Hele byen ligger i "brun Sæbe"

  • hehe ja det skulle jo blive Isglat .. enda meget .. de små veje er helt tilfrosset .. men de større veje er det bare Ren Brun sæbe .. for pokker det var vammelt at køre i det på scooter :P og baghjulet skred bare ud når man rørte gassen hehe


    er der andre byer der er samme problem ? :P

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Ja, i Helsingør er det også lige begyndt at sne og folk karter ogsse rundt på mopeden. Næ man ska blive hjemme og Tweake i sårnt vær- skal man..

    [SIZE=7]MOBO: ASUS M2N-E
    4Gb. GEIL DDR2 ram * AMD Dual 3800+
    ASUS EN9600 GT
    MAXTOR 120 Gb / SAMSUNG SP 120 Gb SP1213C
    Logitech G5.10 optical laser inputs
    NEC DVD Writer
    1.32G/532 LAN[/SIZE]

  • når nu vi snakker om sne og is, så kan jeg ikke forstå at folk kan bruge en 5-10 min om morgenen til at skrabe is af deres biler og så stadig bliver overrasket over at vejene er glatte :rolleyes:

  • i skive er det bare værre end i kan forstille jer..


    da jeg kørte hjem fra skole hamrede det ned med sne, og der lå på de knap så befærdede veje (f.eks. den om til hele boligkvarteret her), her lå der lige 5/10 cm... PÅ VEJEN!


    Og jeg skulle selvfølgelig lege hele vejen... øv'ern nok at ingen så mig ligge sidelæns i rundkørslen, det var fandme fed... og så på scooter...
    Er sq ved at være ret så sej til at styre det lort :D


    men jeg røg ned 2 gange, og den ene gang gik sq udover min albue, så den er bare ødelagt. Men skal da nok os ud og lege igen i dag. (der var så meget sne på vejen at scooteren ikke engang blev på nogen måde ridset af det :P)



    WEEEEEEEEEE SNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE HER KOMMER JEG! :D


    Fik jeg sagt at jeg elsker sne?

  • Quote

    Originally posted by FlexQ
    i skive er det bare værre end i kan forstille jer..


    da jeg kørte hjem fra skole hamrede det ned med sne, og der lå på de knap så befærdede veje (f.eks. den om til hele boligkvarteret her), her lå der lige 5/10 cm... PÅ VEJEN!


    Det er nok værre i trekantsområdet skal du se ;)

  • Har lige været ude på en tom parkerings plads, og lege lidt på scootere sammen med nogle gutter... damn vi kunne lave nogle 8 taller :hb:


    Har desværre ikke fået vinterdæk på, men det gjorte det bare ekstra sjovt, og med et 47,5mm cylinder kit, så kan man lave nogle lange drafts :clap:


    Vi var også ude på isen og køre, på fjorden (vi havde self. prøvet at den var holdbar), så blev det sku spændende..
    Ingen kom til skade, heller ikke scooterne, så det var bare super fedt :cheers:

  • stalkeren er sq bare standard, men den render omkring 80 med ringene taget, og en 45 udstødning :) ...


    så wooop wooop ... ffs min albue er bare træls... men fuck den, tror godt nok jeg skal ud og lege her senere, det er sq helt nødvendigt :D

  • Quote

    Originally posted by Butcher


    De prioriterer nok vejene lidt højere :)


    Ja, men fandeme stadig for dårligt man ikke gør noget ved cykelstierne ... Nogle af dem bliver nu altså brugt af en del folk alligevel. Kan godt se de små cykelstier kan være ligemeget.


    Men hey, det kan da også være ligemeget med os der skal rundt på cykel :boxed:

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Ja, men fandeme stadig for dårligt man ikke gør noget ved cykelstierne ... Nogle af dem bliver nu altså brugt af en del folk alligevel. Kan godt se de små cykelstier kan være ligemeget.


    Men hey, det kan da også være ligemeget med os der skal rundt på cykel :boxed:


    Ja vi findes ikk.....

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Ja, men fandeme stadig for dårligt man ikke gør noget ved cykelstierne ... Nogle af dem bliver nu altså brugt af en del folk alligevel. Kan godt se de små cykelstier kan være ligemeget.


    Men hey, det kan da også være ligemeget med os der skal rundt på cykel :boxed:


    Du har ret i, at man godt kunne tage de stier med mest trafik, ja.

  • Quote

    Originally posted by Butcher


    Du har ret i, at man godt kunne tage de stier med mest trafik, ja.


    De har meget tralvt med at holde vejene fri pga. Agromek .. Da jeg skulle med bussen fra en arbejdsplads til den næste var hele Vesterholmvej en lang kø .. De samme problemer har der været på de store veje ud af byen .. Jeg har også passeret en del ryddede cykelstier, men det er godt nok svært at holde det ryddet sådan som det har sneet i dag, og den blæst der har været ..


    Min vicevært har ryddet sne hele dagen, og alligevel ligger der 5 cm. på stien lige udenfor min dør ..


    Kunne godt nok ikke lade være med at ryste på hovedet da jeg ved Teknisk Skole mødte en mand på cykel der skulle helt til Sunds ..

  • mere sne, flere i arbejde, den danske krone stiger og madpriserne i ALDI stiger.


    hvor kom det fra :roller:


    Dumme sne X(


    og så kører jeg i i sneen med min nitrobil, sneen er alligevel ikke dum. Sne er :9xo


  • Den cykelsti nede fra det gamle favør og ud til holstebrovej, den var slet ikke rydet.

  • sne er jo noget lort ..
    kun godt når det er så slemt, at man kan få snefri og fede den af hele dagen :b
    er så heldig (heldig er så meget sagt) at skulle tage bussen hver dag, så den kan bare få skylden, hvis sneen er for grov .. (:
    :9xo


    - Malene

  • Quote

    Originally posted by Kagespaden
    sne er jo noget lort ..
    kun godt når det er så slemt, at man kan få snefri og fede den af hele dagen :b
    er så heldig (heldig er så meget sagt) at skulle tage bussen hver dag, så den kan bare få skylden, hvis sneen er for grov .. (:
    :9xo


    - Malene


    velkommen til?


    Min kusine stræber også efter snefri i morgen, meeen efter mine erfaringer skal der ligge 2 meter sne før skolen gav snefri og 5 meter før mor gjorde X(