, bare fordi du gør det af så latterlig en grund.
    Report og lad det være ved det.
    Denne her er der da ihvertfald ingen der synes er god.

  • Jeg vil ikke ligefrem sige at du gavner sagen med de totalt latterlige tråde som forefindes i foraet ved selv at starte, sorry man, det er bare den forkerte måde at gribe det an på.


    Det bedste du kan gøre er at ignorere de tråde og lade være med at give dem respons på dem!


    Mest af alt ligner offtopic da efterhånden bare en undskyldning for posthunt, gid counteren kunne deaktiveres herinde, så ville toppen af de lamme indlæg måske ryge af!


    Det var så mit læs l*** for i aften, ha en fortsat god weekend!

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Den her tråd og den her post stemmer bare ikk overens :roller:


    synes du ikke??? jeg blev nød til dette da der endnu ikke er blevet flamet den anden som der blev flamet i diverse andre måske lidt mere interanste tråde...

  • Quote

    Originally posted by Firedog


    synes du ikke??? jeg blev nød til dette da der endnu ikke er blevet flamet den anden som der blev flamet i diverse andre måske lidt mere interanste tråde...


    Okay det er toppen når der bliver flamet?
    jeg tror du er det forkerte sted mester. Ellers er jeg ihvertfald.


  • rigtigt. men jeg blev sku nød til det sry...

  • Quote

    Originally posted by SlackeR


    Okay det er toppen når der bliver flamet?
    jeg tror du er det forkerte sted mester. Ellers er jeg ihvertfald.


    nej men den tråd om bajer og pilsner er dobbelt så ligegyldig som mange andre tråde som er blevet flamet og closed og låst og slettet osv... så derfor ville jeg høre om hva folk synes det skulle hedde moar eller mor.

  • Quote

    Originally posted by Firedog


    nej men den tråd om bajer og pilsner er dobbelt så ligegyldig som mange andre tråde som er blevet flamet og closed og låst og slettet osv... så derfor ville jeg høre om hva folk synes det skulle hedde moar eller mor.


    Denne her er tyve gange så ligegyldig som den, selv hvis den ikke bare var her for at provokere.
    At det så er formålet gør den 20 gange mindre værd, så efterhånden er dens værdighed helt i minus.
    Undskyld mig, men hvis du tror dette her hjælper tror du helt galt.

  • Velkommen til gul stue, mon børnehaven har haft lukket på grund af sne? :roller:


    Firedog .. Hvorfor var du nødt til det? Hvorfor ikke bare ignorere tråden, evt. smide en report, og så være med til at få ryddet ud i de latterlige tråde i stedet for at lave en der om muligt er endnu mere latterlig? Hvad gør den her tråd mere berettiget end den anden? Er det virkelig nødvendigt at hive kommunikationen ned på lavest mulige niveau?


    Det er dobbeltmoral på højeste plan, men det har du det åbenbart godt med. :rolleyes: