Hva render du rundt med i lommerne? - Projekt opgave

  • Ud over at vælge det svar der passer bedst til dig, så skriv her hvad du render rundt med i lommerne


    Skriv gerne om der er noget du kun render rundt med om vinteren pga. du ikk har nok plads i lommerne om sommeren (Kun short med lommer på f.eks.)


    Det er til et teknologiprojekt, hvor mig og en makker har tænkt sig at lave én mobil telefon, der erstatter alle ting i ens lommer og vi vil høre hvor stor problematiken er med at folk ikke har nok plads i lommerne pga. alt for mange ting


    Skriv også gerne om det var noget i kunne tænke jer.. En telefon, der udover at kunne ringe, sende beskeder osv. som en normal tlf også kan bruges til at betale ting med i supermarkedet (Dankort erstatning), kan åbne husdøre, cykellåse etc. (Nøgleerstatning - Self kun ens egne), kan bruges som ID kort (Erstatning af et hav af plastikkort), kan afspille musik i en kvalitet af cd-afspiller (Erstatning af portabel musikafspiller) samt afspille både videoklip og en ny type disk, der ikke fylder meget i diamter, men kan rumme omkring 700mb (Min makker der introducerede mig for dette format, så kender ikk så meget til det...)

  • Tjoo, har altid min mobiltelefon på mig. Derudover har jeg som regel altid +50kr i småmønter :crazyeyes: ... Ved ikke hvorfor, har som regel også en diskette eller to i lommen, til at fragte opgaver til og fra skolen, men er begyndt at sende dem til min hotmail nu.


    En mobil telefon med et USB stik ville være nice, også lige et par gb lagerplads, det ville være dejligt.

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    Lige plads nok:


    venstre forlomme: mobil
    højre forlomme: nøgler
    højre baglomme: pung


    Det samme har jeg, dog har jeg bare pungen i venstre lomme ;) Og så somregel også min 1 GB usb-pen ved min mobil.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by ZeroKill3r



    lol :D Går du rundt med en lommelygte hele tiden?


    Næsten


    Som mekaniker


    Arbejdsdag: 7:30 --> 16:00 men somregel går vi først hjem 17:00

  • Bruger kun mine lommer til mobilen og min key-strap. Dvs. mine bukselommer.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    Lige plads nok:


    venstre forlomme: mobil
    højre forlomme: nøgler
    højre baglomme: pung


    Du må være min tvilling!


    Har akkurat det samme! :ohmy:

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by AbeTis


    Du må være min tvilling!


    Har akkurat det samme! :ohmy:


    Jeg har altid nøgler i venstre forlomme, mobil i højre, pung i venstre baglomme og mønter i venstre baglomme. (Min pung er sådan en flad en til plastikkort).


    Når jeg er på arbejde har jeg:


    2 Mobiltelefoner i højre lomme. 2 sæt nøgler i venstre lomme. småmønter og kuglepenne i venstre baglomme og som sædvanelig bare min pung i højre baglomme.

  • lige plads nok:


    Mobil højre forlomme
    nøgler venstre forlomme
    headset venstre forlomme
    og når jeg endelig går med min pung er den også i venstre forlomme

  • Qtek S100.
    Headset.
    Nøgler.
    Pung.


    Og så ville jeg nu meget gerne have plads til min PSP :))

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • En Wakizashi på ryggen, nøgler og mobil.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Hmm jeg tror jeg har vurderet denne målgruppe en smule forkert :)) Nå men pyt, det giver god karakter at man ikk bare har vurderet korrekt konstant :)


    Havde regnet med at i havde ca. det samme som mig:
    1 mobil
    Et tungt nøglebundt
    Pung med dankort, småmønter og plastikkort
    Kalender og kuglepen


    Og at i gik amok om sommeren når man kun har to lommer at stoppe ting ned i :P

  • Men hvor meget kunne i så tænke jer at have en PDA/Mobiltelefon, der erstatter hele molevitten, hvis det ikk er plads nød det kommer an på?


    Hva sku være jeres bevæggrunde for at anskaffe jer sådan et apparat, hvis vi tænker os til at den er gratis og den er perfekt på alle leder og kanter mht. software og sikkerhed (Ingen bugs...)?

  • ok spørger man bar ikke om :P


    I baglommerne .. 1 styk pund.. Alt det værktøj der er plads til :P


    samt papir og skruger osv :P


    Forlommerne venstere smøger samt mobil.


    højre.. ligther og nøgler :P


    jakke lommer.. skodder . kapsler papir osv :P alt muligt skrammel :P

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2