Billige sager i USA?

  • Hey det ligger sådan at mig og familien ska til USA i sommerferien, hvor vi ska være i Miami og Orlando.



    Så altså.


    Hvordan er priserne på DVD film, Spil, Hardware osv i usa? Og skal man betale told af det på vej ind i DK igen? 8o



    Hælder mest til hardware...hehe



    Men udover de ting er der så andet hvor man virkelig ska sige " det ska man fandme ha " ?



    :rules:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • http://www.bestbuy.com
    http://www.walmart.com
    http://www.sears.com
    http://www.kmart.com
    http://www.radioshack.com
    http://www.target.com


    Der kan du se en masse om priser .. Men DVD film er billigere de dyreste jeg så derovre var omkring 20$ for de helt nye ..


    Hvis du normalt bruger en masse penge på sko, kan det virkelig betale sig at købe dem derovre .. De har et langt federe udvalg, til meget lavere priser end i DK ..

  • Du må medbringe for 3000,- når du rejser ind i EU så alt over det skal der betales told og pis og papir af desværre :(


    Ellers kunne det faktisk svare sig at tage flyveren til US og tilbage igen for at købe nogle ting :))

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Du må medbringe for 3000,- når du rejser ind i EU så alt over det skal der betales told og pis og papir af desværre :(


    Ellers kunne det faktisk svare sig at tage flyveren til US og tilbage igen for at købe nogle ting :))



    Så hvis bare jeg har kvittering på sagerne, og det ikk kommer over 3k? Så det told frit?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by JuiCe



    Så hvis bare jeg har kvittering på sagerne, og det ikk kommer over 3k? Så det told frit?


    Det kommer jo også an på om man bliver taget i tolden .. Og du skal vel ikke alene afsted? *GG*


    Det er dog en god idé at være opmærksom på når du pakker din håndbagage til hjemturen, så lad være med at proppe den alt for meget, du skal alligevel nok have det meste ud af den igen .. Glemmer aldrig da jeg fik deres fine systemer i LAX til at larme helt vildt, fordi jeg havde glemt et ur ..

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Det kommer jo også an på om man bliver taget i tolden .. Og du skal vel ikke alene afsted? *GG*


    Det er dog en god idé at være opmærksom på når du pakker din håndbagage til hjemturen, så lad være med at proppe den alt for meget, du skal alligevel nok have det meste ud af den igen .. Glemmer aldrig da jeg fik deres fine systemer i LAX til at larme helt vildt, fordi jeg havde glemt et ur ..



    Haha, ja ok :)


    Nej ska med far mor og bettebror;)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2


  • Jeg tror at burger mener at du kan give dem varer for 3000 ned i deres bagage :D og dig selv :evil:

  • Bare gi gas.. og så regn med du ik blir taget i tolden.. de tjekker sku aldrig alligevel..
    Og jeg er faktisk spåkone :)) så jeg ka fortælle dig at de ikke vil tjekke folk præcis den dag du kommer hjem.. og det er med sikkerhed du.


    Mvh Mads :T

  • Og uanset hvor dyrt tøjet er, så kan de vel ikke se om det er købt den her gang, eller om det er noget man havde med før, og de nye sko kan man vel bare ta på..
    Og DVD-filmene kan vel også være brugt?
    Det vel egentlig kun ting i nye æsker som de kigger på, hvis de vel og mærket kigger..?
    Eller tager jeg fejl?

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by JuiCe



    Så hvis bare jeg har kvittering på sagerne, og det ikk kommer over 3k? Så det told frit?


    Du gør bare det at du pakker tingene ud af deres emballage, derved kan du sige at det er noget du havde med hjemmefra. Har du ting med som ikke er pakket ud, så er det helt sikkert at du kommer til at betale for det.

  • Quote

    Originally posted by Happy^
    Du gør bare det at du pakker tingene ud af deres emballage, derved kan du sige at det er noget du havde med hjemmefra. Har du ting med som ikke er pakket ud, så er det helt sikkert at du kommer til at betale for det.


    Nu er det jo også yderst normalt at tage diverse hardware samt en stak R1 DVD film med på en ferie til USA .. :crazyeyes:

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Nu er det jo også yderst normalt at tage diverse hardware samt en stak R1 DVD film med på en ferie til USA .. :crazyeyes:


    Haha...ja,,,..



    Regner med at tag min bærbar med, da jeg ska bruge den ....så hvis jeg køber noget "er det bare til den" ;)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Det med at tage den ud af kassen er de kolde overfor hvis de mener du har for meget med er det dig der skal bevise det ikke er købt derover med en gyldig kvitering.


    De kan godt finde på at kontrollere om kvitering er korrekt evt. ved at tilbageholde de ting det drejer sig om til de har tjekket med foretningen af det hele passer sammen.


    Så bare lige så du er klar over det ikke er risikofrit.


    Tro mig har undersøgt en del pga. kamera udstyr kan spare over 10k på et kamera hus alene og det er faktisk nok til det kan svare sig at tage flyveren frem og tilbage for det hvis man var sikker på ingen told.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Er det bare mig eller FINDES mobiltelefoner ikke i USA?



    Eneste jeg ka finde er Motorola's dybt underlige modeller og et mærke ved navn Virgin..




    Regnede ellers med måske at score mig en ny mobil :(




    Men hva fanden! En ipod video 30gb koster kun 1800 8o


    Så måske en ipod og nogle stand up comedy dvd'er :....det nok det det blir til :P

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

    Rettet en gang, sidst af JuiCe ().

  • Happy^ har fat i noget . pak det ud , og lad være med at proppe det hele ned i håndbagagen , og lad være med at købe flere slags af samme dvd fx .


    og _What_ , du har delvist også ret .. min gamle blev desværre snuppet i tolden på vej hjem fra Beijing , hvor han var den sidste og åbenbart lignede en drugdealer . han havde købt nyt videokamera , det sidste nye , og havde ikke tænkt over at kunne lægge ledninger over i kammeraters kufferter , så det hele blev delt lidt ud , med brugsanvisninger og sådan . for man kan virkelig spare penge .


    men nej , jeg vil ik sige det er billigere at købe i USA . Godt nok er det der tingene bliver produceret og smidt på markedet først , men vil ik sige det synderligt billigere end herhjemme .
    så skal du tage til Kina istedetfor ! Var dernede i julen , alt er sindssygt billigt .
    DVD'er i den fineste kvalitet , med kasse , engelsk tale og undertekster og det hele . 5 yuan . Det svarer til 4 danske kroner ! huha , der var en del med hjem i kufferten ;D


    - Malene

  • Quote

    Originally posted by JuiCe
    Er det bare mig eller FINDES mobiltelefoner ikke i USA?


    Det ER bare dig, for der findes masser af mobiltelefoner i USA .. Alle de store mærker er naturligvis på markedet, Motorola er bare meget populære derovre ..


    Dog er mobiltelefoner uden abb. ikke billige i USA, og der er ikke ret mange af dem der kan bruges herhjemme, da det er meget få teleselskaber der bruger simkort .. Forstået på den måde, at kortet er indbygget i telefonen, og det er derfor ikke muligt at skifte det .. Der findes dog forskellige teleselskaber der bruger simkort, bl.a. Cingular .. Derudover så binder man sig også i to år på med de fleste abb.

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Det ER bare dig, for der findes masser af mobiltelefoner i USA .. Alle de store mærker er naturligvis på markedet, Motorola er bare meget populære derovre ..


    Dog er mobiltelefoner uden abb. ikke billige i USA, og der er ikke ret mange af dem der kan bruges herhjemme, da det er meget få teleselskaber der bruger simkort .. Forstået på den måde, at kortet er indbygget i telefonen, og det er derfor ikke muligt at skifte det .. Der findes dog forskellige teleselskaber der bruger simkort, bl.a. Cingular .. Derudover så binder man sig også i to år på med de fleste abb.


    Fandt os nogle nu her for lidt siden, men ja...det nogle skumle versioner de har.. :S


    Øv øv øv...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2