Elastikker til harddiskophæng

  • Vil gerne lige høre hvor mange elastikker i ville købe hvis i havde tænkt jer at lave harddiskophæng, der skal to elastikker til per harddisk altså 2 elastikker = et harddiskophæg, 4 elastikker = to harddiskophæng osv.


    Grunden til denne meget mærkelige afstemnig er at jeg er i besiddelse af en masse elastikker som er geniale til harddiskophæng og vil derfor prøve at sælge dem på min hp og så skal jeg lige finde en rimelig porto...

  • Quote

    Originally posted by cla
    Vil gerne lige høre hvor mange elastikker i ville købe hvis i havde tænkt jer at lave harddiskophæng, der skal to elastikker til per harddisk altså 2 elastikker = et harddiskophæg, 4 elastikker = to harddiskophøg osv.


    Grunden til denne meget mærkelige afstemnig er at jeg er i besiddelse af en masse elastikker som er geniale til harddiskophæng og vil derfor prøve at sælge dem på min hp og så skal jeg lige finde en rimelig porto...


    jeg ville aldrig købe dem, man bruger sq da bare nogle fra skuffen

  • Quote

    Originally posted by b_ball
    jeg ville aldrig købe dem, man bruger sq da bare nogle fra skuffen


    Gjorde jeg også første gang men de gik over pga de skarpe kanter der er i mit kabi... De her er meget mere robuste...