Bule i bilen! EDIT: Med billede nu

  • Jaeh.. overskriften fortæller det hele.. Bule i bilen..


    Var lige kommet hjem fra skole i Vejle (H1 til Elektriker) og så stiller jeg bilen, går ind og spiser..


    Ligepludselig står der en dame og ringer febrilsk på døren, så kommer jeg ud og så spørger hun "Er det din bil ude ved vejen" og jeg svare Ja.. så siger hun "Jeg er desværre kommet til at køre ind i den".. kold nok siger jeg "Nåh".. så kigger hun lidt på mig, og spørger om jeg har en kuglepen og noget papir så vi kunne udveksle oplysninger, så det fixede jeg jo lige.. :P


    Hun er så kommet rundt i svinget og fortsat ind i min bil, og HELDIGVIS kun ramt lige nøjagtig i døren, så intet andet på bilen har taget skade umiddelbart.. vangen er heller ikke ramt, så jeg udveksler lige oplysninger, og så går jeg ind og spiser vidre... altså :P - Hvad skal jeg gøre, hendes forsikring dækker jo det hele, så står min Mor så og snakker med hende lidt efter det.. :)


    Men nu har jeg en slem dør, indtil jeg får ringet til Taksatoren så der kan blive sat i gang med noget reperation.. så kan det også være de fikser den defekte lås der alligevel var i den dør :P Det vil da være rart :)



    Men her efter dagen er gået, irriterer det mig egentlig lidt at hun absolut skulle pjatte rundt på sommerdæk og så derefter kører ind i min bil, men hva fanden, sket er sket, må jo leve med det..


    Edit:


    Nu med billede ;)


    http://blah.lir.dk/hosting/muffe/buletford.jpg


    Den er lige kommet op og bliver reppet hos Ford ;) Så har den nok igen så god som ny, om en lille uges tid :)

  • Quote

    Originally posted by Muffe
    Men her efter dagen er gået, irriterer det mig egentlig lidt at hun absolut skulle pjatte rundt på sommerdæk og så derefter kører ind i min bil, men hva fanden, sket er sket, må jo leve med det..


    Nogen mennesker skal have det på den hårde måde, men ja det er sk*de surt når sådan noget sker


    Hvordan ved du om det var sommerdæk?

  • nogle billeder ? :D

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Ja der er rigtig mange som bare kører videre. For lang tid siden var min mor ude og køre meget, en dag jeg var med ramte hun lige bagenden på en anden bil, forholdsvis stor bule.
    Vi skrev en seddel med tlf nr. osv. og satte den i vinduesviskeren, de ringede derefter og sagde det intet problem var.


    Min mor kører ikke bil længere, hun gider ikke :ph34r:

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Originally posted by ScratchY
    tja, et uheld er et uheld. syntes det er flot af kvinden at hun går op til huset og siger det til dig, istedet for at have kørt videre som om intet var sket.


    Ganske enige ...


    Mange folk idag er fuldstændig ligeglade og går bare videre (kører, cykler, etc.)


    Ligesom folk ofte finder forsikringssvindel helt ok, for de synes jo det er så dyrt at betale forsikring (wonder why :boxed:)


  • Helt enig.
    En morgen da jeg skulle hjem fra arbejde, havde en kollega, aner ikke hvem, lavet en bule i min bil og var bare kørt, uden at sige noget... Grrrrrrr X(

  • For et par måneder siden fik jeg også total-skadet min fine Carina E, pga. en eller anden nød hamrede op i røven på mig, til trods for jeg holdt stille for rødt i en lysregulering..
    Han kom med så høj hastighed at jeg hoppede op i bilen foran mig, som alligevel stod 1½ - 2m foran. Hans træk-krog gik så dejlig langt ind i motorrummet, samtidig med at min bagende var godt kvast.. Havde sådan nærmest mig selv på træk-krogen. :crazyeyes:


    Og eftersom skaderne løb op i omkring 40K, så blev den totalskadet, og min fine nye One2Pipe udstødning skulle blive siddende på bilen, m.m. jeg havde en anden og sætte på.


    -Og at man lige havde brugt 10 timer af sidste weekend på at sætte anlæg i, det blev der ikk taget ret meget hensyn til.. At tage det ud igen :roller: .

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Jah, men nu har jeg snakket med Ford, de laver det hele, og fik at vide når det var en forsikrings skade, så blev det lavet rigtig godt, så der kommer en ordentlig dør på, i samme farve og alt bliver så man aldrig vil se at den er blevet skiftet.. - Kommer dog til at tage en uge.. farvel bil, hejhej dyre togbilletter.. har nemlig ikke ret til lånebil eller kørselsgodtgørelse så længe det ikke tager 1½ time ekstra hver vej, og det havde de lov til iflg. retten..


    Expendable, Jep, havde jeg hørt lidt rygter om.. nice :)

  • Aaarrrgh, så bliver du lige taget i numsen af den offentlige transport sektor i en uge, heldige dig! Og det er sku ikke engang billigt at tage med offentligt transport selvom man er studerende. På en måned sparer jeg 120,- på ruten Odder til Århus Nord, den tur der tager ca. 1 ½ time hver vej. Fedt, men da der ikke er andre muligheder, så må vi jo bare bukke os forover, og spørge om vi kan få en tur til en måned senere, når det nye månedskort skal betales. X(


    Men se det på den lyse side Muffe, du kommer jo til at møde en masse nye mennesker! ;) Fedt at du kan få lavet bilen så det ikke kan ses btw, og også med så kort varsel, der var du sku heldig.

  • Ja, man skal sgu passe på sin øse, og især på hvor man parkerer.
    Nogle gange kan det godt betale sig at tage bus elller tog ^^

    [SIZE=7]MOBO: ASUS M2N-E
    4Gb. GEIL DDR2 ram * AMD Dual 3800+
    ASUS EN9600 GT
    MAXTOR 120 Gb / SAMSUNG SP 120 Gb SP1213C
    Logitech G5.10 optical laser inputs
    NEC DVD Writer
    1.32G/532 LAN[/SIZE]

  • Quote

    Originally posted by Crashzone
    Lad endelig værd med at give dækken skylden..


    Jeg køre skam selv på sommerdæk og i en bimmer "baghjul" og jeg hygger da mig gevaldigt! :D


    Ja men nu er du heller ikke en kvinde ;)

  • Jeg blev også ramt af en kvinde for små 2 år siden.... hvilketgav mig en ny kofanger samt venstre kølerside, som i forvejen havde en bule :razz:


    Det er kedeligt, og man skal undvære sin bil i noget tid, men hvis det retter den anden fejl er det jo cool nok.

  • Nedtur mate :(


    Meeen jeg kører også med den bus jo, såå lidt sjov skal du nok få :D


    Expendable --> Er det slået fast? Der står intet på siden.

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Haha.. bus er fedt, vi drak hele vejen hjem i bussen i går, og steg af 2 gange for at pisse, og mens vi ventede på næste bus kunne vi lige nå at købe flere bajere!


    Genialt nok at man ikke selv skal køre! :P


    Men glæder mig til bilen er fixet alligevel :)