Findes Pentium 5??

  • Ja nu tænker i sikkert allerede "torsk... Selvfølgelig gør den ikke det" :D


    Men oplevede lige noget sjovt idag... Min far som tror han stadig ved noget om computere, er helt overbevist om at Pentium 4 er forældet og at Pentium 5 er fremtiden...


    Nogen der har en idé til hvordan jeg overbeviser ham om at Pentium 5 ikke findes?? :))


    Har prøvet at vise ham listen med alle intels processorer inde på intel.com, vist ham at der ikke er nogle som forhandler Pentium 5 (edbpriser.dk), og fortalt at det sikkert er Pentium D han snakker om.
    Til trods for det, så påstår han hårdnakket at han har set en Pentium 5 i nogle blade på arbejdet og at jeg i hvert fald ikke kan se mere på internettet end han kan se i de blade. (og nej, han kan selvfølgelig ikke huske hvilket blad, og kan selvfølgelig ikke tage nogle med hjem ;) )


    Hehe... Andre der har lignende sjove historier?? Eller er jeg den eneste der har en spøjs far :))

  • Ja, jeg ved skam godt at Pentium 5 ikke findes. :D Det er bare den gamle herhjemme der mener at det gør det helt bestemt... Derfor jeg ikke har postet i Hardware, for det er jo egentlig bare en sjov lille historie :)


    Kunne jo være der var andre der kunne nikke genkendene til lignende forældre :D

  • Quote

    Originally posted by Frankovic
    Ja, jeg ved skam godt at Pentium 5 ikke findes. :D Det er bare den gamle herhjemme der mener at det gør det helt bestemt... Derfor jeg ikke har postet i Hardware, for det er jo egentlig bare en sjov lille historie :)


    Kunne jo være der var andre der kunne nikke genkendene til lignende forældre :D


    Så må han jo finde noget omtale af den.... ;)